Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
820.057-8 | |
Informace o fotografii: - Úsek: Loket předměstí - Údolí - GPS: 50°10'23.476"N, 12°46'15.389"E » - Datum: 21.10.1995 - Autor: Alex 74 - Pozn.: sken, dnes již neprovozní stroj na neprovozovaném úseku trati Chodov - Krásný jez - Zobrazeno: 5752x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 10 - Rating od uživatelů: 9 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
1 2 | Zpráv na stránku: |
Boguš: Bohouši děkuji. Pořádnej skener? Prostě to strčím do místního minilabu.
Jirko,všechny fotky z minulosti máš moc hezké,taky bych se někdy rád dopracoval k tomu abych si ty nejhezčí diáky co mám naskenoval na nějakém pořádném skeneru.
01.12.2011 (18:22)
Ano 820 057 sídlí skutečně v Tanvaldě a spolu s 056 je pužívána na nostalgické jízdy spolu se zubačkou http://www.zubacka.cz/technika/20050315_motorovy_vuz_m240_057/index.htm
Mezi Kořenovem a Harrachovem shořela 10.12.2006 820 021
http://www.zubacka.cz/aktualne/20061210_singrovka_m240_021_shorela/index.htm
Mezi Kořenovem a Harrachovem shořela 10.12.2006 820 021
http://www.zubacka.cz/aktualne/20061210_singrovka_m240_021_shorela/index.htm
820 057 je provozní a letos v létě jezdila mezi Tanvaldem a Harrachovem. Viděl jsem ji v srpnu dvakrát na vlastní oči.
Rabín: tak tak, to čerčanské nasazení byla jen epizoda, už na jaře 1997 všechny odešly do Kralup/Kladna. Ta 057 jezdila na Semmeringu do ledna 2002, potom v roce 2003 odešla do Tanvaldu, kde jí v roce 2006 zprovoznili a snad stále jezdí (historicky). O něco déle než 057 se udržely v provozu kolem Prahy 046, 056 a 114.
Rabín: Přesně tak. Poslední vlak projel 31.5.1997. A znovu obnovení provozu Loket-Předměstí bylo 8.12.2006
Byl jsem na této trati o velikonocích 1997 a pak ještě asi o měsíc později znovu - ale to už tam v obou případech jezdily 810 a zbylé karlovarské "Singrovky" 820 asi už jen výjimečně. Kdy přesně došlo k zastavení provozu? Koncem května 1997 při změně jízdního řádu? K obnovení provozu do Lokte-předměstí došlo od prosince 2006?
Martin Keppert: 820, které odešly do Čerčan, už tam stejně mnoho nenajezdily - obvykle jezdila jedna na "Sedlčance" a ostatní postávaly u výtopny v Benešově. Pak stejně ještě odešly do Kralup (aspoň některé - nebyla 820.057 jedna z těch posledních, které na podzim 2002 ještě brousily pražský Semmering?). Podle mých poznámek byla v květnu 1997 ve Varech ještě 820.020.
Martin Keppert: 820, které odešly do Čerčan, už tam stejně mnoho nenajezdily - obvykle jezdila jedna na "Sedlčance" a ostatní postávaly u výtopny v Benešově. Pak stejně ještě odešly do Kralup (aspoň některé - nebyla 820.057 jedna z těch posledních, které na podzim 2002 ještě brousily pražský Semmering?). Podle mých poznámek byla v květnu 1997 ve Varech ještě 820.020.
01.12.2011 (14:22)
Tak tahle fotka mě potěšila. I já jsem si úsek z Krásnýho Jezu do Lokte před dvěma lety prošel. Dost smutný. Na fotku z provozu jsem ale nikde nenarazil, až teď.
01.12.2011 (13:44)
Aktuální stav trati: viz můj blog: http://sestrzyczka.signaly.cz/1110/trat-duchu-skutecnost-aneb-vyprava ...
Tak tahle fotka mě fakt moc potěšila :-) Jen si říkám, zda to s tou rekonstrukcí tratě myslí vážně... (viz Právo ze středy 16. 11. 2011, str. 9, inzerce ČDC)? Nebo jen planá slova do tmy...
Tak tahle fotka mě fakt moc potěšila :-) Jen si říkám, zda to s tou rekonstrukcí tratě myslí vážně... (viz Právo ze středy 16. 11. 2011, str. 9, inzerce ČDC)? Nebo jen planá slova do tmy...
1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko