..: Fotogalerie - detaily fotografie T 47.011 :..
 

T 47.011


T 47.011Informace o fotografii:
 - Úsek: Kamenice nad Lipou - Rodinov
 - Datum: 30.4.2016
 - Autor: Petr Tylšar  Poslat email autorovi
 - Pozn.: Os 233
 - Zobrazeno: 2728x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 10
 - Rating od uživatelů:
 8

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

25.06.2016 (13:58)  
Jak říkám, do změny vedení tento problém nebyl. Šatava na několika přednáškách říkal, že je to nula k nule, ale dokázal s tím jezdit.
25.06.2016 (9:36)  
Jardo, já taky nejsem na tohle odborník. Ale myslím si, že potenciál coby turistický cíl ty tratě mají velký a stejně tak ta nádraží. Nemyslím si, že by to mělo být kdovíjak ztrátové, spíš by měla být výsledkem černá nula.
Ono je snadné ukázat prstem na kraj a tvrdit, jak je kraj zlý a nemá rád mašinky. OK, může být, nevylučuji. Ale taky může být chyba někde jinde a jak se to říkává o té nevonící rybě??
25.06.2016 (6:52)  
Podle všeho za to může zmrvená rekonstrukce M27, kdy nebyla proplacena dotace v předpokládané výši. A dalším problém je nabobtnání managementu, ono se stačí podívat, kolik lidí tam bylo ve vedení za Šatavy a kolik je tam nyní... Problém vznikl až po výměně vedení. Parní vlaky byly vždy v zisku, stačí se podívat na výroční zprávy.. Stejně tak osobní doprava v závazku byla řekněme "neztrátová".
Být krajem tak za M27 nezaplatím ani korunu navíc. Jeli jste tím někdy, pánové? Časem možná už nebude potřeba obslužnost platit, protože ten stroj lidi vyžene úspěšně lidi sám o sobě...
24.06.2016 (23:29)  
Ono je jedna věc jezdit v sezóně denně parním vlakem (je to dlouhodobě rentabilní za ty ceny?), pronajímat budovy stanic jako penziony nebo spíš ubytovny (dtto), a druhá pak mít celkový provoz a celkové investice tak nějak alespoň v černé nule.

A co jsem tak slyšel, především poslední věc byla prý celkem problém. Ale nevím, vycházím z toho, co kde přečtu, do účetnictví ani na jednání s kraji o uhradách za ZDO nevidím.
24.06.2016 (22:54)  
Tak proto uz několik let jezdí parní vlak v sezóně každý den. Ubytováni na nádražích je vyprodáno na pomalu na sezónu dopředu.
Vámi uvedené fakty vrhají na hrozící krach poněkud jiné světlo... Copak asi dělají soudruzi špatně?
24.06.2016 (20:56)  
Nepoužitelná? Já ji pro své dojíždění jako místní využívám... Pro turisty nepřitažlivá? Tak proto uz několik let jezdí parní vlak v sezóně každý den. Ubytováni na nádražích je vyprodáno na pomalu na sezónu dopředu. Opravdu víte o čem mluvíte?
registrovaný uživatel (gp) 
Počet komentářů uživatele761 »fotek 0
24.06.2016 (15:18)  
Atraktivní trať, to je něco jako atraktivní blondýna? Dobře se na ní kouká, ale když člověk potřebuje odvézt z hospody, tak je celkem nepoužitelná? To by sedělo přesně. Tuhle dráhu ve skutečnosti živí dotace na dopravní obslužnost a ne její přitažlivost pro turisty jakéhokoli druhu.
23.06.2016 (20:18)  
Pád JHMD nerovná se pád tratí. Věřím, že zrovna tyto atraktivní tratě by za podpory kraje vzal kdejaký dopravce.
23.06.2016 (19:11)  
Úzké fotografovat, fotografovat a fotografovat, protože možná příští léto možná nebude co fotografovat a tratě, pokud nebudou vytrhány, budou zarostlé. Viz:
http://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/10118379000-udalosti-v-regionech-praha/216411000140622-udalosti-v-regionech/obsah/479809-uzkokolejka-resi-ekonomicke-problemy
23.06.2016 (18:07)  
Této akce jsem se také zúčastnil, ovšem jako vždy s kamerou, takže se také pochlubím :-) https://goo.gl/5ZU6bI
Velice povedená akce!

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko