..: Fotogalerie - detaily fotografie 470.003-5 :..
 

470.003-5


470.003-5Informace o fotografii:
 - Místo focení: Základna VUZ Velim
 - GPS: 50°5'1.75"N, 15°5'15.312"E  »  Mapy.cz Google mapy
 - Datum: 16.11.1991
 - Autor: BBvK  Poslat email autorovi
 - Pozn.: mlžné dopoledne - díl I.,
sken z negativu
 - Zobrazeno: 8460x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 7
 - Rating od uživatelů:
 8

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

04.12.2012 (14:33)  
Nedavno jsem nekde narazil na nasledujici video, snad vsechny fanousky Krakena potesi :-)
http://www.youtube.com/watch?v=lTscWKA5c4Y
04.12.2012 (8:42)  
Jojo, obě patra v Třebové. Byla to docela bomba, když začaly jezdit mezi všudypřítomnými žabáky a koženkami, měl jsem je rád :o)
03.12.2012 (22:38)  
Pěkná funglovka, oba teď leží v třebové?
Osud mají opravdu nepěkný, vím že to byl problémový stroj, ale jako takový za to nemoh, holt přišel ve špatnou dobu(?).
registrovaný uživatel Honza  mail  
Počet komentářů uživatele2712 »fotek 0
03.12.2012 (21:49)  
Těch 550mm je myslím ideální. U vozidel tomu odpovídajícím to je hrana - hrana a u těch jako tornádo například, je poslední stoupačka hrana - hrana.
registrovaný uživatel stoupa  mail  
Počet komentářů uživatele3720 »fotek 0
03.12.2012 (14:15)  
Pro Honza:

:-) Infrastruktura holt se zpožděním sleduje vývoj vozového parku. Snad poslední objektivizované vozidlo pro sypaná nástupiště (ale i ta s betonovou hranou) byl Rybák ... :-)
registrovaný uživatel Honza  mail  
Počet komentářů uživatele2712 »fotek 0
03.12.2012 (13:44)  
stoupa: u 460 jsem sportovní úsilí nikdy vynakládat nemusel, asi proto že jsem nikdy nenastupoval/ nevystupoval na sypaném nástupišti. Za to u takových reko Bdtn se nastupuje, obzvlísť na těch sypaných nástupištích, fakt luxusně. Na těch úzkých a strmých schodech to je fakt děs.

Nicméně i když je Kraken ošklivý a nepovedený, zasloužil by si jiný "konec", než jaký ho čeká!
registrovaný uživatel stoupa  mail  
Počet komentářů uživatele3720 »fotek 0
03.12.2012 (9:40)  
Jó Kraken. Vždyť to byl vlastně zázrak, že na trať vyjel. I tehdy bylo málo pochopitelné, natož dnes, že se v 80. letech zúčastněné firmy hádaly a přely - kdo "to" nebude vyrábět, anžto rozpis státního plánu a pětiletky, úkoly pro RVHP uspokojivě jejich plán výroby i premií naplňovaly - tak proč si dělat starosti s novým vozidlem, které "si stejně vymyslel někdo v Praze".

Když se to objevilo, byl jsem rád, že "to" má snížené vstupy, podobně jako Žabotlam a netřeba vynakládat u sypaných nástupišťátek sportovní úsilí, jako u EM(S) 488.

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko