Komentáre môžu vkladať iba registrovaní užívatelia.
Pred vložením komentára je potrebné se buď prihlásiť, alebo zaregistrovať.
708.005-4 | |
Informace o fotografii: - Úsek: Vráž u Písku - Čížová - GPS: 49°23'0.458"N, 14°8'25.965"E » - Datum: 20.12.2019 - Autor: Martin Klecán - Pozn.: Mn 88530 - Zobrazeno: 2489x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 8 - Rating od uživatelů: 7 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
Díky za přínosné teoretické vývody, ale mě spíš zajímají praktické zkušenosti s touto řadou.
A taky automobilní motor, vyráběný ve větších sériích, bývá ekonomičtější při pořízení i na údržbu než dráhový motor.
Logicky: velká lokomotiva víc žere, protože má dvakrát tolik ložisek, ozubenejch koleček, asi o půlku delší pístní kroužky a dvakrát tolik váží, což se pozná do stoupání a částečně při rozjezdu.
Když se jezdí na jednokolejce mezi osobáky, tak se výhoda vyššího výkonu lokomotivy ztrácí čekáním na čas, ale nevýhoda vyšší spotřeby zůstává.
Když se jezdí na jednokolejce mezi osobáky, tak se výhoda vyššího výkonu lokomotivy ztrácí čekáním na čas, ale nevýhoda vyšší spotřeby zůstává.
17.02.2020 (12:54)
Ano, jedna je stále nasazena na "přepřahové" záloze v Kutné Hoře, další by měla být ve Vyškově, zbytek patří budějovickému depu pro nasazení právě na manipulačních vlacích zejména v okolí Protivína a Strakonic, sem tam jezdí i Kájov, Třeboň, ... všude, kde je zrovna potřeba.
Praxe - to jistě více doplní fundovaní kolegové, spolehlivost je myslím dostatečná, ale celkem logicky takový stroj nemůže být (výkonově) plnohodnotnou náhradou větších řad 731 či 742. Na zátěže podobné těm na fotce je však plně dostačující a šetří provozní náklady.
Praxe - to jistě více doplní fundovaní kolegové, spolehlivost je myslím dostatečná, ale celkem logicky takový stroj nemůže být (výkonově) plnohodnotnou náhradou větších řad 731 či 742. Na zátěže podobné těm na fotce je však plně dostačující a šetří provozní náklady.
A jakpak lego vlastně v praxi funguje? Jak jezdí, kolik utáhne, jak je spolehlivé?
Potkat lokomotivu, kterých bylo vyrobeno 14, nemusí být běžné. Přepřahá elektriky v Kutné Hoře, například (pokud je to ještě letos pravda, a těch přepřahů je stále méně).
16.02.2020 (23:10)
Cimrman: Na jihu čech docela často jezdí na manipulákách okolo Blatné, Strakonic, Protivína atd. Zrovna autor má podobných manipuláků z okolí zdokumentovanou celou řadu ;)
16.02.2020 (22:36)
Asi nevíte,kde všude tyto stroje jezdí,že? Já je potkávám jenom na trati Brno-Přerov. A to nemám štěstí na to, že by zrovna měly práci. Když se zrovna nevezou na zbrojení za nějakou elektrikou, tak to je snad poprvé, i když ne naživo, co ji vidím na trati. Pěkné.
Komentáre vyjadrujú názory čitateľov.
Redakcia nenesie žiadnu zodpovednosť za ich obsah.
- akreditovaný fotograf alebo člen ŽP, - správca galérie alebo admin ŽP
Pridať komentár
Prihlásenie
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správcovia - otázky a odpovede
Info
informacni okenko