..: Fotogalerie - detaily fotografie T 478.3 :..
 

T 478.3


T 478.3Informace o fotografii:
 - Místo focení: Blatno u Jesenice
 - Datum: 11.5.1983
 - Autor: Josef Chvosta  Poslat email autorovi
 - Zobrazeno: 6769x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 6
 - Rating od uživatelů:
 6

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2      Zpráv na stránku:   
04.01.2012 (7:47)  
Střídali. A v posledním období tam byla poměrně bez výjimky nasazována 750.213 x 749 227.
To už se pak chodilo fotit takřka bez chuti :-)
30.12.2011 (22:33)  
Jonáš: Tak to, že se střídli jsem nevěděl. Rozhodně je to lepší, než aby plzeňskej fíra trčel celý víkend v Chomutově a naopak chomutovskej v Plzni. Jinak jsem tam také jednu neděli spatřil i řadu 754. Číslo si ale (pochopitelně) nepamatuju.
30.12.2011 (20:47)  
A ještě doplním fírové se střídali v Podbořanech chomutovskej/plzeňskej 749/750 vystřídali se a jeli dál plzeňskej na 749 do Plzně a chomutoskej na 750 do Chomutova.
V neděli to bylo totožné akorát 750 se vracela do Plzně a 749 do Chomutova.
30.12.2011 (20:29)  
Rubmgaakutkt:
Ano neboli rušící páteční 1492/1493, 1492 jela většinou se 750 236 nebo 253 a ještě pamatuji že jezdila s 330, a 1493 jezdívala většinou 749 227 nebo 039, 130.
A jako zálohy za neprovozní 843/714 jezdily v týdnu běžně 749 039, 130, 140, 227 + Bt + Bh + Bt.
Vzhledem k tomu že mám chatu v Plasích pod tratí tak moc dobře vím co na ní jezdilo. Něco mám i vyfoceno a není toho málo.
30.12.2011 (11:02)  
Já bych měl dotaz na autora, zda si je jist rokem, neboť ten nápis na dveřích vypadá jako nové číslo a ty se vyskytovaly až po roce 1988.
30.12.2011 (9:46)  
Honza, Jugy: Vozy, které máte na mysli, těm se říkalo "osmidvéřáky". Byly vyrobeny v Tatře na Smíchově 1954 - 1958, v provozu nesly původně označení Bai, po přeznačení měla 1.série označení Byz (pouze parní topení), 2.série (topení parní a elektrické) By. Menší část vozů za provozu opatřena kamny (většinou se jednalo o vozy z 1.série) pro provoz na vlacích, kde nebylo možné vytápět z lokomotivy (např. smíšené vlaky MnO - nejdéle např. na trati Krupá - Kolešovice, Stará Paka - Lomnice nad Pop., a to asi do r.1993, také např. Lichkov - Miedzylesie PKP a dříve mnoho dalších!) Pak tedy nesly označení Byz-k, resp. By-k . Také část vozů převedena na provoz ve voj.vlacích spolu se stejně upravenými "Smíchováky" z let 1960 - 1962, jak se říkalo novějším vozům řady Bai, později Bp. No a pak už se rychlíkové vozy vyráběly ve spřátelených zemích v rámci RVHP - masívní dodávky z Maďarského Györu a z východoněmeckého Bautzenu začly v roce 1965.
registrovaný uživatel Jugy  mail  
Počet komentářů uživatele232 »fotek 0
30.12.2011 (8:23)  
Honza: ...takové ty s těmi širokými dveřmi... nesly v 80. letech označení By (a byly pak na přelomu 80. a 90. let nahrazeny řadou Bymee). Je ovšem možné, že v době výroby (50. léta tuším) to označení bylo zase jiné.
registrovaný uživatel Honza  mail  
Počet komentářů uživatele2712 »fotek 0
30.12.2011 (1:41)  
Rubmgaakutkt: 2003/2004
registrovaný uživatel Honza  mail  
Počet komentářů uživatele2712 »fotek 0
30.12.2011 (1:29)  
laminát: dík, pod označením Bai jsem si představoval takové ty s těmi širokými dveřmi, tak je vidět, že se mám ještě hodně co učit. Pravda ty Bt-k v Pardubicích jsou, ale dveře to má už klasické lámačky ne? I ty tady na fotce.

Ty výstražníky asi jsou takové ty hranaté kšilty, ještě někde se najdou. Ty AŽD 71 mají hodně podob od začátku až do konce.
Na první pohled mi to nebylo jasné, které to jsou a že je to VÚD mě na chvíli také napadlo, ale jen na chvíli.
29.12.2011 (23:05)  
Pěkná historická fotka. Dnes historická se vším všudy. Jestli si dobře vzpomínám, tak poslední osobní vlak tažený lokomotivou tudyma jezdil v GVD 2005/2006. Byl to pár rychlíku jezdící pouze v pátek a v neděli z Plzně do Ústí a zpět. To v pátek tento třívagonový rychlík táhl z Plzně do Chomutova stroj řady 750, který se do Plzně vracel v neděli. Ve stejné dny, ale v opačném směru byl nasazován stroj 749.
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko