Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
460.054-0 + 460.053-2 | |
Informace o fotografii: - Úsek: Somotor - Streda nad Bodrogom - Datum: 5.7.2018 - Autor: Junior - Pozn.: Os 8814 - Zobrazeno: 4780x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 10 - Rating od uživatelů: 9 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
1 2 | Zpráv na stránku: |
Vysoký peron měří 55 cm, a takový v Dobřichovicích a ani v žádné jiné jmenované stanici není.
17.07.2018 (18:53)
Tak zrovna v Dobřichovicích vysoký perón je. Ne sice ten moderní s modrým zábradlím, ale je. Do 471 se tam neleze nijak vysoko, jestli 10 cm...
EM 488 neměly nahradit EM 475, měly nahradit klasické soupravy na tratích kde nejsou a v dohledné době nebudou vysoká nástupiště. Dále měly odstranit problémy s deformací skříně v oblasti dveří. Co se týče komfortu jízdy a pohodlnosti sedadel, je snad rozdíl jasný.
Například v Bubnech (resp. Holešovicích-zastávce), samozřejmě nikoliv během rekonstrukce negrelláku. Dále Roztoky směrem na Prahu, Roudnice nad Labem dtto, Dobřichovice, Řevnice, Karlštejn...
16.07.2018 (21:54)
Ony teď jezdí 471 někde, kde není vysoký perón? Argument "před 12 lety nebyl vysoký peron v Koštěmrdech" neberu. Zajímá mne současnost.
A to, jak se do toho leze/neleze v depu je cestujícím u té části těla, na kterou si ve vlaku sedají.
A to, jak se do toho leze/neleze v depu je cestujícím u té části těla, na kterou si ve vlaku sedají.
16.07.2018 (20:52)
To jste trochu odbočil, v čem je EM488 lepší než EM475, které měly nahradit?
No jenomže tihle důchodci sice nastoupí do 471 ale pak se belhají do druhého patra, a pokud se někde poblíž vyskytne cestující s těžkým batohem, který má svého dost, tak na něj začnou zuřivě vřískat, že jim nepomůže. Zažil jsem i kočárek v horním patře. A pokud budu nastupovat ve stanici se sypanými nástupišti, tak budu raději nastupovat do klasické soupravy, protože ta má jakési madlo a spodní schůdek níž než 471. Kdo zná původní Čerčany, kde byly soupravy ještě poněkud nakloněné, tak mi dá za pravdu.
Pro lidi s pochroumaným kolenem byl svého času dopravní prostředek skoro s naklápěcí skříní, jmenoval se Velorex.
Já jsem nastupoval na ONJ v hale do vozů bez schůdků, pokud jsem nějaké sehnal, tak jsem je použil, ale vystupoval jsem zpravidla zase bez schůdků protože byly 4 na halu, a než jsem provedl opravu v interieru tak mi je někdo sebral. Do 471 bych asi bez schůdků nenastoupil.
Pro lidi s pochroumaným kolenem byl svého času dopravní prostředek skoro s naklápěcí skříní, jmenoval se Velorex.
Já jsem nastupoval na ONJ v hale do vozů bez schůdků, pokud jsem nějaké sehnal, tak jsem je použil, ale vystupoval jsem zpravidla zase bez schůdků protože byly 4 na halu, a než jsem provedl opravu v interieru tak mi je někdo sebral. Do 471 bych asi bez schůdků nenastoupil.
16.07.2018 (17:36)
743 010-1: Napadl mě náročnější pokus... Sportovali jste, blbli jste, pracovali* jste a výsledkem je pochroumané koleno, lépe obě.
Máte se dostavit na převaz k doktorovi, kam nastoupíte?
Ano správě, buď nízkopodlažka nebo auto. Buď nedovolí sádra nebo bolest, aby se koleno ohnulo.
*) Zvedal příliš težké břemeno příliš často, křivě dostoupil, probral se na zemi.
Máte se dostavit na převaz k doktorovi, kam nastoupíte?
Ano správě, buď nízkopodlažka nebo auto. Buď nedovolí sádra nebo bolest, aby se koleno ohnulo.
*) Zvedal příliš težké břemeno příliš často, křivě dostoupil, probral se na zemi.
Další nenáročný pokus: u jedné hrany stojí 471, u druhé 4vozová 460. Rodina se dvěma malými dětmi, dvěma krosnama a kočárkem. Nebo dosaďte místo rodiny s dětmi a kočárkem (v případě, že jste proti takovému druhu cestujících předpojati) dvě dámy zralého věku s pohybovým ústrojím značně opotřebeným, cestující třeba do lázní (nikoliv zřídkavý případ). Otázka zní: Kam se jim pošplhá líp??
Mluvím z osobní zkušenosti. Akorát místo 471 to byla 440.
Nehovořím o technických a trakčních vlastnostech ani o spolehlivosti, která hlavně u panterů pokulhávala (nevím, jestli se to už nějak zlepšilo). Ale o čistě praktických vlastostech pro cestující. A v tom ohledu jasně vedou vozy s úrovňovým nástupem.
Fotka je pěkná, opravdu perfektně chycená. Ale třebaže se mi 460 opravdu líbí, už bych fakt radši jel něčím pohodlnějším a hlavně při brzdění méně hlučným.
Mluvím z osobní zkušenosti. Akorát místo 471 to byla 440.
Nehovořím o technických a trakčních vlastnostech ani o spolehlivosti, která hlavně u panterů pokulhávala (nevím, jestli se to už nějak zlepšilo). Ale o čistě praktických vlastostech pro cestující. A v tom ohledu jasně vedou vozy s úrovňovým nástupem.
Fotka je pěkná, opravdu perfektně chycená. Ale třebaže se mi 460 opravdu líbí, už bych fakt radši jel něčím pohodlnějším a hlavně při brzdění méně hlučným.
Doporučuju nenáročný pokus: dvoukolejná trať 4 vozová 460 a vedle 471, společný start a teď sledujte, kdo při rozjezdu vyhraje. A ještě by to chtělo do obou trolejí ampérmetry.
1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Logowanie
© 2001 - 2024 ŽelPage
- administratorzy - pytania i odpowiedzi
Info
informacni okenko