..: Fotogalerie - detaily fotografie 753.783-0 :..
 

753.783-0


753.783-0Informace o fotografii:
 - Úsek: Velký Osek-Kanín - Velký Osek (stará spojka)
 - GPS: 50°6'37.765"N, 15°12'0.486"E  »  Mapy.cz Google mapy
 - Datum: 21.5.2020
 - Autor: 55p 
 - Pozn.: Pn 56435 Borohrádek - Kolín
 - Zobrazeno: 1842x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 9
 - Rating od uživatelů:
 7

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

27.05.2020 (20:46)  
To s orientací hyder chápu. Ale ono by to právě při obou objezdech vyšlo.
Co mě překvapilo, že i během koronových omezení zde jezdily 2vz soupravy. Tady u Oseka byli ve vlaku třeba jen jeden dva lidi krom průvodčího.
Ovšem jak to vypadalo někde kolem Pak nebo Hostinného zas nevím :)
registrovaný uživatel E699 
Počet komentářů uživatele36 »fotek 0
27.05.2020 (8:43)  
Základem je návrat 854ky ve stejné pozici, tj. motorem do Trutnova, kvůli spojování s 954. A kraj požaduje motor s vlekem, ač lidí jezdí... 10 prstů na spočítání stačí.
27.05.2020 (5:37)  
Nejspíš jde o kapacitu dělnického vlaku a zároveň v Trutnově potřebují, aby se jim mašina vrátila s motorem na stejné straně. Jenomže tím, že to tam vlastně jede dvakrát, by se to dalo zařídit tak, aby se objíždělo jen jednou, v Dobšici.
registrovaný uživatel E699 
Počet komentářů uživatele36 »fotek 0
26.05.2020 (21:04)  
55p: 5240/5249/5248/1803 po staré spojce, stejně jako všechny Sp Trutnov - Kolín a zpět.
26.05.2020 (21:09)  


Trochu mě překvapuje, že chtějí objíždět, případně že 5249/5248 nejede jen 854. Ale budiž :)
26.05.2020 (8:10)  
Jen krátké info pro neznalé o úsecích výh. Kanín - Velký Osek. Ačkoli je to zde na ŽP jeden totožný úsek, jde o dvě tratě: starou a novou spojku (např. nedávná fotka https://www.zelpage.cz/fotogalerie/elektricke-lokomotivy/123/123273.html). Hezky to je vidět na mapě: https://mapy.cz/zakladni?x=15.1869401&y=50.1106842&z=13

Výhybna Kanín měří asi 800 metrů a leží od křížení trati s D11 po rozdělení tratí u Velkého Oseka. Kratší trať je stará spojka, delší trať vedoucí kolem celé obce tam a pak přes nádraží zpět je spojka nová. Výhoda nové spojky je jasná, umožňuje bezúvraťové spojení Prahy, severních Čech, seřaďovacího nádraží v Nymburce s tratí na Chlumec. Stará spojka zase umožňovala snadné směřování na Vídeň.
Dříve se díky existenci obou spojek nemusely objíždět vlaky Hradec Králové - Velký Osek vedené klasickou soupravou. Jak to dnes je s obraty 5240/5249 a 5248/1803 nevím (viz 4. turnusový den http://www.sledovani.55p.cz/trutnov_853_2020/vykony)

Ačkoli je nová spojka mladší, má to nahnuté. Během realizace zdvojkolejnění trati 020 a rekonstrukce 231 dojde k výstavbě Libické spojky, která povede mezi obcí Kanín a D11.

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko