..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Rabín":

  1 2 3 4 5 ... 223      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
223.158Jiří Navrátil: dají se ty vozy (včetně těch dalších) někde dohledat? V "Atlasu vozů" o nich není ani zmínka. Docela by mě zajímala konkrétní čísla vozů. A co ten třetí vůz v soupravě? Od pohledu je výrazně nižší než oba ty WLAB. To je nějaký vůz ex-DB?05.03.21 - 9:32
223.158Trakia: klasické vozy Bautzen natřené ve stylu něčeho jako Orient Express. Nicméně vkusnější, než ta lokomotiva :)
Předpokládám, že to patří nějaké cestovce pořádající výlety pro movité šotouše. Snad Majestic Imperator?
03.03.21 - 15:22
180.016-8Co je s těmito stroji od TSS Cargo? Objevovaly se tak v letech 2015-16 a pak zmizely...22.02.21 - 12:01
131.009-3Mimochodem, dvojičky se v Čechách objevují pravidelně anebo to byla nějaká anomálie (např. pronájem jinému dopravci)?22.02.21 - 11:59
754.051-1 + 754.066-9Včera (13.2.) odpoledne v Kolíně 753.758 ČD Cargo s jedním Bmz226. Patrně také Sv jako přeprava z dílen, ten vůz byl čerstvě nalakován.14.02.21 - 21:05
754.051-1 + 754.066-9Je to moc pěkné. O co vlastně šlo? Na rychlík z Trutnova do Prahy už v Hradci nevybyla elektrická lokomotiva? Tak tomu dali na přípřež druhou 754, aby to aspoň trochu jelo?13.02.21 - 21:23
650.201-7Jak se liší 650.2xx od 650.0xx?01.02.21 - 19:22
742.317-1Pokud je fotka z tohoto místa: 50.0069731N, 14.9922964E, pak je mezistaniční úsek obráceně, pokud ovšem kocour nesune (proč ne, ty koncovky na voze by tomu možná napovídaly). Zase ale proč by vezl uhlí z Kouřimi, nevím, že by tam byl důl :)01.02.21 - 19:17
751.173-6Mohu poprosit o drobné vysvětlení k této krásné náladovce? Kde se vzala 751 slovenského Carga v Kolíně? Přivezla tam nebo se chystala odvézt něco mimořádného? Anebo ji koupil nějaký český dopravce? Díky...27.01.21 - 11:00
810.528-0Cimrman nml.: V Dubí se ve směru od Louky u Litvínova nebo od Moldavy implicitně vjíždí na stanovenou kolej, tj. 1. resp. 3. Před další jízdou je nutno soupravu přestavit posunem z 1. na 3. kolej resp. naopak. To se děje přes výhybku na odvráceném konci stanice tak, aby se nemusely přestavovat výhybky na křížové spojce při vjezdu do stanice. Tím se ušetřil signalista (viz podobný postup v žst. Břasy). Takže objíždění asi jen zcela výjimečně, a v zimním období nejspíš vůbec ne. Jezdí tedy 810 sólo, nebo 810+810 anebo jako zde s vloženým vozem. Mimochodem, během uplynulého víkendu zde vzhledem k náročnějším podmínkám jezdila na spěšných vlacích z/do Děčína resp. Ústí n. Labem namísto ř. 844 dvojice 843 s vloženým vozem 043. Vzhledem k 8 hnacím nápravám z celkem 12 opravdu nebylo uvíznutí reálné :)25.01.21 - 12:04