..: Galeria zdjęć - detaily fotografie T 478.1001 + 749.107-9 :..
 

T 478.1001 + 749.107-9


T 478.1001 + 749.107-9Informace o fotografii:
 - Úsek: Ústí u Staré Paky - Syřenov
 - Datum: 16.9.2018
 - Autor: Pavel Martoch  Wyślij email autorowi
 - Zobrazeno: 2699x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 10
 - Rating od uživatelů:
 8

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2      Zpráv na stránku:   
25.09.2018 (16:29)  
Krakonoš skutečně jeden čas jezdil z Rakovníka.
25.09.2018 (10:24)  
Že bych jednou věděl víc než všichni tady :-)?
Krakonoš někdy v polovině 90. let jezdil už z Rakovníka (hydra + dva příslušné vozy; výjimečně jel ten kupátkový, číslovaný 001 a 002, byli-li někdy nějaké další, netuším). Přes Kladno a Prahu - Zličín. Myslím, že v Praze k němu něco přidávali, ale za to ruku do ohně nedám.
Ráno končil v Praze, ale někdy kolem deváté jezdila z hlaváku souprava ve stejném složení jako spěšný vlak do Rakovníka; až teď mě napadá, že to mohlo být "pokračování" Krakonoše.
25.09.2018 (6:14)  
751 max pouze jako náhrada pražský hydry, turnusově zde nebyla nikdy. Pardubická 751 zase jako náhrada 750 a příp. postrk, když se jelo odklonem. 742 z Paky jela pouze na podzim, když se hydra hrabala na listí.
25.09.2018 (6:12)  
PM: Krkonoše tam samo nejsou vidět, ale vyleze to, co je zakryté lesem. Někde v Dráze nebo FB bude moje foto 743.007. Tak 3 roky zpět, tehdy se ráno ještě jezdilo do Tanvaldu.
24.09.2018 (22:00)  
Stoupa:

Třicet let uplynulo od chvíle, kdy rychlík Krakonoš vyjel poprvé a k tomuto výročí ČSD opět vrátily toto jméno rychlíku, kterému patřilo původně, tedy spoji, který jezdil v podvečer z Prahy a brzy ráno do Prahy. V jízdním řádu 1977/1978 tedy patřilo jméno Krakonoš páru rychlíků 744/3 a 741/2 (změna čísla byla stále ve Staré Pace). Mělo to drobnou vadu. Během uplynulých desetiletí přestal tento vlak zajíždět do nitra Krkonoš – do Vrchlabí byl pouze přípoj a do Svobody již spojení nebylo vůbec. Dodejme, že přímý víkendový rychlík Praha – Svoboda nad Úpou stále existoval, šlo o tentýž spoj, který v předchozích letech nesl Krakonošovo jméno, ale nyní se přejmenoval na Úpu.

Krakonoš nyní jezdil každý den po trase Praha hl. n. – Lysá nad Labem – Nymburk hl. n. (úvrať) – Kopidlno – Jičín (úvrať) – Ostroměř – Lázně Bělohrad – Nová Paka město – Stará Paka – Martinice v Krkonoších – Kunčice nad Labem – Hostinné – Trutnov hl. n. Z původních přímých vozů zůstal pouze vůz, který jel z Jičína dále přes Libuň a Lomnici nad Popelkou do Staré Paky, kde však již končil (opětovné spojování bylo dávno minulostí). Z Prahy rychlík odjížděl v 18:33, cesta do Trutnova mu trvala 4 hodiny 11 minut, což byl bohužel po 30 letech dosud nejdelší čas, který Krakonoš k cestě do Trutnova potřeboval. Ráno se vlak vydával na cestu do Prahy již ve 4:14 a měl jízdní dobu 4 hodiny 9 minut. Jeho soupravu tvořil motorový vůz M296.1 se dvěma staršími přípojnými vozy Balm-d (již od roku 1978 je nahradily výše zmíněné novější vozy Baim) a přímý motorový vůz do Lomnice nad Popelkou a Staré Paky.

Zdroj: http://vlaky-historie.blogspot.com/2011/05/krakonos.html

To mi dává za pravdu, že Bardotka to netahala. A jestli to správně chápu, tak přímo z Prahy to jelo jen do Paky?
24.09.2018 (21:06)  
PM: díky, myslel jsem si to :). Jezdí snad každoročně, možná i vícekrát.
registrovaný uživatel Hepik  mail  
Počet komentářů uživatele13 »fotek 0
24.09.2018 (20:41)  
R743 Krakonoš, JŘ 1988/89: Praha hl.n odjezd 17:20, Jičín příjezd 19:09; zde se souprava dělila, část jela v 19:14 jako rychlík přes Ostroměř, Starou Paku do Trutnova, část jako Os5550 v 19:11 do Libuně, Lomnice nad Popelkou a Staré Paky. Takže jak po 040, tak i po této trati. Rychlík tahaly Hydry.
24.09.2018 (19:49)  
Mě přijde ta odkazovaná dopolední fotka ještě o kus hezčí než takhle ;-)
registrovaný uživatel stoupa  mail  
Počet komentářů uživatele3720 »fotek 0
24.09.2018 (18:07)  
Pro Pavel Randák:

V roce 1978 "Krakonos" byla souprava, tahaná "Barcou", odjezd z 1.koleje Praha hl.n.

Pro Mirek S:
Ano. Je pro zábavu jsem se svezl z Prahy, prez Starou Paku do Vrchlabí.
24.09.2018 (18:02)  
Smí někdo prozradit, co to bylo za akci, když už je po ní...?
24.09.2018 (18:05)  


Zvláštní vlak pro fotografy a anglické příznivce šestiválce.
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Logowanie
 
 
  
 
   Zarejestruj się

© 2001 - 2024 ŽelPage - administratorzy - pytania i odpowiedzi


Info
informacni okenko