Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
150.514 | |
Informace o fotografii: - Úsek: Sebuzín - Ústí nad Labem-Střekov - Datum: 31.3.2017 - Autor: Jiří Navrátil - Pozn.: ex 182.087 - Zobrazeno: 5150x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 9 - Rating od uživatelů: 7 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
No a tedy správně by se tedy měla psát jako 3 150 514 aby to dávalo smysl (3 = elektrická nákladní, 1 = jednosystémová, 5 = 2 až 3 MW, 0514 = pořadové číslo, čtyřmístné). Už se to probíralo mockrát, že uvádět u polských mašin jen 150 je špatně.
No je to stejnosměrka? Je. Má to rozjezdový odporník? Má. No a že není hranatá? :)))
Keprt: podle dnes nastavených pravidel je to opravdu jedno. Ve 12místném číslu jsou nejdůležitější první 4 pozice, které říkají, že se jedná o hnací vozidlo (9), dále o jaké (v daném případě 1) a dále kde je registrované. Podle toho by tato lokomotiva tedy měla mít 51. Co je na 5. až 11. pozici je opravdu jedno, poslední je pak kontrolní číslice. Takže celé číslo tohoto stroje by mělo být 91 51 3 150 514-0 PL-BFL :)
Rabín: to je číslo dle UIC, přidělené v Polsku, viz https://pl.wikipedia.org/wiki/Oznaczenia_UIC_taboru_kolejowego Dnes nemá symsl to přečíslovávat zpátky.
Moc pěkné.
Zajímalo by mě, co má BF Logistics za vlastní označovací systém a co je k tomu vedlo...
Zajímalo by mě, co má BF Logistics za vlastní označovací systém a co je k tomu vedlo...
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko