..: Photo Gallery - Photo details 831.183-9 :..
 

831.183-9


831.183-9Informace o fotografii:
 - Section: Branná - Ostružná
 - Datum: 29.12.2008
 - By: InterCity 
 - Zobrazeno: 3422x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 9
 - Rating od uživatelů:
 8

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2      Zpráv na stránku:   
11.07.2014 (17:11)  
Výraz primitivní není nutně výrazem pejorativním.
Registered user hank 
Number of user's comments258 »fotek 0
11.07.2014 (17:09)  
Zdeněk Štěpánek: Ale to přece není žádné odsouzení... Jak jsem psal: Motory M 262.0 i 1 odvedly svůj kus práce, jejich technická úroveň plně odpovídala době vzniku a v provozu vyhovovala. Ať se to komu líbí nebo ne, dráha je dnes jinde a cestující by zřejmě dnes už úroveň 60. - 80. let neuspokojila.

BTW, dvaašedesátky měly přece jen jednu Achillovu patu, a to byly příčiny častých požárů, ale to už jsme moc OT.
11.07.2014 (16:04)  
na 100% Branna - Ostruzna
12.07.2014 (12:34)  


Pravda, opraveno.
11.07.2014 (14:41)  
Nádherná vzpomínka.Ještě v únoru 2011 se tam střídaly 831 105 a 110...PROST):Taky myslím,že je to pod Ostružnou u toho polního přejezdu...
11.07.2014 (13:35)  
Primitivní? Ukaž mi jediný moderní vlak, který opravíš velkým šroubovákem a ještě větším kladivem... V jednoduchosti je síla.

Primitivní a jednoduchý jsou do značné míry synonyma. Jednoduchost má nepochybně při údržbě své kouzlo, nicméně soudobá "neprimitivní" technika, výhradně kladivem a šroubovákem neopravitelná, to přebíjí užitnými vlastnostmi. A takto to běží už pár tisíc let.
11.07.2014 (10:17)  
hank: Primitivní? Ukaž mi jediný moderní vlak, který opravíš velkým šroubovákem a ještě větším kladivem... V jednoduchosti je síla.
Registered user PROST  mail  
Number of user's comments1220 »fotek 0
11.07.2014 (1:10)  
Pěkná vzpomínka. Není to náhodou úsek Branná- Ostružná?
Registered user hank 
Number of user's comments258 »fotek 0
10.07.2014 (23:02)  
Motoráček...?

Za pravidelného provozu měly na ramzovské "do kopce" normu M 30 t a povolenou traťovou rychlost 40 km/h s jedním plně obsazeným Balmem běžně dodržovaly. Výkon dieselu 300 kW a tažná síla na háku 53 kN nebyly zas tak chcípácké parametry, jak by se z dnešního pohledu mohlo zdát. Regulace elektrického přenosu se dnes může zdát primitivní, ale zvlášť u 3. série se při plynulém řazení jízdních stupňů elektrickým servem (u "nízkých" se řadilo pneumaticky) neprojevoval pokles otáček dieselu, což byla při jízdě do kopce velká výhoda. A elektronická regulace přenosu u "loďáků" 831 - to už je vůbec luxus...

Suma sumárum, "dvaašedesátky" se na Ramzové plně osvědčily a odvedly tam svůj díl poctivé práce v dobách, kdy frekvence osobní dopravy byla mnohem silnější než dnes.
10.07.2014 (19:11)  
Tento motoráček má elektrický přenos výkonu, takže zvládne (v rozumných mezích) cokoliv, za cenu snížení dosažitelné rychlosti. S adhezí (2x12t) to také není tak zlé.
10.07.2014 (14:26)  
Ach ta nostalgie...
  1 2      Zpráv na stránku:   

Comments are users' expressions.
ŽelPage has no liability for their contents.

- Registered Photograph or Member of ŽelPage, - Gallery or ŽelPage Administrator

Add comment
Comments are only allowed for registered users.
Before you insert your comment, you have to log on or register.
Sign in
 
 
  
 
   Register

© 2001 - 2019 ŽelPage - Webmaster - Frequently Asked Questions


Info
informacni okenko