..: Galerie - Daten des Bildes 714.206-0 :..
 

714.206-0


714.206-0Informace o fotografii:
 - Abschnitt: Malá Hraštice - Mokrovraty
 - GPS: 49°47'55.793"N, 14°14'22.235"E  »  Mapy.cz Google mapy
 - Datum: 28.7.2019
 - Autor: metys  Neues Email senden
 - Bem.: Náhradní souprava za
jednotku 814.2 na Os 2019.
 - Zobrazeno: 2685x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 8
 - Rating od uživatelů:
 10

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

Registrierter Benutzer (gp) 
Anzahl der geschriebenen Kommentare761 »fotek 0
29.04.2020 (10:27)  
JB:Krakeni byli dva prototypoví. To je malej a špatnej vzorek na stanovení životnosti. Ale děkuju za inspiraci, představa Hurvínka v Najbrtu s plyšovejma sedačkama je pěkná.
28.04.2020 (13:17)  
V hlavičce vlaku byl invalidní vozík, no pokud na něm někdo čekal na zastávce, tak se asi divil. To měli vzít Honekerovu pomstu, tam by 4 náhodní cestující invalidu i s vozíkem naložili. Snad nebyla taková zima, aby se muselo topit.

JB-
Jo, pojede autobusem, a řidič v souladu s interními pokyny nezapne klimatizaci.

Wolfi-
Pokud chceš ohromovat svými znalostmi, tak si ověř fakta. Sp 1650 byl výchozí ze stanice Praha-Libeň, tak jaké sunutí na Masarykovo nádraží? Ještě k tomu na 7 kolej, na kterou se nedá z Libně vůvec vjet. Navíc 28.7.2019 byla neděle, souprava nocovala v Lounech.
Registrierter Benutzer JB 
Anzahl der geschriebenen Kommentare597 »fotek 0
28.04.2020 (11:05)  
Kraken taky žádnej, no. Pojede autobusem.
Registrierter Benutzer (gp) 
Anzahl der geschriebenen Kommentare761 »fotek 0
28.04.2020 (10:41)  
JB:40 let? Vážně? Hurvínek žádnej, pětikoláků možná pětina, šukafónů asi pět procent a pilštyk taky žádnej. Z šukafónů jsou regíny a z pilštyků Lega. To jsou ale rekonstrukce, což je z pohledu peněz další investice. A cestující nezajímá, jak blbě kdo odhadl životnost vozidla. Je vedro, tak pojede s tím, co má klimu.
Registrierter Benutzer JB 
Anzahl der geschriebenen Kommentare597 »fotek 0
27.04.2020 (17:10)  
Antony už jiný nebude.

Antony: Technická a ekonomická životnost nyní pořizovaných vozidel se bere 40 let. To znamená, že někde budou zákonitě jezdit až 40 let stará vozidla, bez ohledu na Vaše touhy. Ledaže byste šáhl do šrajtofle a něco přisypal. Ta novější, klimatizovaná, budou jezdit na prestižních spojích nebo tam, kde někdo přisypal. Je to srozumitelné?
27.04.2020 (11:55)  
Antony:
Obávám se, že v tom jsou ČD nevinně. I když pomineme "detail", že tohle je náhrada, tak určitě platí, že ČD mají peníze zvlášť na investice (nový motorák) a zvlášť na provoz. A jelikož ty investice - opět nepochybně - obsahují dotace, tak s tím ČD moc nenadělají.
Nemluvě o tom, že pravidelná Regionova je nepochybně přinejmenším investičně levnější, než klimatizovaný motorák. A provoz klimatizace tak není zadarmo.
Neboli vyčítá vám snad manželka, že kdybyste místo staré Felicie koupil novou klimatizovanou Fabii, tak jste ji za ušetřené peníze mohl vzít častěji do divadla?
Nesmysl, že? Tak jak jste přišel na to, že je to s vlaky jinak?
27.04.2020 (11:40)  
to je vidět jak čd rozkrádají státní peníze :-) ten provoz oproti novému klimatizovanému a nízkopodlažnímu motoráku musí stát šílené peníze..
27.04.2020 (13:00)  


To je zas hlod. :D
27.04.2020 (10:21)  
Pěkný úlovek. Zastihnout vůz Btn752 (042) jinde, než na tradičním lounském Sp, se jen tak nepovede.
27.04.2020 (10:24)  


Byla to vcelku velká zvláštnost. Dopoledne jela s červeným. Bohužel na odpoledne ho z mě neznámého důvodu vyměnili za najbrtní. :D V posledních letech náhrady na Dobříš nebyly moc časté a už vůbec ne s 714.

Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.

- Akreditierter Fotograf oder ŽP Mitglied, - Galerieverwalter oder ŽP Admin

Kommentar hinzufügen
Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
Anmelden
 
 
  
 
   Registrieren

© 2001 - 2024 ŽelPage - Webmaster - Fragen und Antworte


Info
informacni okenko