..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Rabín":

  1 ... 225 226 227 228 229 ... 234      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
372.014-1 + 475.179MirKo: potvrzuji, prostředí strašné, ale pivo tam bylo dobré :)
Jinak na Benešov to není problém jen Čerčan a Říčan. Strančice jsou kapitola sama pro sebe - investor klasicky neudržel projektanta na uzdě, čímž vznikl předražený neúčelný paskvil. Dříve krásné zastávky Kolovraty, Světice, Mirošovice, Čtyřkoly či Pyšely se staly hnusnými betonovými koryty (ze zahrádky hospůdky na Pyšelce je místo do údolí řeky výhled do betonové zdi - od té doby tam nechodím). Relativně ještě dobře dopadly Mnichovice (když pomineme ten dlouhý podchod, kterým při spuštěných závorách stejně nikdo nechodí, protože než by jím prošel, závory se stejně zvednou :), Senohraby nebo Mrač.
Omlouvám se za výlev do oblasti OT...
03.02.11 - 12:37
163.008-6Na tomto místě se před nějakými 30 lety stala kuriózní nehoda, bohužel s obětí na životě: vykolejil zde uhelný vlak (Wap-ky), které na rybníce doslova rozdrtily rybáře v lodičce. Být přejet vlakem na lodičce v rybníku je skutečně ztěží uvěřitelné...03.02.11 - 12:30
372.014-1 + 475.179Fotka moc hezká, díky za vzpomínku na dobu, kdy Čerčany ještě vypadaly jako normální nádraží... Jezdím tam dost často a první, co dnes praští do očí, že na nádraží nejsou lidi, protože nemají důvod se tam zdržovat, pouze po nejnutnější dobu. V dnešních Čerčanech není hospoda, ani stánek s občerstvením, ba ani s novinami, snad tam nejsou ani lavičky. Ze železnice tam přestal být dopravní prostředek pro lidi...03.02.11 - 9:11
162.119-2Pacey, Martin Michl: v tom článku se sekli o řád nebo zaměnili koruny za eura :-)03.02.11 - 9:08
162.119-2Z náhledu jsem podezříval Trainmaniaka, že má nové zimní dioráma :-)
Zatím RegioJet stále v "základním" nátěru - jsem zvědav, jakým designem překvapí.
02.02.11 - 12:04
371.201-5Farkač Karel, Keltman: (nejen) po našem "stejnosměru" je schopna jezdit i řada 189 DB (Siemens). Zatím tak činila pouze do žst. Děčín a na území ČR se mohla vyskytovat vždy jen jedna.01.02.11 - 12:15
ES499.1002Den otevřených dveří ke 20 letům ŽZO. Už si ani nevzpomínám, že tam ta lokomotiva byla. Asi jsem si říkal, že zanedlouho jich na tratích ČSD budou desítky a stovky, což se naplnilo...
ES 499.1001 v té době jezdila zkušebně na pravidelných vlacích, např. na tehdejším odpoledním Os 5970 Jihlava - Praha, který z Kolína zastavoval až v Praze-Libni s jízdní dobou rychlíku. Jízda kolem 100 km/h ve smíchovském Bai (Bp) byl úžasný zážitek :-)
01.02.11 - 12:09
DR 180.007-7Drahos Svestka: Děčín před elektrifikací nebyl bohužel mým častým cílem. Kdy z děčínského nádraží zmizely německé mechaniky (včetně dalších "vychytávek" jako např. s nimi spřažených uzávěr koleje apod.). Bylo to až s elektrifikací pravobřežní trati od Ústí n. L. (tj. cca 1985) nebo už dřív?01.02.11 - 7:53
372.006-7Také bylo řazení (snad GVD 2007/08 a snad i 2008/09), kdy byla z Prahy v čele 141, pak 3 Bmto, 749 a ještě 3 Bmto. Z Čerčan pokračovaly zadní 3 Bmto se 742, která v Čerčanech najela zezadu, 749+zbylé 3 Bmto jela jako další Os. Elektrická lokomotiva se do neděle odpoledne odjela uklidit do Benešova, protože v Čerčanech ji tehdy vzhledem k rekonstrukci stanice nebylo kde odstavit.28.01.11 - 12:58
180.010-1Toto je původní nátěr DDR, který měly německé bastardy ještě jako řada 230 DR. Pak se vyskytovaly v různých variantách nátěru DB Cargo resp. Railion, dokonce snad některá dostala i ten šedivý "slintáček", který se u DB dlouho neudržel. V tomto zobrazeném (původním) nátěru přišla od DB také 180.001, ze které se stala 371.201 (nyní už Najbrt). Zajímavostí byl původní nátěr 372.001 po vyrobení - modro-bílý jako řada 363.28.01.11 - 12:53