..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Rabín":

  1 2 3 4 5 ... 217      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
T 669.0531Dohledal jsem, že T 669.0531 patřil donedávna teplárně v Považské Bystrici a že je spolu s T 212.0506 na prodej. Prodej se realizoval a obě lokomotivy odvezla T 478.2069 firmy Junior Market. Kdo je koupil?
Obávám se však, že (alespoň některé) čmeláky v Albánii vypadají na pohled lépe (o vozech se to říct nedá) - viz třeba:
https://www.flickr.com/photos/145401148@N08/45727094102/in/faves-139629383@N02/
07.07.20 - 11:31
751.009-2 + 810.109-9Snímek z těch dob, kdy při větším množství sněhu pomáhala lehkému motoráku těžká lokomotiva, aby projel a dojel. Dnes by ten motorák buď uvízl anebo vůbec nevyjel. Lokomotiva patří jinému dopravci a s největší pravděpodobností se na místě vůbec nevyskytuje. Za sjízdnost tratě zodpovídá jiná organizace a je otázka, zda na místě vůbec má mechanizaci a zaměstnance...23.06.20 - 15:39
654.012HK: je to tentýž typ vozu, i dopravce je týž. Shodné jezdí i na Švestkové dráze v režii AŽD.21.06.20 - 11:59
1216.240-2 + 1216.238-6Pěkný railjet odjížděl z Wilsonu také v sobotu 30. května večer (patrně rj 285 Slovenská strela). Souprava sice jen jedna, zato se třemi lokomotivami: v čele 1216.234+236 a vzadu ještě 1216.249, všechny tři i souprava Najbrt. Činná byla jen 1216.234. Možná ty dvě nečinné jely do Rakouska na údržbu.17.06.20 - 10:02
601.003Zajímavý tvar čela. Domnívám se, že jde o záměrnou reminiscenci na elektrické jednotky NS typu "psí hlava" (hondekop) z 50. let (viz např. https://de.wikipedia.org/wiki/NS-Baureihe_Mat_%E2%80%9954), která je ovšem naroubovaná na současně platné předpisy ohledně crashové odolnosti.16.06.20 - 8:53
742.317-1Když to tak vidím - jak tam teď funguje nákladní doprava? Předpokládal bych max. 1 pár Mn nejvýš 2x týdně podle potřeby do Uhlířských Janovic (asi nějaké to dřevo), do Ledečka asi velmi sporadicky, pokud vůbec. Obsluhují se někdy Zásmuky resp. vlečka ZZN Bečváry? Vlečka bývalého cukrovaru Ratboř bude asi také mrtvá, že (TPCA už to asi na odstavování hotových výrobků nepoužívá)? A Benzinu v Červených Pečkách jezdívá podle potřeby JuMa?01.06.20 - 15:43
383.062-7JB: podle mně existovala odbočka Nadjezd při rekonstrukci žst. Kolín někdy před rokem 2010 a do Kolína se od Pardubic vjíždělo jednokolejně nebo příp. přes ranžír. Znalejší prosím doplňte nebo opravte.24.05.20 - 11:57
754.069-3Cimrman - pouze je k němu přidán jeden ze slovenských "pancéřáků" (tj. Ca 4-5099 nebo Ca 4-5107). Určitě to není český Ca 4-5086 (ten má přechodové měchy) a patrně ani některý z českých "doprovodných" vozů - chybí mu komín.21.05.20 - 19:47
754.059-4Lapil: 61 54 20-70 028-3 je 12místné číslo vozu, dříve podle UIC, dnes podle TSI OPE. Číslo podle KOV je třeba to "449" a může rozlišovat drobné nuance v rámci řady vozu, pokud je víc provedení. Např. kromě BDs449 existuje (existovala) i BDs450. Takže kompletní identifikace vozu je třeba CZ-ČD BDs449 51 54 82-40 440-4 (449 se píše formou horního indexu).
Podrobněji třeba zde: https://www.atlasvozu.cz/drzitel/cd.html
14.05.20 - 15:19
754.059-4Lapil: Tak to je trochu málo. Chtělo by to kompletní 12místná čísla vč. správně vypočtené kontrolní číslice. KOV = kartotéka osobních vozů. Čísla podle KOV jsou ty drobné indexy za řadovým označením, např.: B249 apod. Ty taky vč. přesné řady vozů chybí :)14.05.20 - 14:20