Comments are only allowed for registered users.
Before you insert your comment, you have to log on or register.
753.601-4 | |
Informace o fotografii: - Place: Malý zkušební okruh VUZ - Datum: 31.7.2012 - By: zderem - Comm.: Nový počin firmy CZ loko. Rám a pojezd z Brejlovce, nový vzhled a výzbroj. - Zobrazeno: 7935x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 6 - Rating od uživatelů: 7 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
1 2 | Zpráv na stránku: |
Martin Grill: Kdybys místo těch keců raději podal chybějící informace, vůbec by tě neubylo ;o)
Jaké chybějící informace? Ta diskuse není o informacích. Ta je o tom, že ty máš pocit, že za minimálně posledních 15 let nemají ČD schopný management. OK, já souhlasím. A dodávám, že podle mého názoru (a opět je to subjektivní hodnocení, protože jak tohle měřit, že?) ho neměly ani od roku 1993 do roku 1997. Prostě ho za 20 let existence neměly nikdy, byť podle mého (opět) subjektivního názoru patří počínání pana Žaludy a jeho týmu k tomu nejlepšímu, co ČD za těch 20 let zatím předvedly. Že je to málo? Ale ano, je to málo. Ale pořád je to víc než předvedli pánové Šíp, Zelený, Bazala... a já nevím jak se všichni jmenovali.
Jaké chybějící informace? Ta diskuse není o informacích. Ta je o tom, že ty máš pocit, že za minimálně posledních 15 let nemají ČD schopný management. OK, já souhlasím. A dodávám, že podle mého názoru (a opět je to subjektivní hodnocení, protože jak tohle měřit, že?) ho neměly ani od roku 1993 do roku 1997. Prostě ho za 20 let existence neměly nikdy, byť podle mého (opět) subjektivního názoru patří počínání pana Žaludy a jeho týmu k tomu nejlepšímu, co ČD za těch 20 let zatím předvedly. Že je to málo? Ale ano, je to málo. Ale pořád je to víc než předvedli pánové Šíp, Zelený, Bazala... a já nevím jak se všichni jmenovali.
vikititor: mně se víc teda líbí brejlovec předělaný na 7 řadu v barvách ČD Cargo, ale tohle taky není špatné.
Všechny modernizace a předělávky brejlí jsou super - zatím jsem nenarazil na žádnou, co by se mi nelíbila. TATO je ale nejlepší - i co do vzhledu!!
Nátěr - supr
design - supr
jestli to supr jezdí netuším.. :-))
Nátěr - supr
design - supr
jestli to supr jezdí netuším.. :-))
Jugy: Třeba to nemusí vůbec být o věku, ale prostě ho dráha do té doby nezajímala.........
06.08.2012 (12:55)
Jugy: Kdybys místo těch keců raději podal chybějící informace, vůbec by tě neubylo ;o)
Autotovi se omlouvám za offtopic, nechtělo se mi to dávat jako reakci na příspěvek - ta je vyhrazena autorovi snímku.
Autotovi se omlouvám za offtopic, nechtělo se mi to dávat jako reakci na příspěvek - ta je vyhrazena autorovi snímku.
to Martin Grill:
"kouzelné slůvko" - aha, tak to jo :-)
"Před rok 1997 mé znalosti nesahají" - tak v tomto věku doporučuju víc naslouchat a míň hodnotit. Po čtyřicítce už ten poměr můžeš obrátit :-)
"kouzelné slůvko" - aha, tak to jo :-)
"Před rok 1997 mé znalosti nesahají" - tak v tomto věku doporučuju víc naslouchat a míň hodnotit. Po čtyřicítce už ten poměr můžeš obrátit :-)
Já v tom stroji zase vidím anglický rysy dieselů - je to taková, jak už to tu někdo napsal, vobluda :-)
A jak je to s materialem na tyto stroje, to se brejlovce nelikvidovaly, jen nekde odtahly za fabriku a ted cekaji na predelavku?
Mustafa: a to jako brejlovec nemůže do myčky??
Údajně je to i kvůli bezpečnosti, tak snad to je tak.
Údajně je to i kvůli bezpečnosti, tak snad to je tak.
Tak ten design se předělával hlavně proto, aby mašina mohla do myčky a jako bonus je i kabina "trochu" pevnější.
1 2 | Zpráv na stránku: |
Comments are users' expressions.
ŽelPage has no liability for their contents.
- Registered Photograph or Member of ŽelPage, - Gallery or ŽelPage Administrator
Add comment
Sign in
© 2001 - 2024 ŽelPage
- Webmaster - Frequently Asked Questions
Info
informacni okenko