..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Rabín":

  1 ... 199 200 201 202 203 ... 234      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
464.102Jugy: pro mne jsou "staré fotky" tak před rokem 1960 :). Máš pravdu, že Nuselák tam stojí už dlouho, ale až tak moc "pravidelných" parních vlaků už pod ním neprojelo, a s řadou 464 už vůbec ne...
mah: proč zašumět? Některé "staré" fotky (např. od O. Řepky) se kvalitou provedení téměř vyrovnají...
01.11.11 - 13:27
464.102Při ořezu na šířku (bez Nuseláku) by záběr více evokoval starou fotku, ale i takto velmi pěkné.31.10.11 - 16:53
556.0486 + Tatra Vm52 + Škoda 706 RTOjouda bouda: to je právě ta Tatra Vm 52, tedy "Vozík motorový vz. 1952", vozidlo dnešní generaci již neznámé :)
Jinak při troše štěstí a přípravy by podobná scénka šla sestavit i dnes :) - vozíků Tatra se zachovalo o pár více než štokrů, autobusů "erťáků" mnohonásobně více. Co se týče pána v kolejišti, podobných individuí se v kolejištích venkovských nádraží pohybuje mnoho i dnes :)
31.10.11 - 15:44
740.660-6Zel.am: pro úplnost - majitelem té mašinky je Vítkovice doprava nebo přímo Škoda Vagónka?20.10.11 - 15:28
T 478.1010stoupa: nene my máme jen vozy...
Skutečně paráda. Já jsem se toho dne pokusil o něco podobného v Podbabě, ale nevyšlo to. Mám to jen z dálky, neb jsem stál na druhé straně kolejí a přidusal mi do záběru Elefant :(
19.10.11 - 16:50
T 478 .1154stoupa/VencaM: ta druhá grafika od Jiřího Boudy je z míst, kde je dnes pivnice. Mimochodem jedno z mála míst v Praze, kde se dá v sedě popíjet relativně levné pivo a přitom pozorovat dost hustý provoz. Pěkné místo :) Srovnatelný snad možná Braník, ale tam není takový relativně ještě pestrý provoz (i když samozřejmě býval).
A díky všem, než obrázek zmizí - opravdu krásně jsme si popovídali. Škoda, že se nepřidal autor.
19.10.11 - 14:52
T 478 .1154stoupa/VencaM: podle článku Ing. Skaličky o pražských posunovacích zálohách v 60. letech (Železničář, 1976 nebo 1977) obsluhu vleček a posun v Bubenči spolu s obsluhou vlečky mrazíren v Sedlci (všechny již neexistují) měl na starosti šoupák vypravovaný z Buben. Oblíbenou lokomotivou tohoto výkonu bývala bubenská 423.031, později některá z tamějších "plešatých" T 444.0.19.10.11 - 11:44
T 478 .1154stoupa: ty samé zkušenosti :). Co se týče barev, FOMy byly rády hnědé, ORWa šla do modra a měla neskutečnou zeleň luk alpských, AGFy byly růžové, zkrátka hrálo to všemi barvami :).
topič: jako staří senilnějící pamětníci ještě víme, jak to v těch letech chodilo :)
18.10.11 - 15:24
754.055-2Časný podzim ve slovenských horách je zkrátka nádherný...18.10.11 - 14:10
T 478 .1154Bellerophon: mé zkušenosti z té doby jsou následující - já sám jsem v té době fotil diapozitivy většinou na Fomachrom D20, který měl značně proměnlivou kvalitu (jak se v Hradci Králové vyspali a namíchali chemikálie :). V dalších letech byly k dostání už i "západní" produkty (AGFA, FUJI apod.) vyvolávané procesem E6 s (ne vždy) lepší kvalitou (pamatuji si, jak jsem si jednou koupil do "špatného počasí" inverzní film 3M citlivosti 400 a nad výsledkem jsem splakal - vzniklé diapozitivy měly značně modrý nádech). Cenově však byly značně jinde než Fomachromy. Fotil jsem tehdy na Practicu MTL5 a pokud byl Fomachrom na horní hranici kvality, tak myslím výsledky nebyly špatné. Prosím o zkušenosti ostatní "starší ročníky".18.10.11 - 14:03