..: Photo Gallery - Photo details T 239.1010 :..
 

T 239.1010


T 239.1010Informace o fotografii:
 - Place: Vlečka Vítkovice Doprava, a.s.
 - GPS: 49°48'31.286"N, 18°15'29.928"E  »  Mapy.cz Google mapy
 - Datum: 27.11.2011
 - By: Zel.am  Send mail
 - Zobrazeno: 5935x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 6
 - Rating od uživatelů:
 6

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

Registered user michal musil  mail  
Number of user's comments1 »fotek 0
10.03.2012 (21:29)  
ahoj vsem asi to nebude do diskuse ale shodou okolnosti jsem s vyse uvedenou loko konkretne tohoto cisla jezdil v roce 1994,tak mam celkem radost ze jeste zije
03.12.2011 (14:08)  
Ono s těma baterkama je to kříž dycky. Když ještě bývaly staré baterky, myslím že Ni-Fe, ty vydržely hodně. Ale jak se začaly dávat Ni-Cd všechno šlo do háje, ty vydrží tak dvě zimy a jdou "srát". On je to už takový problém, že se mašiny ani nestopují a běží prakticky non-stop. Baterky na to reagují tak, že se hřejou a hřejou. Nejvíc na to trpí T419tky, zřejmně mají něják jinak řešené dobíjení a Ni-Cd baterie to doslova ničí....
03.12.2011 (17:45)  


To je přesně ono, vedení chce šetřit naftu, ale technický stav tomu neodpovídá, nemluvě o protočených motohodinách. Stopneš mašinu a je problém s baterkama, necháš běžet a zase točíš mth a palivo, tak kudy z toho ven? Je ti zima, tak musí běžet motor neb nezávislé topení nejde a i kdyby šlo, necháš zaplé návěstní světla, vysílačku, topení má slušný odběr 60W a zase jsi na štíru s baterkama, prostě po hodince už to nenakopneš.
02.12.2011 (22:19)  
Zase koncovka na čele vlaku? Ale musím uznat, že se pomalu lepšíte. Už je jen jedna... :D
03.12.2011 (10:51)  


Tome, to neni vlak, jde o posunový díl.
02.12.2011 (20:05)  
Zel.am: Jak vznikla přezdívka "London" pro onen kolejový jeřáb? ;-). Díky za popis k fotce, neznalý člověk si dokáže více představit.
03.12.2011 (6:41)  


A víš že ti nevím, poptám se.
Registered user mr. hyde  mail  
Number of user's comments43 »fotek 0
02.12.2011 (18:19)  
O letošním dnu strojařů jsem měl možnost navštívit toto a mnoho dalších zajímavých míst ve Vítkovicích, a jeden den na prochození celáho areálu byl málo. V některých chvílích jsem si připadal opravdu jako návštěvník Verneova Ocelového města, plného prachu, oceli a ohně. Bloudil jsem tam bez jakéhokoliv plánu, takže jsem jen náhodně objevoval provozy, o kterých jsem se 4 roky teoreticky učil ve škole. No, jako praktická příprava na maturitu, kterou jsem měl týden po této akci, to bylo dokonalé.
02.12.2011 (17:20)  
Když za to nemůžeš, tak se nemusíš kát :)
03.12.2011 (6:40)  


No, můžu-nemůžu....to máš tak, bylo kolem 1st.C a mohlo mě napadnout že baterky už jsou staré vyždímané a můžou nastat problémy. Měl jsem to na chvíli nakopnout dříve ať se oživí a bylo by. Tyhle stroje jsou celkově s baterkama slabé.
29.11.2011 (10:15)  
Doplním k fotce. Lego vytáhlo tzv. nové termopoklopy (taky říkáme kufry)určené k převozu žhavých ingotů z haly E5, což je hala elektrohuti Vítkovic. Kolej h10. V levo stojí na kol. h9 jeřáb přezdívaný London. Děj se odehrává na Západním nádraží vlečky Vítkovice Doprava, a.s. A jen doplním, že mě lego dneska na noční zradilo po 3 hodinovém odstavení s baterkama a bylo potupně odtaženo k životadárnému kabelu do depa!!! Bestie jedna, a to jsem měl všechno povypínané. Fakt se stydím a kaju!!!

Comments are users' expressions.
ŽelPage has no liability for their contents.

- Registered Photograph or Member of ŽelPage, - Gallery or ŽelPage Administrator

Add comment
Comments are only allowed for registered users.
Before you insert your comment, you have to log on or register.
Sign in
 
 
  
 
   Register

© 2001 - 2021 ŽelPage - Webmaster - Frequently Asked Questions


Info
informacni okenko