Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
750.701-5 | |
Informace o fotografii: - Místo focení: Vráž u Berouna - Datum: 27.9.2011 - Autor: bazala68 - Pozn.: odklonový R1250 po "hrbaté" vedený Ornellou 750.701-5 vjíždí do žst. Vráž u Berouna - Zobrazeno: 4801x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 8 - Rating od uživatelů: 8 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
1 2 | Zpráv na stránku: |
V letech 2011-2012 byly všechny Švejky vedeny řadou 750.7
http://www.zelpage.cz/fotogalerie.php?search=extend&sprava=&trat=200_1&st1=&st2=&parent=main_motlok_7507&title=&id_autor=all&sort=title&smer=asc
http://www.zelpage.cz/fotogalerie.php?search=extend&sprava=&trat=200_1&st1=&st2=&parent=main_motlok_7507&title=&id_autor=all&sort=title&smer=asc
Honzzok: Pokoušet se na železnici udávat spotřebu energie na km nedává moc smysl. Trať ze Smíchova někam do Nučic výrazně stoupá a zde se negativně projeví vyšší hmotnost vlaku, naopak vyšší výkon, jak píše Tomáš Kraus, umožní využít traťovou rychlost. V následujícím klesání se využije EDB, kterou hydra nemá, takže ušetříte špalíky, a opět lépe využijete traťovou rychlost. A takhle to můžete rozebrat celé.
Jirka Kraťas: Souhlas, nejde zde hlavně o spotřebu, ale o využití investice. Všimněte si, že fotka je datovaná 2011, čili lokomotiva byla tehdy možná ještě letmo a ve zkušebním provozu.
11.11.2014 (6:45)
Honnzok: Na těchto spojích jezdí většinou 854 pouze s jedním vlekem, a žralok by tam stačil také jeden, ale jinak asi souhlas. Celkově ale nevidím moc problém v tom brejlovci, na trati je spousta zastávek a rychlostních omezení (a faktorů hrozících vznikem zpoždění), výkon navíc se hodí. Když se zaváděli "švejci" a s těmi Desiry to "nevyšlo", řeklo se že 854 se dvěma vleky nebude stíhat potřebné jízdní doby, a tak se vytáhly z důchodu zamračené. Některé soupravy byly pravidelně posilovány o třetí vůz. Postupem času se různými omezeními a vůbec "kvalitou" spojení podařilo počty cestujících mírně redukovat, a tak už najednou 854 vlastně jde, byť v některých dnech s těmi dvěma vleky jezdí také. Ale na této relaci je 20 minut zpoždění slušný standard, tak co.
Smůla a vážný problém je podle mého úsudku v tom, že tato souprava bohužel bude mít jen nepatrně vyšší spotřebu než 854+2x054 a bude bohužel skoro o třetinu menší spotřebu než mají dva spojení Žraloci 844. Tedy pokud mi zdroje úplně nehaprují. Tak mám tušení, že průměr 854 bude na takové to trase šplhat cca 0,9-1l/km, zatož brejlovec pojede kolem 1,4-1,6l/km a žralok jezdí v rozmezí 0,8-1,0l/km dva je 1,6-2,0l/km
Mno, ona ho docela dobře využije například ke svižným rozjezdům ze stanic a pomalých, čímž by mohla docela významně zkrátit jízdní dobu. A silný motor, který se většinu času jen převaluje, vůbec nemusí být méně ekonomický, než mrňavý, vysoce přeplňovaný motůrek, často štvaný na plný výkon.
10.11.2014 (18:41)
S tou ekonomičností - tady jde hlavně o to, že ta lokomotiva na fotce na tomto vlaku absolutně nevyužije svůj výkon, na který je stavěná.
Oni asi smotali vratnou a ucelenou soupravu dohromady. Fakt je, ze tohle je velice premotorovany vlak.
V čem přesně má být vratná souprava ekonomičtější, obzvláště na dlouhých ramenech?
09.11.2014 (22:03)
Keprt prostě mi jako lajkovi příde že vretná souprava je ekomomičtětší. A nemuseto bejt jen elektrická/motorová jednotka či variace na sysla ať už v motoroví či elektrický trakci.
1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko