..: Fotogaléria - detaily fotografie 452.002-9/452.001-1 :..
 

452.002-9/452.001-1


452.002-9/452.001-1Informace o fotografii:
 - Místo focení: Roztoky u Prahy
 - Datum: 19.3.2015
 - Autor: metys  Poslať e-mail autorovi
 - Zobrazeno: 4340x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 8
 - Rating od uživatelů:
 8

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2      Zpráv na stránku:   
registrovaný užívateľ Honza  mail  
Počet komentárov užívateľa2712 »fotek 0
16.09.2015 (14:27)  
I když blbost, 056/095 neexistuje. Jeden z Najbrtů je 056/098 a druhý 095/096. Tak to jich víc, než jsem psal před tím, nebude.
16.09.2015 (9:40)  
Zejmi a další: potvrzuji svůj omyl. Včera (15.9.) postával v Libni 451.059/451.060. Třívozový, stahovací okna.
registrovaný užívateľ Honza  mail  
Počet komentárov užívateľa2712 »fotek 0
16.09.2015 (1:04)  
Tak to jich je provozních teda ještě víc, ty 2 panťákové nátěry jsem myslel 087/088 a 080/092 (nebo 091?) Prostě druhý konec co má 3vozovka 079, které měly být spojeny opět spolu, ale zetím stále nic.
registrovaný užívateľ Zejmi 
Počet komentárov užívateľa13 »fotek 0
15.09.2015 (23:35)  
Lapil:
Jednalo se o žabáka 451.056/451.095, který během výluky pendloval na Sp 1830 a 1833 v úseku Benešov↔Praha.
registrovaný užívateľ Honza  mail  
Počet komentárov užívateľa2712 »fotek 0
15.09.2015 (14:17)  
3 vozové, ale ty jsou snad jen 3, včetně této. Když je něco rozbité, tak i na ML vyjede 4 vozovka, většinou ta, co přes poledne kempí v Roztokách, aby celý den zbytečně netahali vagón navíc.
Jinak 4 vozových 451 je, co jsem napočítal 6. 2x retro, 2x Najbrt a 2x panťákový náter + muzejní, který nepočítám. 3 vozové 451 jsou asi jen 2 a 452 je tahle jediná 3 vozová.
Ještě relativně nedávno byla 452.015/016 - 4 vozovka, jezdila na Kralupy. Vzpomínám si na ní loni v září, kdy v Bubenči kleklo zabzař a my v ní čekali skoro 2 hodiny v Holešovicích zastávce, než se něco pohne. Mezitím se s náma skuplovala 451.001/002 a když se povedlo obnovit provoz aspoň po 1 koleji, tak jsme takto v tandemu odjeli do Kralup.

A ještě pro zajímavost, během letošního léta bylo minimálně 2x nahrazené EC Hungaria v Úseku Praha - Děčín právě žabotlamem! To měli asi cestující radost xD
registrovaný užívateľ JB 
Počet komentárov užívateľa597 »fotek 0
15.09.2015 (13:43)  
K Charyho vysvětlení snad ještě doplněk, že ML jezdí třívozové jednotky jako je tato, zatímco Kralupy čtyřvozové, takže i při letmém zahlédnutí jsou rozlišitelné.
15.09.2015 (12:45)  
Ano, 452.001/002 je posledním zástupcem této řady. A v Holešovicích se skutecně ML potkává. Podle JŘ někde na Bubenečském zhlaví. :)
15.09.2015 (12:14)  
Diky za vysvetleni Chary, to dava smysl. Ja jsem jen hobby cestujici a znalosti zdejsich znalcu nedosahuju, pro me je to proste pantak. Takze jsem rad, kdyz se tu neco priucim.
15.09.2015 (11:51)  
Turecka Pando, Lapile, no, je nutné si uvědomit, že existuje řada 451 a 452. Zatímco od té první dožívá posledních asi šest nebo sedm kusů jednotek, od té druhé je to skutečně jen tato jedna poslední na snímku. Jednotky jezdí jak na ML, tak na Kralupech. Ve světle těchto skutečností snad nemusím vysvětlovat, jak se mohlo stát, že tohle projelo v Holešovicích oběma směry deset minut po sobě.

Navíc např. 4.9.15 se nějak moc panťákovalo, nejen do Benešova, ale i do Úval a Milovic.
15.09.2015 (10:49)  
Taky si dovolím pochybnost. Dvakrát.
1/ Dost se pohybuju v Libni, a panťák do Roztok má (podle mě!!!) stahovací okna. Přinejmenším občas :-).
2/ V minulých týdnech jsem v Praze na hlavním dvakrát viděl blíže nespecifikovaný) pantograf někdy kolem 16. hod na spěšném vlaku do Tábora. Sice jsem nevěřil vlastním očím, ale utěšil jsem se tím, že z Benešova dál jede autobus. A vážně jsem uvažoval, že do toho vlezu, takže pokud to byla halucinace, byla dost reálná.

Ale fotka fešácká, o tom žádná.
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáre vyjadrujú názory čitateľov.
Redakcia nenesie žiadnu zodpovednosť za ich obsah.

- akreditovaný fotograf alebo člen ŽP, - správca galérie alebo admin ŽP

Pridať komentár
Komentáre môžu vkladať iba registrovaní užívatelia.
Pred vložením komentára je potrebné se buď prihlásiť, alebo zaregistrovať.
Prihlásenie
 
 
  
 
   Zaregistrovať sa

© 2001 - 2024 ŽelPage - správcovia - otázky a odpovede


Info
informacni okenko