..: Galerie - Daten des Bildes 745.604-9 s pracovním vlakem :..
 

745.604-9 s pracovním vlakem


745.604-9 s pracovním vlakemInformace o fotografii:
 - Ort: Velká Paka
 - Datum: 8.9.2013
 - Autor: Zlámalík  Neues Email senden
 - Bem.: Vlastní kolejiště ve
velikosti TT
 - Zobrazeno: 9330x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 10
 - Rating od uživatelů:
 10

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2      Zpráv na stránku:   
10.09.2013 (9:58)  
Naprosto dokonalé.
10.09.2013 (8:34)  
Rukavice nerukavice, já jsem upřímně rád, že to tady je. Jirka zase zvedne laťku znatelně vejš a okoření to tady, protože: Jiný autor, jiné (mladší a promakanější) kolejiště, jiné nápady, jiná vozidla. Co víc si přát? Jen houšť, Jiříku, jen houšť. :-)
10.09.2013 (7:45)  
model - nebo realita??? OMG!!! taky chci takové kolejiště - to je úžasné.

více fotek? je kde???? :-))
10.09.2013 (22:01)  


Ten kousek zatím nestojí za vlastní stránky, ale něco starších fotek je tady:
http://www.ttmodelar.eu/index.php?route=information/information&information_id=11
10.09.2013 (7:31)  
Paráda! Nejlepší je pěšina a travička s rezavějicí cisternou vlevo a vtip s lomem nivelity. Líbí se mi i odborná debata o korelaci návěstidla a stavědla, kvůli takovým diskusím je ŽP pěkné... A do zvědavě-hnidopišského klubu přispívám poukazem na hyperrychlé přehazování výhybek, anžto vjezdová je už pár metrů po průjezdu poslední nápravy zase na přímo:-) Za 5, pochopitelně a klobouk dolů!
Registrierter Benutzer eurostar  mail  
Anzahl der geschriebenen Kommentare367 »fotek 0
10.09.2013 (0:01)  
Hodena rukavica Trainmaniakovi :-) skvela praca, vacsinou uz z nahladu na kraji rozoznam ci ide o skutocnost alebo model, ale po otvoreni som zostal doslova v soku. Nadherna tapeta, ktora je dokonale farebne zladena s kolajiskom. Jediny drobny nedostatok je az moc skoro ukoncena hlavna kolaj akoze do klesania. S takym stupanim by si neporadilo ani TGV.
Registrierter Benutzer Bernie 
Anzahl der geschriebenen Kommentare3 »fotek 0
09.09.2013 (22:50)  
Nádherná fotka. Nastavil jsem si ji jako pozadí plochy a kdyby mne nezajímalo, odkud je, tak bych ani nezjistil, že to není skutečnost, ale kolejiště.
09.09.2013 (19:04)  
Charakter kolejiště, výtopna a zlom nivelity je dost obdobný jako na českolipském zhlaví stanice Rynoltice. Pěkně propracované v reálu, tak při/po odfocení.
09.09.2013 (18:54)  
Tu tapetu sis taky vyfotil sám? Vypadá to fakt moc pěkně. ;-)
09.09.2013 (22:12)  


Tapeta je z Trainmaniakovic. Tamtéž zasílám i tisíceré díky, oni už budou vědět :-)
Registrierter Benutzer stoupa  mail  
Anzahl der geschriebenen Kommentare3720 »fotek 0
09.09.2013 (18:02)  
Rabíne - Honzo,

můj dotaz je zcela v dobrém míněný. Asli není rozhodující vzdálenost naávěstidla ku stavědlu, ale k námezníku, alespoň dle regulativů DR (předpokládám že Velká Paka v Sudetech se nalézá). Německý (Pruský) předpis tuto vzdálenost vyžadoval a zval ji "Durchrutschweg" (zajisté překlad umím, ale český ekvivalent mi nějak ....)

I takováto stavědla se u nás vyskytovat mohla, ale spíše z doby privátních drah - Länderbahnen (tedy před 1909, resp. 1924). Poté již byly normativy odlišné. Vliv Německých zvyklostí na stavby - na Šumavě dráhy Bavorské, pak kousek Pruské, u hor Krušných Saské dráhy a od Zittau na východ až za Ostravu opět Pruské královské dráhy.

Dodejme, že např. stavby BEB (Buštěhradky) s od ŠtÉGu dost odlišovaly a mnohé v pohodě dožily 90.léta století minulého, a pokud je nezbourali, slouží dodnes.
09.09.2013 (17:43)  
NIcKON/Zlámalík: mechanické odjezdové návěstidlo (rakouského vzoru) velmi natěsno ke stavědlu (vzor první republika) je (snad) dodnes (2010 ještě bylo) na východním zhlaví žst. Slovenské Nové Mesto (odjezd směr Čierna nad Tisou a Sátoráljaújhely). Také mě to zaujalo...
  1 2      Zpráv na stránku:   

Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.

- Akreditierter Fotograf oder ŽP Mitglied, - Galerieverwalter oder ŽP Admin

Kommentar hinzufügen
Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
Anmelden
 
 
  
 
   Registrieren

© 2001 - 2024 ŽelPage - Webmaster - Fragen und Antworte


Info
informacni okenko