Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
440.009-9 | |
Informace o fotografii: - Úsek: Dolní Zálezly - Ústí nad Labem hlavní nádraží jih - Datum: 4.9.2012 - Autor: Patrik - Zobrazeno: 11989x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 9 - Rating od uživatelů: 9 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
M 152.0: se sedačkama Borcad regio to opravdu pozvedne úroveň oproti Bdt, jako kdybych si do obýváku dal místo křesla kus překližky :-)
Edit:
Matouš Vinš: Dík, to jsem opravdu přehlédl :-)
Edit:
Matouš Vinš: Dík, to jsem opravdu přehlédl :-)
15.09.2012 (22:44)
Honza: vždyť to Keltman píše...
Micke: to automatické spřáhlo v Ústí oceníme především, když se to nebude s ničím spojovat a když se to bude při poruchách odtahovat :-(
Za to Regionovy, které se spojují pořád, mají spřáhlo normální...
Za to Regionovy, které se spojují pořád, mají spřáhlo normální...
M 474 003, xAnri05: Stávající stav je výsledkem kompromisu, respektive nedostatku panťáků, ale je evidentní, že toto rozložení relací je mnohem více výhodné, tudíž vracet to do starých kolejí nemá smysl!
Samozřejmě, že mě nebaví v Ústí pořád přestupovat, obzvlášť v zimě, ale když vidím, že nás tam přestupuje 1 - 3 lidi, tak by to opravdu smysl nemělo.....
Edit:
jinak jsem si myslel, že se tu dočtu co to tam vede za dráty z předního podvozku do okna, či co to vlastně je a ono nic.
Samozřejmě, že mě nebaví v Ústí pořád přestupovat, obzvlášť v zimě, ale když vidím, že nás tam přestupuje 1 - 3 lidi, tak by to opravdu smysl nemělo.....
Edit:
jinak jsem si myslel, že se tu dočtu co to tam vede za dráty z předního podvozku do okna, či co to vlastně je a ono nic.
M 474 003 Spojovat to nepůjde, protože to mám jiné spřáhla. Mechanicky možná, to nevím, ale elektricky určitě ne! 471 2x svorkovnice podél a 440 1x nahoře.
EC 172:
V ÚK by to snad mělo stačit, ale mam obavy o provozu na trati Č. Budějovice - Č. Velenice, kde budou jenom dvouvozový, kde sou dnešní soupravy 2× Bdt+ 1× BDs ve špičce uplně plný. A xAnri05, dík za info.
V ÚK by to snad mělo stačit, ale mam obavy o provozu na trati Č. Budějovice - Č. Velenice, kde budou jenom dvouvozový, kde sou dnešní soupravy 2× Bdt+ 1× BDs ve špičce uplně plný. A xAnri05, dík za info.
Je to pěkná souprava, ale podle mého názoru na některých tratích bude mít podle mě malou kapacitu, především na trati Olomouc - Prostějov.
Komín: slavnostní předání 1. jednotky do ústeckého kraje má být tuším 2.10. na UNL,hln.
M474003,Komín: Stavající stav vozby není výsledkem žádného kompromisu.
Jednotky 471 budou nadále trvale v relaci PHA-UNL jako linka S4/U4. Linka U1 DC-MO bude prodloužena do Kadaně-Prunéřova (po eletrizaci do Kadaně,město) a bude obsluhována jednotkami 440 (myslím 4ks budou třeba; 1h takt). Pokud bude elektrizován i úsek Louka-Litvínov, budou 2 jednotky 440 v relaci UNL-Lit (1h takt). Jedna jednotka tak zbyde na zálohy.
S dalšími jednotkami 440 do Ústeckého kraje se nepočítá, a ani by nebylo kam je nasadit. Dvouvozové a čtyřvozové nejsou také v plánu.
Pouze relace Chomutov-K.Vary by mohla zasloužit 3 dvousystémové (dvouvozové) Pantery, ale zatím tam budou od prosince nasazeny 2 žraloci.
Jednotky 471 budou nadále trvale v relaci PHA-UNL jako linka S4/U4. Linka U1 DC-MO bude prodloužena do Kadaně-Prunéřova (po eletrizaci do Kadaně,město) a bude obsluhována jednotkami 440 (myslím 4ks budou třeba; 1h takt). Pokud bude elektrizován i úsek Louka-Litvínov, budou 2 jednotky 440 v relaci UNL-Lit (1h takt). Jedna jednotka tak zbyde na zálohy.
S dalšími jednotkami 440 do Ústeckého kraje se nepočítá, a ani by nebylo kam je nasadit. Dvouvozové a čtyřvozové nejsou také v plánu.
Pouze relace Chomutov-K.Vary by mohla zasloužit 3 dvousystémové (dvouvozové) Pantery, ale zatím tam budou od prosince nasazeny 2 žraloci.
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko