Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
851.017-4 | |
Informace o fotografii: - Abschnitt: Podkriváň - Píla - Datum: 13.2.2004 - Autor: Láďa Mlynařík - Zobrazeno: 3510x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 9 - Rating od uživatelů: 10 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
Rabín: díky.
Láďa Mlynařík: ten letopočet na tunelu odpovídá poválečné obnově (původní jednokolejné tratě), samotný tunel pochází už z doby výstavby.
Láďa Mlynařík: ten letopočet na tunelu odpovídá poválečné obnově (původní jednokolejné tratě), samotný tunel pochází už z doby výstavby.
11.12.2018 (12:49)
Také jsem si říkal, že tunel dlouho nesloužil. Před rokem 48 se jezdilo jednokolejně kolem kopce? Nebo tam byl jiný tunel? Kolega říkal, že v tunelu kdysi na šotu spal:-)
Keprt: mimo tunel se jezdí až od roku 1985, do té doby vedla kolej lichým směrem tunelem. Dvoukolejný provoz Kriváň - Lovinobaňa se zahajoval v r. 1979. Při své první návštěvě v červenci 1984 jsem ještě jel tunelem, při druhé v říjnu 1986 již vedly obě koleje kolem tunelu.
Viz: https://www.vlaky.net/trate/objekt/741/tunel-pilansky-tunel/
Viz: https://www.vlaky.net/trate/objekt/741/tunel-pilansky-tunel/
Jojo, v 70. letech byla zdvoukolejněna a přeložena mimo tunel do odřezu https://www.rail.sk/skhist/stavba/160.htm
Tunel zde: https://www.rail.sk/skhist/tunely/160/02.htm
Pěkná vzpomínka na čtyřosé motory na Slovensku. Btw, vlevo je pozůstatek po starém trasování trati?
11.12.2018 (12:52)
ještě nějaké Krokodýly najdu;-) Jak se tomu vlastně ve Zvoleně přezdívalo?
Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.
- Akreditierter Fotograf oder ŽP Mitglied, - Galerieverwalter oder ŽP Admin
Kommentar hinzufügen
Anmelden
© 2001 - 2024 ŽelPage
- Webmaster - Fragen und Antworte
Info
informacni okenko