..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Rabín":

  1 ... 206 207 208 209 210 ... 234      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
T 466.0Ad "Zlínské rybáky": nevím dokdy přesně jezdily ve Zlíně, ale velkoprostorové rybáky ex OZVD (řada "Bi" s čísly 50 54 24-23 27x) si pamatuji v letech 1979-80 na osobních vlacích Opava východ - Hlučín. Jezdily smíchané s "klasickými" rybáky v soupravách T466.0 (pár let předtím 423.0 nebo 434.2) + 3-4 Be/Bi + Dsd + 3-4 Be/Bi. V pozdějších 80. letech je nahradily "ropovody" složené z mnoha M152.0 + Baafx...18.07.11 - 22:51
810.597-5Martin Keppert: díky. Napadají mě ještě vložená a seřaďovací návěstidla Praha-Bubny, ale to je trochu jiná kapitola. A dále (nejsem si ale 100 % jist) - skupinové odjezdové návěstidlo + vložená Kladno směr Praha.01.07.11 - 8:36
810.597-5Martin Keppert/OT: jsou návěstidla ESP funkční ještě někde jinde než v Mladé Boleslavi hl. n.?30.06.11 - 14:20
422.025+354.1217stoupa) jedna sdružená mašinka by ještě měla být na Zillertalbahn - Nr. 3 "Tirol" (C 1`t - n2v, řada Uv; v = verbund = sdružená). Viz http://www.zillertalbahn.at/dataarchive/data12/internet_lok_3.pdf28.06.11 - 12:30
140.085-2Astartoth: domnívám se, že pokud jede 810 v závěsu na jiném vlaku a přepravuje-li cestující, musí být činná např. kvůli otevírání dveří. Propojování brzdy asi ano (i když bez propojení brzdy by to nejspíš při činné 810 šlo také), ale dost dobře nechápu, proč by to mělo trvat 10 minut - pamatují si přepřahání rychlíků do a z Budějic v Benešově u Prahy (obvykle 141 na 753 a naopak), kdy směr Budějice trval přepřah 11 minut a směr Praha 4 minuty (důvodem byly různé vzdálenosti na zhlaví). A to se brzda musela přepojovat...24.06.11 - 12:21
464.025Miloš a další: v době, kdy se v Plzni koketovalo se zavedením systému TramTrain na trati do Dobřan (kolem roku 2000), se s vlečkou počítalo jako zárodkem spojovací koleje mezi železnicí a tramvají - konec vlečky je vcelku nedaleko od tramvajové trati na Bory a propojení by asi opravdu nebylo až tak náročné.24.06.11 - 12:15
140.085-2ryšánek) v té době jezdil Os Olomouc - Česká Třebová, ke kteremu se v Rudolticích v Čechách připojoval MOs z Lanškrouna. Já jsem jej tehdy ale zažil jen se 163.23.06.11 - 18:51
T 478.3075Honza Beránek/JTB a další) Já jsem nemyslel jenom ty křoviny kolem trati, já měl na mysli spíš to co roste přímo v kolejišti :-)
Mates) takto v těch dobách vypadala většina vozů...
23.06.11 - 13:21
T 478.3075Krásný doklad o tom, v jak zbědovaném stavu byly v té době hlavní trati ČSD. Lze usuzovat, že v létě trať nabyla podobu zelené louky nebo neproniknutelné buše. Ani o rok později dokončená elektrifikace tomu moc nepomohla.23.06.11 - 10:41
810.587-6NIcKON) kéž byste měl aspoň částečně pravdu. V normálním světě by to tak fungovalo...09.06.11 - 10:40