Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
753.783-0 | |
Informace o fotografii: - Úsek: Velký Osek-Kanín - Velký Osek (stará spojka) - GPS: 50°6'37.765"N, 15°12'0.486"E » - Datum: 21.5.2020 - Szerző: 55p - Pozn.: Pn 56435 Borohrádek - Kolín - Zobrazeno: 1847x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 9 - Rating od uživatelů: 7 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
To s orientací hyder chápu. Ale ono by to právě při obou objezdech vyšlo.
Co mě překvapilo, že i během koronových omezení zde jezdily 2vz soupravy. Tady u Oseka byli ve vlaku třeba jen jeden dva lidi krom průvodčího.
Ovšem jak to vypadalo někde kolem Pak nebo Hostinného zas nevím :)
Co mě překvapilo, že i během koronových omezení zde jezdily 2vz soupravy. Tady u Oseka byli ve vlaku třeba jen jeden dva lidi krom průvodčího.
Ovšem jak to vypadalo někde kolem Pak nebo Hostinného zas nevím :)
Základem je návrat 854ky ve stejné pozici, tj. motorem do Trutnova, kvůli spojování s 954. A kraj požaduje motor s vlekem, ač lidí jezdí... 10 prstů na spočítání stačí.
Nejspíš jde o kapacitu dělnického vlaku a zároveň v Trutnově potřebují, aby se jim mašina vrátila s motorem na stejné straně. Jenomže tím, že to tam vlastně jede dvakrát, by se to dalo zařídit tak, aby se objíždělo jen jednou, v Dobšici.
Jen krátké info pro neznalé o úsecích výh. Kanín - Velký Osek. Ačkoli je to zde na ŽP jeden totožný úsek, jde o dvě tratě: starou a novou spojku (např. nedávná fotka https://www.zelpage.cz/fotogalerie/elektricke-lokomotivy/123/123273.html). Hezky to je vidět na mapě: https://mapy.cz/zakladni?x=15.1869401&y=50.1106842&z=13
Výhybna Kanín měří asi 800 metrů a leží od křížení trati s D11 po rozdělení tratí u Velkého Oseka. Kratší trať je stará spojka, delší trať vedoucí kolem celé obce tam a pak přes nádraží zpět je spojka nová. Výhoda nové spojky je jasná, umožňuje bezúvraťové spojení Prahy, severních Čech, seřaďovacího nádraží v Nymburce s tratí na Chlumec. Stará spojka zase umožňovala snadné směřování na Vídeň.
Dříve se díky existenci obou spojek nemusely objíždět vlaky Hradec Králové - Velký Osek vedené klasickou soupravou. Jak to dnes je s obraty 5240/5249 a 5248/1803 nevím (viz 4. turnusový den http://www.sledovani.55p.cz/trutnov_853_2020/vykony)
Ačkoli je nová spojka mladší, má to nahnuté. Během realizace zdvojkolejnění trati 020 a rekonstrukce 231 dojde k výstavbě Libické spojky, která povede mezi obcí Kanín a D11.
Výhybna Kanín měří asi 800 metrů a leží od křížení trati s D11 po rozdělení tratí u Velkého Oseka. Kratší trať je stará spojka, delší trať vedoucí kolem celé obce tam a pak přes nádraží zpět je spojka nová. Výhoda nové spojky je jasná, umožňuje bezúvraťové spojení Prahy, severních Čech, seřaďovacího nádraží v Nymburce s tratí na Chlumec. Stará spojka zase umožňovala snadné směřování na Vídeň.
Dříve se díky existenci obou spojek nemusely objíždět vlaky Hradec Králové - Velký Osek vedené klasickou soupravou. Jak to dnes je s obraty 5240/5249 a 5248/1803 nevím (viz 4. turnusový den http://www.sledovani.55p.cz/trutnov_853_2020/vykony)
Ačkoli je nová spojka mladší, má to nahnuté. Během realizace zdvojkolejnění trati 020 a rekonstrukce 231 dojde k výstavbě Libické spojky, která povede mezi obcí Kanín a D11.
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Bejelentkezés
© 2001 - 2024 ŽelPage
- Felelősök - kérdések és válaszok
Info
informacni okenko