Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
682.003-9 | |
Informace o fotografii: - Úsek: Čekanice výhybna - Tábor - Datum: 22.6.2013 - Autor: Václav Růžek - Pozn.: vlak InterCity František Křižík k příležitosti 110 let trati Tábor - Bechyně - Zobrazeno: 6275x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 6 - Rating od uživatelů: 8 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
3 roky, všechno je jinak, vůz zničený, trať zcela přestavěná. Dnes již hotové změny tratě tehdy avizovaly jen patky pro nové sloupy trakčního vedení.
Ešus: Limitní je 150mm. Maximální je 160mm, přičemž je nutné zažádat o výjimku.
Ještě většího převýšení lze potom dosáhnout právě naklapěním skříně, jde totiž o to, jaké bude příčné zrychlení v kabině. Vetší vodorovný tlak na vnější kolejnici nevadí, protože pendolina mají tuším jen 18t na nápravu, namísto "standartních" 22,5t.
Ještě většího převýšení lze potom dosáhnout právě naklapěním skříně, jde totiž o to, jaké bude příčné zrychlení v kabině. Vetší vodorovný tlak na vnější kolejnici nevadí, protože pendolina mají tuším jen 18t na nápravu, namísto "standartních" 22,5t.
Pěkná fotka dnes neexistujícího vlaku na neobvyklém místě. Ani flek už v této podobě není - trať prošla optimalizací a do tohoto oblouku před stanicí narvali "monsterpřevýšení" 160 mm. Kolik je vlastně maximum? Já měl za to, že jde nejvýš 150 mm.
Václav Růžek: byly to dva roky a měsíc
02.04.2016 (9:15)
Jojo, ten čelák bude vlastně novej, v tomhle případě se ani o "opravě" moc mluvit nedá, i když to některá média píší neustále dokola. Aspoň že ty naklápěcí podvozky a některé další komponenty půjdou použít.
02.04.2016 (8:29)
Jinak ještě jedna zajímavost, při které mě trochu mrazí: na fotce je zachycen dnes již zničený čelní vůz 682 003, který se přesně za rok a měsíc od vyfocení střetne s kamionem ve Studénce...
02.04.2016 (8:26)
Chtěl bych při příležitosti zveřejnění poděkovat všem správcům galerie za pomoc s úpravou této fotky. Bylo to náročný, díky!
02.04.2016 (8:08)
Pendolíno jelo do Budějovic a pak zpět do Tábora v rámci oslav 110 let trati Tábor - Bechyně
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Logowanie
© 2001 - 2024 ŽelPage
- administratorzy - pytania i odpowiedzi
Info
informacni okenko