..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "kilian":

  1 ... 3 4 5 6 7      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
150.215-2Honnzok: Tak možná(ne možná,ale určitě) by to chtělo ten "drážní předpis" (mmch. víte že třeba "matka" a "dcera" mají již každá svůj?) nejdřív pročíst a pak zde by se nemusela objevovat úvaha o nějakém režimu brzdění v G. Jak jste na to přišel?03.07.11 - 17:05
556.090NIcKON: Takhle se to nechávalo schválně v zimě natržené aby to "dejchalo" kvůli mrazu.01.07.11 - 12:26
749.240-8Honza :. Vy budete nějaký znalec -"zasvěceně" pohaníte¨,vychválíte a na závěr nás poučíte že to jezdí "trhavě"-fakt dobrý komentáře....30.06.11 - 1:51
752.035-6ad odlišné nátěry: Možná "seknu do živého",ale nemyslím že zrovna jistá anarchie která se rozpoutala v první polovině 90 let okolo nátěrů a s jejímiž následky se dráha potýká dodnes ,je to pravé ořechové...Já vím,fandům železnice se to líbí,nakonec i ze strany čet to byl právě hlavní podnět k takovémuto "odlišování" od jiných dep ,ale s vyjímkou právě brněnských kluků ,kde se podařilo díky panu ing.Bojanovskému prosadit toto již před r.89,si nemyslím že by to bylo něco,s čím by se mohla železnice chlubit (lidová tvořivost,někdy docela kýčovité a esteticky zcela odpudivé schémata). Samozřejmě je to věc názoru a úhlu pohledu,to je i současný stav ohledně "unifikace" stylem Najbrt,ale myslím že by dopravce měl mít svůj vozový park (nátěry) sjednocený a esteticky trochu na úrovni.26.06.11 - 10:03
740.464-3Tak tady se úplně nabízí k tvé hlavě "bublina" a do ní : "Co s tím železem,jak to smontujeme zpátky?" .
Jinak dobrý nápad a motiv.
25.06.11 - 13:23
140.085-2Rabín: To asi žertujete s tou úvahou o možnosti nepropojení celého vlaku na průběžnou brzdu -možná by stálo za úvahu při zájmu o železnici trochu i nastudovat něco z předpisových ustanovení.Ty přepřahy v Bn: nemám zrovna po ruce jízdní řády příslušných let,ale nějak se mě nezdá,že by tam kvůli tomu byl takový rozdíl. Sice na Budějce se to muselo dávat na parní topení ,tak možná kvůli tomu by bylo víc minut,ale fakt nevím a vaše zdůvodnění se mě nezdá moc důvěryhodné vzhledem k výše uváděným myšlenkám a vašim znalostem o provozu.25.06.11 - 2:39
464.025Krásná atmosféra snímku..
ad Laďuša: Tehdá více "zvlčilejští"? Tak o tom by se dalo s úspěchem diskutovat haha...Je fakt že se třeba jezdilo i s otevřenými dveřmi a nikdo z toho nedělal ciráty a náměty do hlavních celovečerních zpráv (tam převažoval "Boj o zrno"-ale ne to na fotkách..
24.06.11 - 11:43
T 478.3075Ještě bych doplnil Drahoše- nepřetržitá výluka v té době znamenal doslova a do písmene vojenské manévry-vždyť železniční vojsko tvořilo významnou součást údržby infrastruktury a myslím že se za svoji práci a techniku rozhodně nemuselo stydět (na rozdíl od některých jeho dnešních dobrodružství a rádoby mírumilovných misí).
Druhá věc je technika a prostředky tehdejších traťovek-sám vzpomínám na své prázdninové brigády u tehdejší Traťové distance Beroun- lidí v partě u jednotlivých okrsků 10-15,ale žádné křovinořezy,motorové pily a jiná technika.Vše pěkně ručně-kosy,obloukovky pily a jedééém! Dnes u party 3 chlapíci,kteří když jedou vyřezávat přejezd,tak jeden dělá a druzí dva ho musí z bezpečnostních důvodů střežit,ostatní práce v režii předražených soukromých firem,postřik proti trávě dostane trťmistr na 150 km úsek v řádu pár km a pak je situace taková jaká je..
Jinak ještě k tomu vysekávání od "šotoušů"- nevzpomínám si,že by dříve se nějak jezdilo na akce s vybavením pilka,mačeta,nůžky atd.. Jednak nic moc takového jako dnes se v tehdejším Kovomatu nenabízelo a provoz byl takový a na tak rozličných místech ,že to nikoho (skoro nikoho-ať někomu nekřivdím) ani nenapadlo. Jak se zde již psalo -rok před elektifikací "plzeňské" se vskutku na flecích okolo štreky nezakopávalo o okolo pobíhající fotografy.Pouze pár jedinců...
24.06.11 - 10:13
T 478.1139 + T 478.1?090A za více jak 20 let od pořízení snímku lze spatřit v Kralupech podobný výjev (až na toho čmeláčka vykukujícího z hajcu)...22.06.11 - 14:43
T 47.021Zughaken: Proboha chlape,proberte se! Co to sem píšete za bludy! Tyto vaše moudra o šibenicích,rudých knížkách apod. Já jsem třeba taky patřil k těm "rudochům",sloužil jsem i na čáře ,a myslíte že když nás třeba v Maďarsku nebo i u nás zadržela nějaká složka (OSOŽ) že jsme šermovali rudou knížkou a měli nějaké úlevy? Prostě byla taková doba a když tu zmiňujete pana Kocourka,podívejte se někdy do starších ročníků Železničáře,co musel taky dávat za "tvorbu". Prostě byla taková doba a že si dnes pár lidí udělá a zaplatí retrovlak,to Vás fakt tak irituje,nebo máte takovou potřebu rejpat např.do topiče,který na rozdíl od Vás asi zvládá to fotografické řemeslo o 100% lépe a vy z toho máte mindráky?
Omlouvám se ostatním diskutujícím ,ale musel jsem se ozvat,protože mě připadá že diskuse o fotogalerii by se měla véct poněkud jiným(kultivovanějším) způsobem.
20.06.11 - 16:39