..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Rabín":

  1 ... 208 209 210 211 212 ... 234      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
753.395-3Škoda že tehdy ještě nebyla doba na interoperabilitu :)
Mohlo to jezdit až do Liberce s 218 DB nebo v protiběhu se 753 až do Norimberka :)
13.05.11 - 11:50
714.012-2Napadá mně srovnání s jistou fotkou od Ing. Řepky, která byla v Železničáři v 70. letech: někdy v roce 1967 byl před funkčním pivovarem focen čtyřkolák snad 434.2243 se zdvojenou soupravou pater "Bpjo", na který se hrne dav lidí. Vlak musel být plný na stojáka až po střechu. Dnes poloprázdný třívozový šukafon tažený Legem před nefunkčním pivovarem...13.05.11 - 11:48
810.349-1Takže to odskočené vyklápěcí okno je i na druhé straně... I tam platí, že mohlo být vyklápěcí od poloviny, stejně by tím nikdo hlavu neprostrčil. Pevné být nemůže, vznikl by nevětratelný prostor u záchoda.
Takto se mají upravit všechny zbylé 810? A dojde přitom i na výměnu motoru a převodovky?
12.05.11 - 14:29
810.349-1Předpokládám, že okno WC zůstalo vyklápěcí. Mohlo tedy být vyklápěcí v polovině, aby to opticky ladilo s ostatními polospouštěcími okny - takto to trochu ruší. Nicméně rád bych to viděl in natura.12.05.11 - 11:49
749.100-4 + 749.256-4Zajímavé prostředí - holé kopce v pozadí evokují dojem tratí kdesi v jižní Evropě, třeba Knin - Split. V těchto dnech už bude pozadí zcela jiné - zelené.
Šlo opět o nějakou provozní mimořádnost? 749.100 je budějovická, šlo patrně o neschopnost jiné lokomotivy a toto je návrat domů?
11.05.11 - 8:53
363.503-4 + 363.502-6Callisto: až někoho napadne znovu sjednotit Cargo a osobku, bude se to hodit :)10.05.11 - 12:30
Jatka plechu VrbiceLetos koncem zimy jsem viděl fotky konvoje různých vozidel (110.2 ex 113 ex Lipno, 141, 751) v Plzni hl.n. s údajným určením do Škodovky k likvidaci. Tam se likvidují vozidla též? Ví o tom někdo více?09.05.11 - 9:43
141.004-2V neděli 1. května byla 141.004 využita pro vedení náhradní soupravy na obratu R 963/R 858 Pha - HK a zpět.05.05.11 - 13:58
354.7152Krása; 354.7152 sice zůstala v tzv. Protektorátu, takže nespadla mezi lokomotivy řady 354.7, zařazené v letech 1938-45 do číselného schématu DR (takové měly řadu 35.3xx), nicméně označení 35.299 vypadá velmi autenticky; kromě té lampy vpravo od lokomotivy není na fotce nic příliš rušivého, co by připomínalo rok 2001.05.05.11 - 13:53
Vysoko nad ranžírem velké dráhySim: nikoliv, mašinka stejného typu ze Třemešné pocházela z kaolínových lomů v Horní Bříze (tam byl rozchod 640 mm; v Králově Dvoře bývalo 650 mm). Nyní se nachází v muzeu Lužné.03.05.11 - 20:33