..: Fotogalerie - detaily fotografie 451.027-7 :..
 

451.027-7


451.027-7Informace o fotografii:
 - Místo focení: Kralupy nad Vltavou
 - Datum: 15.7.2005
 - Autor: Miroslav Just 
 - Pozn.: 182.160, vzadu 751.166
 - Zobrazeno: 3403x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 10
 - Rating od uživatelů:
 9

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

28.06.2019 (23:07)  
To odpovídá, v Kralupech byli hrozně aktivní příslušníci SOOŽ, napsal bych to jinak ale byl bych vymazán. Hlavně hlídali aby se nenastoupilo do vlaku, pokud nebyl vyhlášen, i když byl na první koleji. A když ho zapomněli vyhlásit, odjížděl prázdný. Pamatuju si, jak jsem jednou jel z Kladna do Velvar, přijeli jsme na 6 kolej a vlak do Velvar stál na 5. Tak jsem tam rovnou nastoupil, osobně mně přišel vyhodit příslušník SOOŽ a musel jsem jít na nástupiště, vůbec nevadilo, že jel zrovna po 4. koleji rychlík.
28.06.2019 (10:22)  
M 474 003/Borovička: vlaky složené z M 131.1 a přívěšáků se od konce roku 1975 už začaly kombinovat s M 152.0; příslušné přívěšáky se začaly objevovat až tak začátkem r. 1977. Osobák do Straškova jezdil občas i s 434.2. V Lounech byla ještě v 1. polovině r. 1976 také např. 475.152, ale jestli si někdy v té době udělala ona nebo některá její sestra výlet do Kralup mi není známo, ale třeba ano. Něco málo páry bylo v Kralupech ještě v létě 1977; to jsem tam byl zatčen při focení 534.0340 a po 2 hodinách opět propuštěn, ale to už byly asi hlavně zálohy. Kremák do Straškova patrně skončil s květnovou změnou GVD právě v r. 1977.
28.06.2019 (8:52)  
Borovička-

Hlavně M 131 s přívěšáky. Těch parních lokomotiv už moc nebylo, ještě tak rok před tím. Jezdily Sergeje a Zamračené. Ráno jezdil osobák z Prahy do Straškova, v Kralupech dostával 534 0. Kralupy-Kladno-Praha Bubny začala jezdit Zamračená, předtím jezdil Papoušek, ale černý.
27.06.2019 (11:32)  
M474003 - to by byla v Kralupech úplně jiná fotka. Stará nádražní budova a všude kolem supěly parní lokomotivy. Jezdily ještě do Kladna a Loun, ale občas projela i pára na osobáku do Mostu (to ale depo Most).
26.06.2019 (12:10)  
Interiéry samozřejmě měly něco za sebou, ale právě v období, kdy vznikla tato fotka, vypadala většina souprav zvenčí velmi dobře, včetně pseudohistorické.
26.06.2019 (12:06)  
V roce 1975 nebyly ani dráty, ani ostrovní nástupiště.
26.06.2019 (10:48)  
Asi tu budou znalejší, ale zrovna naleštěnost jsem si s těmihle vlaky nikdy nespojoval.
Ale jezdil jsem jimi rád. Na masové dojíždění do práce mám jiné hrůzostrašné vzpomínky: http://www.citybus.cz/praha/ik280/index.htm.
26.06.2019 (10:14)  
Pěkná nostalgie, jen je trochu smutné, že to není obrázek z roku 1975 :) Mmch, díky za vzpomínku na většinou krásně naleštěné pražské panťáky. Jezdění s nimi bylo jaké bylo, ale koukalo se na ně moc hezky.

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko