..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Rabín":

  1 2 3 4 5 ... 205      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
310.0134Libore, určitě je. I ten rybák by se hodil spíš za větší lokomotivu (354.1, 464.0). Ale bohužel je o starší "lokálkové" vozy nouze. V Turnově by ale měli renovovat vůz obdobný tomu druhému v soupravě - tak potom bude možno vytvořit pohlednější soupravu, když se ten Ds dá na konec :)24.06.19 - 9:59
113.002-0Lesan: Btx763 bych také za příliš vhodné nepovažoval. Za optimální bych považoval Bai ze Studénky, poslední série - relativně pohodlná sedadla, otevíratelná okna, vzhledem k podvozkům GP200 snesitelné jízdní vlastnosti a elektrické topení (snad ještě nějaké existují, doufejme nebyly všechny modernizovány pro "vlaky vyšší kvality"). Slyšel jsem, že tam vozy délky 24 m a více nesmí, protože hrozí zaklínění nárazníků. Sice tam určitou jezdila jezdila modrá patra, ale ty jsou na tom vzhledem k extrémně širokým nárazníkům asi o něco lépe. Nemohu si pomoci, zobrazená souprava, ač z hlediska "šotoušského" dobrá, je pro cestující krajně odpudivá a hluboko pod průměrným standardem ČD - určitě ještě horší než regionova - špinavá lokomotiva s otlučenými vozy, ve kterých je cestování po obloukovité lokálce utrpením...24.06.19 - 9:49
113.002-0vsacan: žehle tam určitě patří, ale to co táhne za sebou určitě ne!!! To v Táboře nemají nějaké normální vozy pro lidi???22.06.19 - 19:51
2M62.0999JB: ukrajinský sólo sergej s pracovním vlakem na kdysi československém území zde: http://www.lokomotivy.net/zobraz2.php?rada=r_zuk&cislo=0&loko=73014731
A zde je lokomotiva z titulního snímku (2M62-0999), ale s podvozky normálního rozchodu, nárazníky a šroubovkou v roce 2006 u Berehova (je změna rozchodu běžná...?): http://www.lokomotivy.net/zobraz2.php?rada=r_zuk&cislo=0&loko=73509990
21.06.19 - 15:43
2M62.0999JB, mRKEF: oblíbené je také použití půlky 2M62 (bez stanoviště na jednom konci) coby náhrady za jednu hnací hlavu od Dizelpojezda Rižskogo (DR1); zaznamenán byl i provoz půlky dvojsergeje s řídicím vozem.
NIcKON: problém bude v tom, že nic menšího k dispozici nejspíš nemají. Představuji si ale v barvách, že před o něco více než 100 lety, za monarchie, ale nejspíš i později za Polska, se tam na té trati na takovém osobáku z osmi značně lehčích dvounápravových vozů uplatnila třeba řada 429 - naše 354.7...
(gp): Terč "pozor, copáči" má význam našeho "pískáčku" - je na něm bukva "S" jako "sirena".
Dotaz na autora: "606K" je číslo vlaku?
21.06.19 - 9:44
751.077-9Co bylo na druhém konci soupravy?12.06.19 - 10:38
BCmot 468Trať ve skanzenu o délce asi 2 km má dvě úvratě a není nijak napojena na ostatní železniční síť.
https://mapy.cz/turisticka?x=19.0487909&y=47.6928853&z=16
12.06.19 - 9:54
721.517-1Těch z výroby červeně natřených T 458.1 určených "do průmyslu" bylo určitě více - viz např. tato tovární fotka ČKD:
http://www.skd.cz/lokomotivy/gifs/T4581.jpg
12.06.19 - 9:50
310.004-7Levostranný provoz Maribor - Lublaň - hranice Itálie je dán historicky, neboť se jedná o trať bývalé Jižní dráhy Vídeň - Terst. Levostranně se snad dosud jezdí i po jejím rakouském úseku.30.05.19 - 9:59
771.172-4Vlak připomíná svou čistotou a nablýskaností vláček z kolejiště :). Vozy byly pro akci speciálně vybrány po opravě v OOS?28.05.19 - 10:15