Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
140.042-3 + 182.072-9 + 140.076-1 | |
![]() | Informace o fotografii: - Místo focení: Poprad-Tatry - Datum: 18.4.2010 - Szerző: Bea Želtvayová ![]() - Pozn.: 1.nsl 49757 - Zobrazeno: 8175x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 10 - Rating od uživatelů: 10 |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
1 2 | Zpráv na stránku: |
Fotečka je doopravdy parádní 5*
Dovolte mi otázku, proč jsou tam ty dvě bobiny? Přeprava loko? Přece jen šestikolo by tohle utáhnout mělo bez problému, nebo ne?
Dovolte mi otázku, proč jsou tam ty dvě bobiny? Přeprava loko? Přece jen šestikolo by tohle utáhnout mělo bez problému, nebo ne?
22.04.2010 (10:47)
Náklad mal na čele 140.042-3, za ním bola rakaňa 182.072-9 pravdepodobne v nečinnom stave, vyslovene len na prevoz, nakoľko náklad išiel nadol prázdny mal 318 m, 846 t. Na konci mali bobinu 140.076-1, na postrku. Naspäť smer Horný Lideč pôjdu pravdepodobne naložený a norma na Štrbu na bobinku je 600-650 t a rakaňa má 1000-1100t, čiže bobina sama by to neutiahla. Sú to orientačné hodntoy, presné netuším, sú v tabuľkách. Keby posielalo SŽDS samostatný rušeň ako Lv, dopravná cesta by ich vyšla pomerne dosť draho, preto to riešili takouto formou. Náklad mal teraz prázdny 846 a naspäť cca 2000t.
Tak tohle fakt nemá chybu. Jedna z nejhezčích fotek letošního, možná i jiných roků na tomto webu. Obzvlášť potěší milovníka vláčků a Vysokých Tater jako jsem já.
Dávám za 5 s plnou úctou a už vím pro co budu hlasovat příští rok o nejlepší fotku.
Dávám za 5 s plnou úctou a už vím pro co budu hlasovat příští rok o nejlepší fotku.
Já bych přidal i před vlakem a hlavně za ním, tam se místa silně nedostává. Na spodku určitě taky, aby se předěl zelených barev posunul nahoru a místo nevzhledného cípu trávníku v PDR by na fotce bylo trávníku víc.
20.04.2010 (16:20)
Tomáš, som si vedomá toho, že ten spodok tomu chýba. Viem, mala som pri fotení možno na to myslieť, v Rawe ho nemám, tak je to dobrá rada do budúcna, ale plne s tebou súhlasím.
Bea, v každém případě fotka za 5*, bobiny k tomu jsou vítaným zpestřením. Pokud bych něco podotkl, tak ke kompozici: možná by bylo ku prospěchu snímku přidat dole a nahoře ubrat,cca tak, aby středová linka kopírovala zhruba ten předěl dvou odstínů zelené. Vlak by se dostal do horní poloviny a odlesk symetricky do té spodní. Ale to je pouze můj pohled na kompozici snímku.
20.04.2010 (16:22)
Ďakujem, som rada, že záber zaujal, som veľmi rada, že sa takto podaril. Spomínané nedostatky som si uvedomila už doma pri edite a neostáva mi nič iné ako s Tebou súhlasiť.
Tak to je luxus.Dokonce mne to donutilo se přihlásit :-)Možná to chtělo trochu na břicho(níž),ale to by zase asi bylo míň Tater,co,takže dobrý :-)
19.04.2010 (22:15)
Pěkné. Jen škoda ,že nebyl na obloze nějakej pěknej mráček ,ale to už je jenom detail u velmi krásné fotky.
20.04.2010 (16:23)
Tak to sú už myšlienky do budúcna... počasie, mraky neovplivníš. Som rada, že to počasie bolo slnečné a obloha čistá. Nie každý mrak ne na zábere zaujímavý a na tomto mieste s mrakmi fotku už mám. Takto je to o to výnimočnejšie, že sa scenérie neopakuje, ale naopak je vynovená.
to je skutečně velmi pěkná fotka - škoda jen horší ostrosti vlevo, ale i tak to je 5*
20.04.2010 (16:30)
Ďakujem, ostrosť na ľavej strane je zhoršená nakoľko záber som fotila objektívom 18-55 presnejšie na 45 mm a ten nedoostruje ako má. Výrobná vada. Ale plánujem si zakúpiť nový a verím, že sa vyhnem podobným nedostatkom.
19.04.2010 (20:39)
Bea je opravdu dobrá a také je fakt, že na Slovensku je skutečně co fotit. Nádherné
19.04.2010 (17:32)
Autor uložil novou verzi této fotografie, předchozí komentáře již nemusí odpovídat aktuální skutečnosti.
1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP,
- správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Bejelentkezés
© 2001 - 2025 ŽelPage
- Felelősök - kérdések és válaszok
Info

informacni okenko