Komentáre môžu vkladať iba registrovaní užívatelia.
Pred vložením komentára je potrebné se buď prihlásiť, alebo zaregistrovať.
754.015-6 | |
Informace o fotografii: - Místo focení: Železná Ruda státní hranice - GPS: 49°7'16.497"N, 13°12'31.549"E » - Datum: 8.2.2003 - Autor: Láďa Mlynařík - Pozn.: sken - Zobrazeno: 5600x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 10 - Rating od uživatelů: 10 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
Nooo, vozí vzduch... Já v těch krajích byl letos v září o víkendu, bylo dost pršlavo, ale v sobotu dopoledne (v devět z Hojsovy Stráže?) mě docela ohromil poctivý rychlík z Prahy s nějakými ne-li šesti vagóny a bylo nás tam, abych nelhal, přes stovku určitě, možná sto padesát. Samozřejmě, sobota dopoledne směr "tjůrist sentr" je hodně specifická situace, ale "vozí vzduch" si představuju jinak. Ledaže bych byl pro váženého pana předkomentátora vzduch :-)
Pane Mlynaříku, děkujeme za tyto vzpomínky. Hned člověk u fotky stráví 10 min a v hlavě to šrotuje a šrotuje:-)
Dnes je situace oproti stavu před 10 léty tristní.V podstatě vlaky vozí vzduch:-(
Dnes je situace oproti stavu před 10 léty tristní.V podstatě vlaky vozí vzduch:-(
10.01.2013 (8:45)
Nedá mi to a musím trochu zavzpomínat:)
Fotka pochází z objíždění tehdejšího popoledního vlaku 7506, který jezdil v tomhle počasí min 6vozový (v následujícím roce kvůli návozu vozů dokonce 9vozový), s 831 na postrku. Dvaašedesátka si tam celé odpoledne vybublávala pendly na Špičák a zpět (to co dnes dělaj ty RS1) a tenhle brejlovec se vracel po třetí hodině jako tehdejší vlak 7505 do Klatov. V uvedeném počasí a o víkendu v 9vozech. Na špičák ho vystrkal vždy druhý brejlovec, který se následně vracel Lv pro rychlík kolem půl páté.
Byly to časy kdy jsme "čtyřkama" běžně pohrdali (samozřejmě s výjimkou červených strojů, ke kterým se řadila ještě 754.024), protože běžnou situací byly nulky (o rok před tím tuším ještě turnusově), na které sem časem snad vložím také vzpomínku
Fotka pochází z objíždění tehdejšího popoledního vlaku 7506, který jezdil v tomhle počasí min 6vozový (v následujícím roce kvůli návozu vozů dokonce 9vozový), s 831 na postrku. Dvaašedesátka si tam celé odpoledne vybublávala pendly na Špičák a zpět (to co dnes dělaj ty RS1) a tenhle brejlovec se vracel po třetí hodině jako tehdejší vlak 7505 do Klatov. V uvedeném počasí a o víkendu v 9vozech. Na špičák ho vystrkal vždy druhý brejlovec, který se následně vracel Lv pro rychlík kolem půl páté.
Byly to časy kdy jsme "čtyřkama" běžně pohrdali (samozřejmě s výjimkou červených strojů, ke kterým se řadila ještě 754.024), protože běžnou situací byly nulky (o rok před tím tuším ještě turnusově), na které sem časem snad vložím také vzpomínku
10.01.2013 (7:14)
A dokonce 20 metrů v Německu!
Komentáre vyjadrujú názory čitateľov.
Redakcia nenesie žiadnu zodpovednosť za ich obsah.
- akreditovaný fotograf alebo člen ŽP, - správca galérie alebo admin ŽP
Pridať komentár
Prihlásenie
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správcovia - otázky a odpovede
Info
informacni okenko