Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
740.413-0 | |
Informace o fotografii: - Abschnitt: Rudoltice v Čechách - Třebovice v Čechách - Datum: 3.4.2016 - Autor: Jiří Navrátil - Bem.: Nově zbudované odhlučnění pevné jízdní dráhy - Zobrazeno: 4916x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 4 - Rating od uživatelů: 4 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
To je všechno hezké co je tu psáno, ale uniká mi smysl tlumení hluku uprostřed ničeho... Tedy pokud vím, tak v blízkosti tohoto úseku nejsou žádné obytné domy nebo něco podobného.
24.04.2016 (22:49)
Právě protože se jedná o pokusný úsek, kde není téměř hlukové pozadí, dobře se dá všechno měřit :) Navíc úseků s PJD mimo tunel, most, stanici moc není...
24.04.2016 (22:03)
Kolejový absorbér hluku BRENS® na pevné jízdní dráze RHEDA® 2000 se speciálním mezerovitým betonem – označení BA, délka 150m zde na foto.
Dále je zde úsek ze syntetického recyklátu STERED® a umělým trávníkem – označení BA-S.
Více se dočtete např. zde ve 3. kapitole.
http://tinyurl.com/priloha-5
Dále je zde úsek ze syntetického recyklátu STERED® a umělým trávníkem – označení BA-S.
Více se dočtete např. zde ve 3. kapitole.
http://tinyurl.com/priloha-5
K té dráze : jedná se o zkušební úsek pevné jízdní dráhy RHEDA 2000. Tady je odkaz :http://www.szdc.cz/o-nas/zeleznice-cr/historie-zeleznice/zeleznicni-svrsek/bezna-kolej-5.html
Někde na netu jsem četl obsáhlejší článek i s fotografiemi z výstavby - teď ho nemůžu najít.
Někde na netu jsem četl obsáhlejší článek i s fotografiemi z výstavby - teď ho nemůžu najít.
Cosi tam zkoušeli už vloni, ale moc znát to nebylo - tedy kromě jakési imitace trávy, na níž byl hluk srovnatelný se štěrkem.
Vůbec to nevypadá jako železniční trať. Pokud se tohle rozšíří, to budou kaštani teprve courat v kolejišti, když jim to takhle usnadníme.
24.04.2016 (16:18)
Zeptáms e znalejších: Může tohle fungovat jako přístupová cesta vozidel IZS?
Pokud ano, mohly by to na některých místech být dvě mouchy jednou ranou. Nebo jak říkají v zemi Shakespearově: Ulovit dva ptáky jedním kamenem.
Pokud ano, mohly by to na některých místech být dvě mouchy jednou ranou. Nebo jak říkají v zemi Shakespearově: Ulovit dva ptáky jedním kamenem.
Pěkné, zeptám se k zobrazené novince. Jak je řešen povrch těch prvků? Z fotky to nejde poznat. A dále, jedná se o výzkumnou aktivitu, když je to jen v jedné koleji, nebo to "vyšlo" jako v Praze na Strakonické, kde v jedno směru je hluková 50 a v druhém už může být 80? :-)
Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.
- Akreditierter Fotograf oder ŽP Mitglied, - Galerieverwalter oder ŽP Admin
Kommentar hinzufügen
Anmelden
© 2001 - 2024 ŽelPage
- Webmaster - Fragen und Antworte
Info
informacni okenko