Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
451.027-7 | |
Informace o fotografii: - Místo focení: Kralupy nad Vltavou - Datum: 15.7.2005 - Szerző: Miroslav Just - Pozn.: 182.160, vzadu 751.166 - Zobrazeno: 3404x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 10 - Rating od uživatelů: 9 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
To odpovídá, v Kralupech byli hrozně aktivní příslušníci SOOŽ, napsal bych to jinak ale byl bych vymazán. Hlavně hlídali aby se nenastoupilo do vlaku, pokud nebyl vyhlášen, i když byl na první koleji. A když ho zapomněli vyhlásit, odjížděl prázdný. Pamatuju si, jak jsem jednou jel z Kladna do Velvar, přijeli jsme na 6 kolej a vlak do Velvar stál na 5. Tak jsem tam rovnou nastoupil, osobně mně přišel vyhodit příslušník SOOŽ a musel jsem jít na nástupiště, vůbec nevadilo, že jel zrovna po 4. koleji rychlík.
M 474 003/Borovička: vlaky složené z M 131.1 a přívěšáků se od konce roku 1975 už začaly kombinovat s M 152.0; příslušné přívěšáky se začaly objevovat až tak začátkem r. 1977. Osobák do Straškova jezdil občas i s 434.2. V Lounech byla ještě v 1. polovině r. 1976 také např. 475.152, ale jestli si někdy v té době udělala ona nebo některá její sestra výlet do Kralup mi není známo, ale třeba ano. Něco málo páry bylo v Kralupech ještě v létě 1977; to jsem tam byl zatčen při focení 534.0340 a po 2 hodinách opět propuštěn, ale to už byly asi hlavně zálohy. Kremák do Straškova patrně skončil s květnovou změnou GVD právě v r. 1977.
Borovička-
Hlavně M 131 s přívěšáky. Těch parních lokomotiv už moc nebylo, ještě tak rok před tím. Jezdily Sergeje a Zamračené. Ráno jezdil osobák z Prahy do Straškova, v Kralupech dostával 534 0. Kralupy-Kladno-Praha Bubny začala jezdit Zamračená, předtím jezdil Papoušek, ale černý.
Hlavně M 131 s přívěšáky. Těch parních lokomotiv už moc nebylo, ještě tak rok před tím. Jezdily Sergeje a Zamračené. Ráno jezdil osobák z Prahy do Straškova, v Kralupech dostával 534 0. Kralupy-Kladno-Praha Bubny začala jezdit Zamračená, předtím jezdil Papoušek, ale černý.
M474003 - to by byla v Kralupech úplně jiná fotka. Stará nádražní budova a všude kolem supěly parní lokomotivy. Jezdily ještě do Kladna a Loun, ale občas projela i pára na osobáku do Mostu (to ale depo Most).
Interiéry samozřejmě měly něco za sebou, ale právě v období, kdy vznikla tato fotka, vypadala většina souprav zvenčí velmi dobře, včetně pseudohistorické.
Asi tu budou znalejší, ale zrovna naleštěnost jsem si s těmihle vlaky nikdy nespojoval.
Ale jezdil jsem jimi rád. Na masové dojíždění do práce mám jiné hrůzostrašné vzpomínky: http://www.citybus.cz/praha/ik280/index.htm.
Ale jezdil jsem jimi rád. Na masové dojíždění do práce mám jiné hrůzostrašné vzpomínky: http://www.citybus.cz/praha/ik280/index.htm.
Pěkná nostalgie, jen je trochu smutné, že to není obrázek z roku 1975 :) Mmch, díky za vzpomínku na většinou krásně naleštěné pražské panťáky. Jezdění s nimi bylo jaké bylo, ale koukalo se na ně moc hezky.
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Bejelentkezés
© 2001 - 2024 ŽelPage
- Felelősök - kérdések és válaszok
Info
informacni okenko