Comments are only allowed for registered users.
Before you insert your comment, you have to log on or register.
464.008 | |
Informace o fotografii: - Section: Smiřice - Lochenice - Datum: 17.7.2013 - By: Raven - Zobrazeno: 5412x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 10 - Rating od uživatelů: 10 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
Ježíšmarjá, vůbec neotravujete, hltám každé slovo vašich vzpomínek, pánové!
26.08.2013 (20:49)
Rabín: Já jsem v Kolíně byl do půlky října 75. S kremákem jsem párkrát jel Janovice - ono sem hodně nakládalo v cihelně Chmeliště. Śtokra po mém odchodu položili na bok a poté zrušili na vjezdu do Velkého Oseka. A potom tam přišla 477043 se kterou českolipáci jezdili Rumburk Znojmo.
Ale mám dojem , že tady otravujeme ostatní - můj email je: pudr.kolsky@tiscali.cz, tel: 603274598. Rád pokecám. JK
Ale mám dojem , že tady otravujeme ostatní - můj email je: pudr.kolsky@tiscali.cz, tel: 603274598. Rád pokecám. JK
Jaroslav Kolský: je mi to samozřejmě jasné :). Ale nevím, jak moc se přechodnost kremáků dodržovala - 534.03 jezdily v letech 1975-77 až do Ledečka - sice ne běžně, ale často, možná častěji než 423.0. Mám tam párkrát focenou 534.0359 a také 534.0390 (dokonce i na jednom z posledních parních osobáků a možná pravidelných parních vlaků Kolín - Ledečko vůbec v září 1977)... A všechno to byly "pilštyky na lopatu" - ale T 466.0 do Kolína nikdy nedorazily...
26.08.2013 (13:59)
Rabín: Já měl na mysli obracáky do Čáslavi. V roce 1975 směl kremák pouze do Uhlířských Janovic. Dolů do Ledečka pouze 423 a 464. Ale turnosově to všechno měly obsluhovat T 444.1 , které přišly do Kolína z Čerčan (tedy Libně). Jenže byly dost poruchové a tak pára často zaskakovala.
Jaroslav Kolský: po 464.0 na lokálku přišly ještě 534.03 (do LD Kolín z LD Havlíčkův Brod), ale 477.043 ani 556.0 se na ni už kvůli přechodnosti nepodívaly...
26.08.2013 (9:34)
Rabín: Také jsem byl párkrát s nějakou 464 v Ledečku. Na obracáku jsme nakonec měli štokra a na podzim přišla z Ćeské Lípy 477.043, ale to už jsem byl odstěhovaný v Sedlčanech.
Jaroslav Kolský: v téže době vozila občas i osobáky z Kolína do Ledečka. Ačkoliv to vůbec není lokálková lokomotiva, tak jí (a nejen jí, jezdily tam i jiné 464.0, dokonce párkrát i 464.101) to tam moc slušelo.
25.08.2013 (21:05)
Topil jsem jí v roce 1975 na obracákách z Kolína do Čáslavi. Ale s plochou dyšnou Giesel se mi líbila víc.
25.08.2013 (15:47)
Opravdu krásná fotografie. Silueta lokomotivy v zapadajícím slunci, které barví dým do červena, a k tomu dokonale ladící, dramatická obloha.
Navíc takto krátká souprava se do obrázku vešla celá, nebylo třeba nikde nic řezat. Jedinou vadou na kráse je strom a sloup rostoucí ze střechy vozu, ale na 5* to pořád stačí.
Navíc takto krátká souprava se do obrázku vešla celá, nebylo třeba nikde nic řezat. Jedinou vadou na kráse je strom a sloup rostoucí ze střechy vozu, ale na 5* to pořád stačí.
Comments are users' expressions.
ŽelPage has no liability for their contents.
- Registered Photograph or Member of ŽelPage, - Gallery or ŽelPage Administrator
Add comment
Sign in
© 2001 - 2024 ŽelPage
- Webmaster - Frequently Asked Questions
Info
informacni okenko