..: Fotogalerie - detaily fotografie 745.604-9 s pracovním vlakem :..
 

745.604-9 s pracovním vlakem


745.604-9 s pracovním vlakemInformace o fotografii:
 - Místo focení: Velká Paka
 - Datum: 8.9.2013
 - Autor: Zlámalík  Poslat email autorovi
 - Pozn.: Vlastní kolejiště ve
velikosti TT
 - Zobrazeno: 9334x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 10
 - Rating od uživatelů:
 10

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2      Zpráv na stránku:   
09.09.2013 (16:11)  
No, já jsem se vyjádřil v mejlu, tak tady jen těch 5*. :-) A doufám, že nebudeš mezi fotkama dělat takový prodlevy, kurňa!
09.09.2013 (16:43)  


Provedu, náčelníku!
09.09.2013 (16:05)  
Světelné podmínky jsou parádní. Lom nivelety za krajní výhybkou je elegantní řešení, :-). Velice pěkné.
PS.: To už nemusím ani jezdit s foťákem, :-).
09.09.2013 (16:43)  


Jen přijeď, od tebe se rád zase přiučím.
registrovaný uživatel stoupa  mail  
Počet komentářů uživatele3720 »fotek 0
09.09.2013 (16:02)  
Pro Zlámalík:

Omluva - Omyl jsem si brýle a vodní jeřáb (inhed) nalezen. :-)
registrovaný uživatel stoupa  mail  
Počet komentářů uživatele3720 »fotek 0
09.09.2013 (15:43)  
Fotka perfektní.

V Sudetech "Německé stavědlo" možné. Po pravdě, v době "záboru" mnohdy měněna K.u.K. návěstidla (ramena) za DR, někdy i systém - tj, příhradové stožáry, "samospadávací". Tady to třeba nestihli, nebo (méně pravděpodobné) provedena zpětná rekonstrukce.

To spíš u výjezdu z mini-depa chybí vyčkávací návěstidlo (V) a stroj by i zde doprovázel "průvodce strojů".
S ohledem na zbarvení Brejlí, odhaduji, že by zejména u depa mohl být vodní jeřáb, nebo jeho zbytek. Naopak, nástupiště a přechody jeví se býti realističtější, naž v Hagenau od Mistra (přednosty PO Trainmaniakovice). Traťovácký vlak je prima. Prostě, za pět!

PS: Jezdí tam i mašinky s komínkem? :-)

Neznám na zpaměť sortiment TT, ale vysoce kladně hodnotím, že výtopna ja omítnuta a "hozená" do ošuntělé "Kaisergelb"
09.09.2013 (15:51)  


Díky za uznání i informace, je krásné vždy najít zdůvodnění :-) Máš pravdu, "V" tam chybí. Stanice vznikala postupně během mého návratu k modelaření a ze začátku mi hodně věcí připadlo "pro magory" - no, už se k nim počítám skoro taky... Vodní jeřáb ovšem máme, přímo vedle Brejlí. Kolejiště představuje "V./VI. epochu s občasným provozem nostalgických vlaků" :-)
09.09.2013 (15:19)  
Hloubky ostrosti je tu dosaženo složením více expozic? Doopravdy to působí hodně reálně.
09.09.2013 (15:39)  


Díky. Složeno je to z asi 8 fotek programem Helicon Focus. Fotil jsem na Nikon CoolPix 7700, a asi by stačily jen tak 3 fotky, při odstupu sotva 30 cm od kraje kolejiště a cloně 6,3 obsáhl skoro celou scénu naráz.
09.09.2013 (15:16)  
Skutečně jako živé. Kdybych chtěl rýpat, tak mi moc nesedí kombinace mechaniky rakouského vzoru s typicky německým stavědlem, a ještě více jejich vzájemná poloha (takhle těsně před okny jsem návěstidlo určitě nikdy neviděl), ale já rýpat nechci a jen se kochám :) A oceňuji pečlivé a věrohodné provedení detailů, zejména vzhledem k měřítku TT.
09.09.2013 (15:36)  


Jo, já vím. Stavědlo jsem stavěl coby kluk a bylo mi líto ho teď po 20 letech neimplantovat, i když je tam strašně natěsno. Holt umělecká licence, časem ho možná vyměním. Depo je taky upavený enderácký. Ale kochání to neubližuje :-)
09.09.2013 (15:11)  
Tak to je pecka!
09.09.2013 (15:08)  
Ano, toto je fakt hezké. Jen dotaz: za stavědlem koleje končí, nebo trať padá dolů ? Na mě to totiž takto působí :)
09.09.2013 (15:33)  


Díky, působí to tak, jak jsem chtěl :-) Za stavědlem je konec.
09.09.2013 (15:03)  
Působí to na mě jak živý, fakt příjemně.
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko