..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Rabín":

  1 ... 217 218 219 220 221 ... 234      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
M 152.0039stoupa: nachytám Vás - má-li M 152.0 oranžový pruh, už ztuhla mohla jezdit pravidelná nákladní doprava v parní trakci! Leda tak fotografický nákladní vlak pro devizové cizozemce, což na tak malebné trati by dozajista mohl (v té době např. s 434.2186, 534.0432 nebo 556.0506 :)23.03.11 - 14:27
VL80?-252Etienne: sovětské železnice zavedly někdy ve 2. polovině 80. let (tj. ještě za jednotného CCCP) způsob značení obdobný systému UIC, kde řada byly první 3 číslice, pořadové číslo bylo čtyřmístné a na konci byla kontrolní číslice vypočítaná podle stejných zásad jako u nás a kdekoli jinde. Jednotlivé části značení se nijak neoddělovaly, takže se jednalo o jednolitý řetězec osmi číslic, např. 10357432 (podle našich zásad by to bylo 103.5743-2; nicméně číslo jsem si vymyslel a ničemu konkrétnímu asi neodpovídá a ani jsem se nikdy nesnažil do tohoto systému více proniknout). Podotýkám, že pořadové číslo konkrétní lokomotivy v některých případech odpovídalo (třeba jen zčásti v řádu stovek), ale nebylo to pravidlem. Na zobrazené lokomotivě se toto označení nachází vlevo vpředu pod bočním oknem stanoviště a je jako u většiny vozidel jen nastříkáno přes šablonu, původní označení se ponechávalo. Dokonce i u novějších vozidel bylo (je) obojí. Snad jen nové elektrické jednotky Velaro-Sapsan mají pouze nové značení. Nevím, zda jej převzaly všechny nástupnické železniční správy; možná, že některé ano. Pokud o tom někdo víte více, dejte prosím odkaz.23.03.11 - 8:06
VL80?-252Kaktus: je to tam stále hluboko zakořeněno, alespoň v symbolech. A mnozí by to jistě rádi uvítali :-(22.03.11 - 14:17
810.386-3Zajímavé, opět trochu "industriální" místo (a to mám rád).
Drobná poznámka: je správně datum? Téhož dne (úterý 18.1.2011) jsem se pohyboval na dolní Sázavě u Pikovic, bylo sice také hezky, ale po sněhu ani památky a asi 12 nad nulou. Tady z toho silně čiší mráz :-)
22.03.11 - 14:14
GornergratKromě vysokohorské scenérie je fascinující kvalita kolejového svršku, připomínající velmi dobře vybudovanou tramvajovou trať.22.03.11 - 10:49
754.041-2Krásný industriální motiv :-)21.03.11 - 15:54
749.260-6Chtělo to nechat popojet o pár metrů, aby druhý vůz byl celý na slunci (foto těsně před tel. sloupem). Ale i tak pěkné.21.03.11 - 12:33
93E 001 + 163.062-3 + 163.064-9jva: díky za rozšíření obzorů. Vida, čemu ještě posloužila sovětská technika :)11.03.11 - 20:42
93E 001 + 163.062-3 + 163.064-9Kabourek: ve Škodovce v Plzni takový vůz skutečně mají. Ale tam se jedná o "sběračový vůz" nutný k jízdním zkouškám modernizovaných vozů pražského metra (příp. jiných) po zkušební trati, která nemá boční přívod proudu, pouze trolej (i z bezpečnostních důvodů). V tomto případě se jedná o upravený bývalý pražský vůz 81-7171, ev. č. 2129.11.03.11 - 13:17
M 62.215Autor fotografie: myslel jsem "Szergeje" v osobní dopravě. Rozhodující hlavní trati jsou už dnes elektrifikované a na těch ostatních si už v osobní dopravě asi vystačí s M41.
Předpokládám také, že některé novější vozy (jako např. naše Ampz a pod.) by bez "Villámos fütökocsi" v létě nejen že netopily, ale také nesvítily.
11.03.11 - 12:45