Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
742.046-6 | |
Informace o fotografii: - Úsek: Velké Karlovice zastávka - Velké Karlovice - GPS: 49°21'31.257"N, 18°17'28.15"E » - Datum: 9.8.2009 - Autor: zirecek - Pozn.: Os 13265 a pouť ve Velkých Karlovicích - Zobrazeno: 4338x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 8 - Rating od uživatelů: 6 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
1 2 | Zpráv na stránku: |
V Karlovicích na konečnou jich moc nejezdí. Více vystupuje právě na zastávce. Jinak parádní záběr.
Jen 4 cestující? Všichni vystoupili a šli na akci.. kombinace se šikmo stavěnými vozidly a šikmě jedoucím vlakem tvořící písmeno V je super. Za 5*
Dobře kaštanům tak, mají jezdit autem. 010 je snad mnohem víc, bylo jich vyrobeno asi 900.
zirecek: Spíš posun trhnutím, když to jelo mašinou napřed. :-)
Mírně upraven ořez spodní části fotky.
Ďula: Děkuji za číslo HDV.
Ivo Rušák: Občas něco vyfotím, snažím se spíše o fotografie úseků tratí, odkud není moc fotek. Na tyto úseky mám celkem štěstí v okolí svého bydliště. Navíc jsem ovlivněn zapamatováním tvého příspěvku u tvé fotky, kde jsi citoval svou drahou polovičku, :-).
Chary: Připadlo mi, že strojvedoucí na této 742 má za sebou bohatý nákladní provoz a posunovou službu, neboť při rozjezdech jsem si vzpomněl na termín "posun odrazem", :-). Hezky umocněno nedotaženými šroubovkami. O to více v rozespalém stavu prvním ranním spojem v 4:06 hod z Karlovic, kdy člověk přemýšlí polousínajíc nad vhodností doosazení hlavových opěrek v 010kách, :-). Podíl na tom má i drážní inspekce, která dbá o bezpečnost gumokolů a ráda zavádí trvalá snížení rychlosti na přejezdy s účelovými komunikacemi, kde nejsou dodrženy rozhledové poměry dle dnešních norem a předpisů. Těchto 10tek, 15tek a 20tek je na této trati požehnaně.
Ďula: Děkuji za číslo HDV.
Ivo Rušák: Občas něco vyfotím, snažím se spíše o fotografie úseků tratí, odkud není moc fotek. Na tyto úseky mám celkem štěstí v okolí svého bydliště. Navíc jsem ovlivněn zapamatováním tvého příspěvku u tvé fotky, kde jsi citoval svou drahou polovičku, :-).
Chary: Připadlo mi, že strojvedoucí na této 742 má za sebou bohatý nákladní provoz a posunovou službu, neboť při rozjezdech jsem si vzpomněl na termín "posun odrazem", :-). Hezky umocněno nedotaženými šroubovkami. O to více v rozespalém stavu prvním ranním spojem v 4:06 hod z Karlovic, kdy člověk přemýšlí polousínajíc nad vhodností doosazení hlavových opěrek v 010kách, :-). Podíl na tom má i drážní inspekce, která dbá o bezpečnost gumokolů a ráda zavádí trvalá snížení rychlosti na přejezdy s účelovými komunikacemi, kde nejsou dodrženy rozhledové poměry dle dnešních norem a předpisů. Těchto 10tek, 15tek a 20tek je na této trati požehnaně.
29.08.2009 (18:50)
Autor uložil novou verzi této fotografie, předchozí komentáře již nemusí odpovídat aktuální skutečnosti.
29.08.2009 (18:02)
to Ďula: Nechápu tvé rozčarování. Jen jsem podotknul, že to není efektivní, nic víc. Žádná záporná připomínka, že momentálně nemáte 810ky ve Valmezu, v tom nebyla.
Taky nezapomeňte,že ze 2 810 je jedna 814.2.
Tohle řešení je u nás (na ČD) k vidění docela často, říká se, že ještě max. příští GVD a takové foto potom už bude scifi.
Tohle řešení je u nás (na ČD) k vidění docela často, říká se, že ještě max. příští GVD a takové foto potom už bude scifi.
Pokud vím, tak 813+913 vznikne z jednoho kusu 810 a jednou 010, takže úbytek je rovnoměrný, ne?
Jo, že jsem si nevšiml, kolik už 810 odešlo třeba z Opavy a kolik tam jezdí regionov?
Jinak jak bylo řečeno, 810 odešly a 010 zůstaly, takže se teď tahají čím se dá - 714, 742.
Jo, že jsem si nevšiml, kolik už 810 odešlo třeba z Opavy a kolik tam jezdí regionov?
Jinak jak bylo řečeno, 810 odešly a 010 zůstaly, takže se teď tahají čím se dá - 714, 742.
1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Logowanie
© 2001 - 2024 ŽelPage
- administratorzy - pytania i odpowiedzi
Info
informacni okenko