Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
745.604-9 s pracovním vlakem | |
Informace o fotografii: - Místo focení: Velká Paka - Datum: 8.9.2013 - Autor: Zlámalík - Pozn.: Vlastní kolejiště ve velikosti TT - Zobrazeno: 9334x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 10 - Rating od uživatelů: 10 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
1 2 | Zpráv na stránku: |
09.09.2013 (16:11)
Pro Zlámalík:
Omluva - Omyl jsem si brýle a vodní jeřáb (inhed) nalezen. :-)
Omluva - Omyl jsem si brýle a vodní jeřáb (inhed) nalezen. :-)
Fotka perfektní.
V Sudetech "Německé stavědlo" možné. Po pravdě, v době "záboru" mnohdy měněna K.u.K. návěstidla (ramena) za DR, někdy i systém - tj, příhradové stožáry, "samospadávací". Tady to třeba nestihli, nebo (méně pravděpodobné) provedena zpětná rekonstrukce.
To spíš u výjezdu z mini-depa chybí vyčkávací návěstidlo (V) a stroj by i zde doprovázel "průvodce strojů".
S ohledem na zbarvení Brejlí, odhaduji, že by zejména u depa mohl být vodní jeřáb, nebo jeho zbytek. Naopak, nástupiště a přechody jeví se býti realističtější, naž v Hagenau od Mistra (přednosty PO Trainmaniakovice). Traťovácký vlak je prima. Prostě, za pět!
PS: Jezdí tam i mašinky s komínkem? :-)
Neznám na zpaměť sortiment TT, ale vysoce kladně hodnotím, že výtopna ja omítnuta a "hozená" do ošuntělé "Kaisergelb"
V Sudetech "Německé stavědlo" možné. Po pravdě, v době "záboru" mnohdy měněna K.u.K. návěstidla (ramena) za DR, někdy i systém - tj, příhradové stožáry, "samospadávací". Tady to třeba nestihli, nebo (méně pravděpodobné) provedena zpětná rekonstrukce.
To spíš u výjezdu z mini-depa chybí vyčkávací návěstidlo (V) a stroj by i zde doprovázel "průvodce strojů".
S ohledem na zbarvení Brejlí, odhaduji, že by zejména u depa mohl být vodní jeřáb, nebo jeho zbytek. Naopak, nástupiště a přechody jeví se býti realističtější, naž v Hagenau od Mistra (přednosty PO Trainmaniakovice). Traťovácký vlak je prima. Prostě, za pět!
PS: Jezdí tam i mašinky s komínkem? :-)
Neznám na zpaměť sortiment TT, ale vysoce kladně hodnotím, že výtopna ja omítnuta a "hozená" do ošuntělé "Kaisergelb"
09.09.2013 (15:51)
Díky za uznání i informace, je krásné vždy najít zdůvodnění :-) Máš pravdu, "V" tam chybí. Stanice vznikala postupně během mého návratu k modelaření a ze začátku mi hodně věcí připadlo "pro magory" - no, už se k nim počítám skoro taky... Vodní jeřáb ovšem máme, přímo vedle Brejlí. Kolejiště představuje "V./VI. epochu s občasným provozem nostalgických vlaků" :-)
09.09.2013 (15:19)
Hloubky ostrosti je tu dosaženo složením více expozic? Doopravdy to působí hodně reálně.
Skutečně jako živé. Kdybych chtěl rýpat, tak mi moc nesedí kombinace mechaniky rakouského vzoru s typicky německým stavědlem, a ještě více jejich vzájemná poloha (takhle těsně před okny jsem návěstidlo určitě nikdy neviděl), ale já rýpat nechci a jen se kochám :) A oceňuji pečlivé a věrohodné provedení detailů, zejména vzhledem k měřítku TT.
09.09.2013 (15:08)
09.09.2013 (15:03)
Působí to na mě jak živý, fakt příjemně.
1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko