..: Fotogalerie - detaily fotografie 3x844 :..
 

3x844


3x844Informace o fotografii:
 - Úsek: Blížejov - Osvračín
 - Datum: 14.3.2014
 - Autor: Robert Velechovský 
 - Zobrazeno: 9013x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 7
 - Rating od uživatelů:
 7

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2 3 4 5      Zpráv na stránku:   
30.11.2014 (17:03)  
ty jsi nějaký chytrý...jakto že už tě nemá Kotera ve svým "manažerským" týmu
Ne tvých parametrů nedosahuji. Prostě jinými slovy odstavíme ve špičkách nová vozidla za stovky milionů kamsi do šturcu, aby pár lidí bylo uspokojeno, že se prohnal starej verk po trati a čistě hypoteticky se ušetřilo pár litrů nafty (nevím teda na čem, když hmotnost 3 linků a klasy s brejlí je obdobně velká, přičemž elektrický přenos výkonu je méně účinný než přenos hydromechanický(pokud je měnič blokovaný)) Jízdní doby ještě více povolíme, aby se brejle moc nezadýchala, protože jinak by jich byla velká spotřeba. A důchodcům, matkám s kočárkem a dalším oznámíme, že si mají vybrat jiné spoje. A to vše proto, aby se prý ušetřilo pár litrů nafty. K popukání. Víc se ušetří, když milé ČD budou u svého dodavatele tlačit cenu nafty dolů.
30.11.2014 (9:32)  
Hoši, vy jste tu pec dneska ale rozhajcovali. :-)

Šepli: No a mně zase přijde paradoxní, že pomalu v roce 2015 jezdím v šukafonu, nebo v koženkovém Bt. Ano, jsme druhá liga, ale i tak patříme mezi top 50 zemí planety a k tomu máme opravdu bohatou železniční historii, takže k divení jsou tu primárně úplně jiné věci než tři moderní vozidla na rychlé trati...
30.11.2014 (7:50)  
Dřeva, které se nesmí vykácet, je dneska okolo kolejí dost.
29.11.2014 (22:46)  
Chary: Ajo... A taky dreveny prazce. A nebo zivy kone misto masiny.
29.11.2014 (22:40)  
Beton a kov je ta PHS, která by dřív nebyla vůbec. A kdyby už, tak by byla dřevo a dřevo, jako při jízdách pana Stephensona.

Plech a plast je ta mašina, která by dřív byla plech a ocel, v dávných dobách ocel a dřevo. Berme dřevo.

Takže dřevo. Je to jasný. Chybí tam víc dřeva.
29.11.2014 (22:34)  
Šepli: beton, kov, na vlaku plech a trocha plastu..
Smarja a z ceho byste to chtel delat? Z papiru?
29.11.2014 (21:52)  
Odbočím od diskuze o spotřebě. Ta moderní železnice mně nic neříká... beton, kov, na vlaku plech a trocha plastu..
29.11.2014 (20:37)  
happy: ty jsi nějaký chytrý...jakto že už tě nemá Kotera ve svým "manažerským" týmu? Co ty víš o nějakých olejových náplních? 754 ujedou na olejovou náplň třeba 80 000 km...jezdí to, dokud to neklekne. NENÍ tam předepsaná výměna každých 20 000 jako u těhle nových vozidel...a že to sakra něco stojí, na to vem jed. Navíc já tu apriori neobhajuju, aby klasika se 754 jezdila po celý den...jak vyplývá z mé odpovědi panu Petrákovi (a z jeho celkem logické odpověďi). Příště si to pořádně přečti, než tu začneš mlet takový bláboly. Já jen tvrdím, že na vlak, kterým jede 300-400 a více lidí, se nevyplácí nasazovat ropovod Družba ve stylu 3x nebo 4x 844, 854 apod. NEJSEM ŠOTOUŠ. Kdyby se v tomhle paskvilním bordelu věnovala větší pozornost a větší investice rekonstrukcím vozů jako takových (nízká podlaha, zlepšení interiéru, dveře na tlačítka atd.) místo nákupurúzných vozítek pofiderní kvality,...tu od jednoho, tam od dalšího dodavatele, nejspíš by tu nebyla ani taková stupidní hysterie proti klasickým soupravám. I v mnohem civilizovanějších zemích jezdí povětšinou (zatím) takové vlaky v klasice (ale jejich vozy, to je samozřejmě jiná káva)...protože nikdo (zatím) nic lepšího nevymyslel. To se dá spočítat kalkulačkou. Nazdar.
29.11.2014 (18:14)  
kde celou dobu běží 3 celkem výkonné motory
A ony celou dobu běží na maximální výkon? No to jsou mně novoty. A větší výkon je potřebný k rychlému dosažení traťové rychlosti, která v tomto případě není nějakých 60 km/h... Doby, kdy tam kvílelo kvatro a za ním tři přívěšáky, jsou již naštěstí pryč.

Kdo proboha říká, že by to muselo jezdit celých 24 hodin??
Protože to musí mít ekonomický smysl. Udržovat starej správkově náročnej krám stojí peníze. Víme. To není zadarmo. Představy, že se někde vytáhne brejle z kopřiv a potom jezdí podle některých "zadarmo", jsou naprosto mimo. Vždyť jen co stojí olejové náplně motoru... A to ještě nemluvím o udržování zbytných vagonů, které akorát vyhánějí lidi z vlaku a na ně je zvědavo možná pár šotoušů, ale ti, pokud vím, nezaplní mnoho sedadel.

to už vůbec neberu v úvahu obsaditelnost takové sopravy, příp.kola
Jo kola soukat do Bt, to je super, to je určitě jednodušší než do nízkopodlažního vozidla. A těm babám nejen ze Stodu je potřeba řádně promlet kyčle, že... Naštěstí se drážní doprava povětšinou neřídí přáním šotoušů...
29.11.2014 (18:00)  
Drahoš Švestka: Porovnávejme porovnatelné, tj. 3x nová DMU120 vs nová DE mašina + 5-6 nových/rekonstruovaných vozů. To, že se tu žije z podstaty, jednou skončí. Pořád se tu odhadují náklady na tento jeden spoj, ale pokud tenhle vlak v Domažlicích rozpojí a pak obslouží 2-3 jiné vlaky, zatímco na ty večerní výkony bych v tradičním pojetí musel z depa vytahat další vozidla, znamená to, že sice něco možná ušetřím na naftě, ale zase udržuju víc vozidel, mám s nimi více prázdných jízd a pak chci vidět, co bude v celku výhodnější koncept pro objednatele. Ten se určitě bude ptát dopravce, jestli mu na ten odpoledne špičkový vlak náhodou neúčtuje i to, že zbytek dne ta souprava stojí v kopřivách, popř. se vrací někdy téměř prázdná.
  1 2 3 4 5      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko