Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
709.511-0 | |
Informace o fotografii: - Ort: Vlečka Vítkovice-doprava a.s. - Datum: 2.2.2010 - Autor: Zel.am - Bem.: Hutní lego se vrací po ranní směně do depa - Zobrazeno: 4649x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 4 - Rating od uživatelů: 4 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
16.03.2010 (12:29)
Zel.am 27.02.2010 (10:24): já mám takový DVD který se jmenuje když se v Praze vyráběly lokomotivy, a myslim že to byla ona.... stejnej lak,řada tak mě to napadlo.....
23.02.2010 (19:25)
08.02.2010 (10:13)
Zel.am, to mně pověz, jak to, že je loko víc jak dva roky po laku pořád tak pěkná?
08.02.2010 (14:28)
No, jestli to nebude tím, že se o ní staráme? Ne, dělám si srandu, občas fíra max. vyleští okna. Hele, máme ve Vítkovickém depu mycí zařízení, je to sice jen pořádná vapka, ale špína jde dolů docela dobře. Pokud jde mašina do údržby tak se pokud je čas mašinka umyje.
07.02.2010 (21:14)
Zel.am, Přemysl:
Tohleto není zrovna lehká posunová lokomotiva, má nápravový tlak 22 tuny, což je u nás zdaleka největší nt u motorových lokomotiv včetně ruských, a celkovou váhu tuny 44! Takovým nt disponují u nás jen elektrické lokomotivy.
Tohleto není zrovna lehká posunová lokomotiva, má nápravový tlak 22 tuny, což je u nás zdaleka největší nt u motorových lokomotiv včetně ruských, a celkovou váhu tuny 44! Takovým nt disponují u nás jen elektrické lokomotivy.
Víťo, krásná fotka, vždyť víš, že já mám tyhle industriální provozy rád. Trošku mě překvapil "sněhově" bílý sníh - ve Vítkovicích. Odhadneš, jak dlouhá doba uplynula mezi sněžením a focením?
PS Tedy Vyhlášku 101/1995 Sb máš k zákonitým nastudovanou fakt dobře (soudě z předchozího komentáře) :-)
PS Tedy Vyhlášku 101/1995 Sb máš k zákonitým nastudovanou fakt dobře (soudě z předchozího komentáře) :-)
07.02.2010 (10:20)
Luboši, bylo čerstvě nasněženo, mrzlo jen praštělo. Fotil jsem to před směnou, je to zrovna moje mašina, já se pak jel převlíknout a hůrá na huť. Ostrava už není tak špinavá jako kdysi, má sice takovou pověst, ale dneska už můžeš do centra či Vítkovic v bílém tričku či košili a límeček zůstane bílý.
Celkem by mě zajímalo,jestli na vlečce musí jezdit strojvedoucí se stejným oprávněním jako strojvedoucí ČD.
Nebo jestli existuje nějaká výjimka pro vlečky a lehkou posunovou lokomotivu.
Nebo jestli existuje nějaká výjimka pro vlečky a lehkou posunovou lokomotivu.
06.02.2010 (22:47)
Na vlečku ti stačí průkaz způsobilosti k řízení drážního vozidla pro vlečku a patřičný druh trakce, například jako zde motorová, je jedno kde ta vlečka je. Dráhy dělíme na celostátní, regionální, vlečky a speciální. Na vlečce jsou o něco nižší požadavky cos týče vzdělání, například zde strojvedoucí může být bez maturity, a stačí vyučení napříkad ve stavebním oboru. Možná se mnou nebudou fírové z celostátní dráhy souhlasit, ale oproti jízdě vlaku na trati někde na koridoru je nervové vypětí na vítkovické vlečce značné. Musíš hlídat lidi od posunu venku, spousta přejezdů v závodě,různých hal a vrat do nich která musí být otevřena, omezení rychlosti pomalu na každé koleji jiné, no prostě mazec.
Přijde mi to jako dokumentačka, ale fotky z těchto provozů se mi líbí.
Hugo (HUtní leGO) :-)
Jak to tam vypadá večer,Víťo?Bývá to osvětlené,nebo je tam tma jako pod Rudnou?
Jak to tam vypadá večer,Víťo?Bývá to osvětlené,nebo je tam tma jako pod Rudnou?
Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.
- Akreditierter Fotograf oder ŽP Mitglied, - Galerieverwalter oder ŽP Admin
Kommentar hinzufügen
Anmelden
© 2001 - 2024 ŽelPage
- Webmaster - Fragen und Antworte
Info
informacni okenko