..: Fotogalerie - detaily fotografie 820.057-8 :..
 

820.057-8


820.057-8Informace o fotografii:
 - Úsek: Loket předměstí - Údolí
 - GPS: 50°10'23.476"N, 12°46'15.389"E  »  Mapy.cz Google mapy
 - Datum: 21.10.1995
 - Autor: Alex 74 
 - Pozn.: sken, dnes již neprovozní
stroj na neprovozovaném
úseku trati Chodov - Krásný
jez
 - Zobrazeno: 5752x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 10
 - Rating od uživatelů:
 9

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2      Zpráv na stránku:   
02.12.2011 (11:01)  
Boguš: Bohouši děkuji. Pořádnej skener? Prostě to strčím do místního minilabu.
02.12.2011 (9:26)  
Jirko,všechny fotky z minulosti máš moc hezké,taky bych se někdy rád dopracoval k tomu abych si ty nejhezčí diáky co mám naskenoval na nějakém pořádném skeneru.
01.12.2011 (18:22)  
Ano 820 057 sídlí skutečně v Tanvaldě a spolu s 056 je pužívána na nostalgické jízdy spolu se zubačkou http://www.zubacka.cz/technika/20050315_motorovy_vuz_m240_057/index.htm
Mezi Kořenovem a Harrachovem shořela 10.12.2006 820 021
http://www.zubacka.cz/aktualne/20061210_singrovka_m240_021_shorela/index.htm
registrovaný uživatel Tomjoh  mail  
Počet komentářů uživatele17 »fotek 0
01.12.2011 (16:54)  
820 057 je provozní a letos v létě jezdila mezi Tanvaldem a Harrachovem. Viděl jsem ji v srpnu dvakrát na vlastní oči.
registrovaný uživatel Stanky  mail  
Počet komentářů uživatele18 »fotek 0
01.12.2011 (16:39)  
Martin Keppert: Myslím že v roce 2009 shořela u Kořenova
01.12.2011 (15:49)  
Rabín: tak tak, to čerčanské nasazení byla jen epizoda, už na jaře 1997 všechny odešly do Kralup/Kladna. Ta 057 jezdila na Semmeringu do ledna 2002, potom v roce 2003 odešla do Tanvaldu, kde jí v roce 2006 zprovoznili a snad stále jezdí (historicky). O něco déle než 057 se udržely v provozu kolem Prahy 046, 056 a 114.
registrovaný uživatel Vegas 
Počet komentářů uživatele5 »fotek 0
01.12.2011 (15:32)  
Rabín: Přesně tak. Poslední vlak projel 31.5.1997. A znovu obnovení provozu Loket-Předměstí bylo 8.12.2006
01.12.2011 (15:19)  
Byl jsem na této trati o velikonocích 1997 a pak ještě asi o měsíc později znovu - ale to už tam v obou případech jezdily 810 a zbylé karlovarské "Singrovky" 820 asi už jen výjimečně. Kdy přesně došlo k zastavení provozu? Koncem května 1997 při změně jízdního řádu? K obnovení provozu do Lokte-předměstí došlo od prosince 2006?
Martin Keppert: 820, které odešly do Čerčan, už tam stejně mnoho nenajezdily - obvykle jezdila jedna na "Sedlčance" a ostatní postávaly u výtopny v Benešově. Pak stejně ještě odešly do Kralup (aspoň některé - nebyla 820.057 jedna z těch posledních, které na podzim 2002 ještě brousily pražský Semmering?). Podle mých poznámek byla v květnu 1997 ve Varech ještě 820.020.
01.12.2011 (14:22)  
Tak tahle fotka mě potěšila. I já jsem si úsek z Krásnýho Jezu do Lokte před dvěma lety prošel. Dost smutný. Na fotku z provozu jsem ale nikde nenarazil, až teď.
registrovaný uživatel E.w.i.i.i.k  mail  
Počet komentářů uživatele3 »fotek 0
01.12.2011 (13:44)  
Aktuální stav trati: viz můj blog: http://sestrzyczka.signaly.cz/1110/trat-duchu-skutecnost-aneb-vyprava ...
Tak tahle fotka mě fakt moc potěšila :-) Jen si říkám, zda to s tou rekonstrukcí tratě myslí vážně... (viz Právo ze středy 16. 11. 2011, str. 9, inzerce ČDC)? Nebo jen planá slova do tmy...
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko