..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "slawe":

  1 2      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
151.008-0Proboha že už si s tím nedáte pokoj. Najbrt už tu je 8 let a furt mrmláte jak staré babky...

Fotka je parádní :)
31.01.16 - 13:59
749.107-9J.U. Ray: Přesně tak, myslel jsem Hulín, píšu Holešov :D dík za opravu09.03.15 - 14:40
749.107-9Vít Valečka: porucha na trakčním vedení v úseku Říkonice-Holešov. Berta se místo elektriky zapřáhla už v Olomouci a jela až do Luhačovic.09.03.15 - 11:25
ZásahPolicajti jsou strašná hovada. Zrovna včera v televizi bylo, jak dva bezďáci projedli a prochlastali 1300, číšník zavolal PČR a sám dostal pokutu za to, že je obsluhoval...

Nebo jak je dnes v módě zužovat silnice tak, že se tam v zimě silničáři s pluhy nevyhnou, tak nějaká černota na jedné také ukradla dekl z kanálu. Kamarádka tama jela, šimla si díry na poslední chvíli, ale objet to nemohla protože v protisměru jel kamion a zprava byl vysoký obrubník chodníku, tak do toho vlítla. Dvě kola v háji, tak zavolala policajty, aby měla protokol pro pojišťovnu. PČR přijeli po půl druhé hodině a dali jí akorát pokutu, že se měla věnovat cestě.
09.03.15 - 11:19
380.002-6Pendolíno vidím jedině dobře, že bude jezdit do Košic, a klidně by mohlo jezdit už z Fr.Láznní. Tyto jednotky jsou určeny jako dálkové vlaky, a Praha-Ostrava moc velká dálka není.

Štěpa: měly by od GVD 2014/2015 nahrazovat 380ky na trase Praha-Vsetín-Žilina
21.08.14 - 10:06
T 478.2086V nadsázce řečeno - Obsluhovala anglického krále :D Byla to spešl objednávka anglických železničních fanoušků.
http://www.railtrains.sk/modules/xcgal/displayimage.php?pid=17453
18.08.14 - 17:45
671.001-6Ve špičkách bych se nedivil ani spojení 3+3..11.08.14 - 5:24
Railjet 80-91.003 + 1216.231laminát: s některými prvky máte pravdu, ale s většinou souhlasit prostě nemůžu. Kupé neznamená, že tam nemůže vlézt někdo s reprákama místo sluchátek nebo někdo s hubou nezavřitelnou, tak bych z kupé nedělal svaté místo. Ve velkoprostoru je menší pravděpodobnost, že ráno narazíte na smradlavého bezdomovce. Já na něj v kupé narazil už dvakrát, a čuchat močovinu celou cestu z Prahy do Vsetína není příjemné. V kupé je pravidlem, že narazíte na problémového člověka, který neumožní manipulací s oknem/klimou a osvětlením, pokud to on nechce podle sebe. Toto vám ve velkoprostoru jen tak nenastane, protože vyjma občasných otevíratelných oken není co štelovat. Místo na nohy, neměl jsem ve vlaku nikdy problém s místem na nohy, a to je mě opravdu kus (1,9m výšky a 150 kg). Bezpečnost, toto skoro platí jen, když jste v něm sám, jinak taky ne. Usnete, další cestující se při přijíždění do stanice zvedne a vezme i vaši tašku či kufřík. A to sedíte v "bezpečném" kupé. A není problém vlézt do toho kupe když spíte a odnést si něco bez probuzení. Ba naopak, když si vás někdo vezme tak říkajíc do parády, v kupé o tom nikdo neví, velkkoprostor je vidět. Okna, vyjma regioťáckých ex-rakouských Ampz jsem neměl problém, čím jsem jel, tím jsem viděl. A když už extrémy, v praxi u okna může sedět více lidí a tím i více lidí uvidí, ikdyby tam pár lidí mělo sloupek... Zkrátka, většina věcí platí jen v případě, že v kupé jste sám anebo s vlastní partou.
Shrnu to, vše má svoje pro a proti, každý má svoje priority, kdy pro každého je lepší něco jiného. A vehementně tvrdit, že to nebo ono je nejlepší pro všechny a vše ostatní je špatné, to je postoj, který tu už 25 let nemá co dělat. Každý by si měl najít co je pro něj nejlepší a podle toho vyhledávat místa k sezení a ostatní nepřesvědčovat. A souhlasím, že by oba typy uspořádání by měly být ve vlacích zastoupeny. Vám chybí kupé v RJ, mě zas velkoprostor chybí v okrajových rychlících Praha-Vs, kde jsou jen Béčka...
11.08.14 - 5:17
Railjet 80-91.003 + 1216.231...pro cestující méně pohodlných souprav než dosavadní klasické EC vozy...
To bych tak jednoznačně netvrdil. Každý má jinak urostlý zadek a každý má rači něco jiného. Zatímco někomu naskakuje žilka na čele, když co dva metry není velká překližková stěna, jiní šílí, když nemají volný výhled. Někdo až úchylně zbožňuje odlepovaní zpoceného zadku od koženkové sedačky, jiní milují prkenné sedačky jako jsou v Bpee237. Mě osobně se v railjetu jelo daleko příjemněji, než v ostatních vozech, na které jsem měl na lince Brno-Praha štěstí narazit.
10.08.14 - 5:32
5619-0Designově zajímavé, praktické užití nic moc...08.08.14 - 12:21