..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Martin Chýle":

  1 2 3 4 5 ... 52      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
383.051-0Jiří Navrátil: To s tou kapacitou u ČDC a ježděním Lv v podstatě na dohled za vlakem stejného dopravce stejného směru má důvody také ryze ekonomické - ČDC má často objednáno více kapacity, než dokáže svými vlaky vyjezdit (něco se např. odřekne z důvodu chybějící zátěže, poruchy loko, zabzař atd.), a tak, aby nemuseli platit penále za objednané a neprojeté trasy, často řeší situaci takovýmto způsobem. Sólo mašinka se zavede a jede v nevyužité trase, kterou tím vyčerpá, a je po problému.20.05.19 - 23:27
T 466.2264Dale Cooper: Pár se jich sem dostalo, ale jako individuální dovozy; přes Tuzex se koupit nedal, podobně jako řada dalších podobných aut. V rodině jsme takhle třeba měli Opel Kadett, dovezený v roce 1969 z NSR.

Fotka samozřejmě perfektní, jenom ty wapky jsou trochu moc... čisté :-)
26.04.19 - 21:15
122.008-6Aha, pardon, napsal jsem to trochu nešikovně. Smysl měl být "Taky šla na odstavení mezi prvními, (protože) krátce nato (po pořízení této fotky) dojela na pootočené obruče." Mám u ní napsáno, že měla poslední výkon 16.11., pak 18.11. přeprava Ostrava - UL už jako nečinná.18.03.19 - 8:27
122.008-6No jo, 008, jeden z největších kýblů... Taky šla na odstavení mezi prvními, krátce nato dojela na pootočené obruče. Ale fotka moc pěkná.17.03.19 - 19:35
125.820-1 + 125.819-3 + M 131.1125Junior: Já bych tam ty Čeľovce právě nedával, protože dopravně je to nesmysl, a to ani kvůli přehlednosti. Ale každopádně jsem rád, že se to konečně podařilo dostat do systému, jak jsem už kdysi adminům navrhoval, chyby se odladí ;-)14.03.19 - 21:56
125.820-1 + 125.819-3 + M 131.1125Pavel Martoch: Dle toho, co je tady v galerii uvedeno jako "trať 500" je to správně, pouze ty Čeľovce jsou nesmysl - stanice je pouze na normálním rozchodu, jak píšu níže. Takhle, kdybychom byli puntíčkáři, ještě se správně u příslušných dopraven vždycky píše "Výh" (výjimkou jsou Maťovce a Haniska, to jsou stanice), podobně jako u nás. Řídil bych se NCP 102 a TTP, jiný lepší zdroj na to asi stejně není. http://gvd.cz/data1/data/ncp/png/102/index.html14.03.19 - 18:05
242.278-0NIcKON: Jen počkejte, až se tu objeví jeden jistý uživatel, který má z těch lichoběžníků panickou hrůzu a určitě se mu o nich i zdá :-D14.03.19 - 12:29
125.820-1 + 125.819-3 + M 131.1125Čeľovce ŠRT? To je co za úlet? :-D Jsou výhybny Slivník a Trebišov, ale mezi nimi je pouze vlečka do vagónky Trebišov (v km 42,1). Čeľovce jsou stanice na normálněrozchodné trati, ŠRT sice vede v její blízkosti, ale to je tak všechno; podobně jako ve stanici Ruskov.

Konec OT, pěkná fotka a samozřejmě unikátní souprava!
14.03.19 - 12:11
125.825-0 + 125.826-8 + 125.8xx + 125.8xxJe mi jasné, že je to u ZSCS asi daleká budoucnost, ale počítá se vůbec s nějakou náhradou? Něco typu řekněme širokorozchodný vectron a podobně. Ony ty 125 už taky mají svých 40 let a jezdit tam dodnes s každou dvojičkou obsazenou, to taky není finančně žádné terno. Otázka je, jak dlouho ta široká ještě bude při dnešních značně vratkých cenách hlavních přepravovaných komodit fungovat.13.03.19 - 15:56
125.825-0 + 125.826-8 + 125.8xx + 125.8xxTomáš Mach: Za všechny moje návštěvy na ŠRT to tak vždy bylo, i dle zdrojů co odtamtud mám to mají takto naplánované (viz ZCP). Akorát personálně postrky obsazuje pracoviště Maťovce, v Trebišově pracoviště na širokou není. Samozřejmě můžou nastat nějaké výjimky, třeba výměna loko a odvoz do depa, tak se na postrku sveze až do Hanisky, apod.12.03.19 - 11:43