Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
470.003-5 | |
Informace o fotografii: - Místo focení: Základna VUZ Velim - GPS: 50°5'1.75"N, 15°5'15.312"E » - Datum: 16.11.1991 - Szerző: BBvK - Pozn.: mlžné dopoledne - díl I., sken z negativu - Zobrazeno: 8465x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 7 - Rating od uživatelů: 8 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
Nedavno jsem nekde narazil na nasledujici video, snad vsechny fanousky Krakena potesi :-)
http://www.youtube.com/watch?v=lTscWKA5c4Y
http://www.youtube.com/watch?v=lTscWKA5c4Y
Jojo, obě patra v Třebové. Byla to docela bomba, když začaly jezdit mezi všudypřítomnými žabáky a koženkami, měl jsem je rád :o)
Pěkná funglovka, oba teď leží v třebové?
Osud mají opravdu nepěkný, vím že to byl problémový stroj, ale jako takový za to nemoh, holt přišel ve špatnou dobu(?).
Osud mají opravdu nepěkný, vím že to byl problémový stroj, ale jako takový za to nemoh, holt přišel ve špatnou dobu(?).
Těch 550mm je myslím ideální. U vozidel tomu odpovídajícím to je hrana - hrana a u těch jako tornádo například, je poslední stoupačka hrana - hrana.
Pro Honza:
:-) Infrastruktura holt se zpožděním sleduje vývoj vozového parku. Snad poslední objektivizované vozidlo pro sypaná nástupiště (ale i ta s betonovou hranou) byl Rybák ... :-)
:-) Infrastruktura holt se zpožděním sleduje vývoj vozového parku. Snad poslední objektivizované vozidlo pro sypaná nástupiště (ale i ta s betonovou hranou) byl Rybák ... :-)
stoupa: u 460 jsem sportovní úsilí nikdy vynakládat nemusel, asi proto že jsem nikdy nenastupoval/ nevystupoval na sypaném nástupišti. Za to u takových reko Bdtn se nastupuje, obzvlísť na těch sypaných nástupištích, fakt luxusně. Na těch úzkých a strmých schodech to je fakt děs.
Nicméně i když je Kraken ošklivý a nepovedený, zasloužil by si jiný "konec", než jaký ho čeká!
Nicméně i když je Kraken ošklivý a nepovedený, zasloužil by si jiný "konec", než jaký ho čeká!
Jó Kraken. Vždyť to byl vlastně zázrak, že na trať vyjel. I tehdy bylo málo pochopitelné, natož dnes, že se v 80. letech zúčastněné firmy hádaly a přely - kdo "to" nebude vyrábět, anžto rozpis státního plánu a pětiletky, úkoly pro RVHP uspokojivě jejich plán výroby i premií naplňovaly - tak proč si dělat starosti s novým vozidlem, které "si stejně vymyslel někdo v Praze".
Když se to objevilo, byl jsem rád, že "to" má snížené vstupy, podobně jako Žabotlam a netřeba vynakládat u sypaných nástupišťátek sportovní úsilí, jako u EM(S) 488.
Když se to objevilo, byl jsem rád, že "to" má snížené vstupy, podobně jako Žabotlam a netřeba vynakládat u sypaných nástupišťátek sportovní úsilí, jako u EM(S) 488.
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Bejelentkezés
© 2001 - 2024 ŽelPage
- Felelősök - kérdések és válaszok
Info
informacni okenko