Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
371.002-7 | |
Informace o fotografii: - Úsek: Nelahozeves zámek - Kralupy nad Vltavou - Datum: 9.7.2013 - Autor: TM - Zobrazeno: 4356x - Detailní EXIF informace » - Zatím nehodnoceno | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
1 2 | Zpráv na stránku: |
04.04.2016 (18:02)
Autor uložil novou verzi této fotografie, předchozí komentáře již nemusí odpovídat aktuální skutečnosti.
M 474 003: Nikde jsem nečetl slovo niveleta.
https://www.google.cz/search?q=niveleta&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:cs:official&client=firefox-a&channel=np&source=hp&gws_rd=cr
https://www.google.cz/search?q=niveleta&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:cs:official&client=firefox-a&channel=np&source=hp&gws_rd=cr
Nikde jsem nečetl slovo niveleta.
Už jsem omezil svoje komentáře na těchto stránkách pouze na nezbytně nutné, asi přestanu úplně, všichni se tu do mně akorát navážíte, už vidím ty mínusy a komentář od někoho:"žádná škoda"
Už jsem omezil svoje komentáře na těchto stránkách pouze na nezbytně nutné, asi přestanu úplně, všichni se tu do mně akorát navážíte, už vidím ty mínusy a komentář od někoho:"žádná škoda"
M 474 003: Když zde hodláš vystupovat jako "znalec", tak bys měl používat správné odborné výrazy. Nivelita koleje je blbost, správně je to niveleta.
Tunely zatrhli ekologové, údajně je tam v Evropě ojedinělá populace netopýrů...
Ten úsek byl někdy v roce 1984 kompletně rekonstruován, snížena nivelita koleje, proč tam dali zpátky dřevěné pražce a stykovou kolej mi není jasné. Je o tom článek v tehdejším železničáři pod názvem Železniční šestidenní, fotky se stavebními mechanismy jsou tam taky.
Ten úsek byl někdy v roce 1984 kompletně rekonstruován, snížena nivelita koleje, proč tam dali zpátky dřevěné pražce a stykovou kolej mi není jasné. Je o tom článek v tehdejším železničáři pod názvem Železniční šestidenní, fotky se stavebními mechanismy jsou tam taky.
Ešus: tetno projekt je výborně popsán v knize "Rychlá železnice i v ČR", kde je trať vedena od Prahy podobně, jako D8. Neodbočuje ale do Lovosic a cca 10 km východně od Litoměřic ústí do tunelu pod České Středohoří, který končí někde u dnešní stanice Ústí n/L - Střekov. Odtud přes Labe do současné stanice Ústí n/L - západ, zde by vzniklo hlavní ústecké nádraží. Trať dále pokračuje po trati č. 130, a před Chabařovicemi odbočuje do Německa, kam pronikne 20 km dlouhým tunelem. Součástí tratě je odbočka do Mostu a Karlových Varů u Kralup nad Vltavou, dále odbočka do Lovosic (napojení na trať č. 090) a odbočka do Litoměřic (napojení na trať č. 072). Počítá se zde s rychlostí až 350 km/h. Problém s vozidly bych nechápal jako stěžejní, spíše zájem vlády a finance. Jestli se toho dočkáme je otázkou, podle mě je tento projekt ale perfektní.
Já jsem něco četl o VRT Praha - Litoměřice s odbočkou do Lovosic pro 300 km/h do roku 2030. Vůbec tomu ale nevěřím a už vůbec nevěřím tomu, že na to bude co nasazovat.
No doufám že to hned tak nebude. Chce to v první řadě přeložku Kralupy - Praha, které se ale nikdy nedočkáme.
Na Nelahozeves Zámek - Kralupy se nedostane dřív jak v r.2017, kdy by se mělo začít se zapojováním stanic do CDP Praha. Ale kdo ví jak to všechno bude, když se naše vláda mění jak fusekle a s tím i funkcionáři na SŽDC a i v dalších institucích. :-/
1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko