..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "M 152.0":

  1 2 3 4 5 ... 31      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
M 286.0044Chary:
Chlorečnan sodný, neboli Travex se už na tohle dávno nepoužívá. Dnes se používá výhradně glyfosfát. :D
15.08.14 - 23:46
750.333-7j p:
Kdyby vezli kamenec, tak by tam asi nejel ten Bc, nebo co to je...:D
A jednu malou chemickou poznámečku si dovolím, když už tak ne síran hlinito-amonný, ale síran amonno-hlinitý, u podvojných solí se kationty řadí vždy dle abecedy. :-)
05.07.14 - 23:14
750.204-0Já si asi před měsícem plánoval, že bych tuhle trať projel a při té příležitosti se podíval i do jeskyně. Takž jsem si řekl, že bych vystoupil ve stanici Harmanec jaskyňa. Jaké to překvapení po otevření jízdního řádu. :)03.07.14 - 18:29
731.005-5Fotka moc pěkná, jen mě fascinuje, co tady řešíte za nesmysly. Jako by to nebylo jedno. Na téhle fotce je důležitá ta souprava, ten most, ta voda a že to má dobrou technickou kvalitu - dá se na to koukat. A nemyslím, že by kvalitu fotky změnilo to, jestli je souprava o pár cenťáků vlevo nebo vpravo.
Pánové, zdá se mě, že vám to tady některým už dost leze na mozek. Myslíte si, že když máte v ruce nějaký dražší foťák, že jste hned profesionálové. Ale víte co také mnozí profesionálové dělávají? Experimentují, nesvazují se nějakými zažitými pravidly a zkouší nové věci.
02.07.14 - 22:20
99.1741-0Fichtelbergbahn je hodně zajímavá tím, že si tady člověk může srovnat stav v Česku a Německu. Proč na Fichtelbergbahn může jezdit několik párů výletních vlaků denně a pár stovek metrů za „čárou“ jezdí na neméně zajímavé trati Chomutov-Vejprty jenom dva páry o víkendech? Proč jsou staniční budovy a zastávky na německé straně krásné, udržované a na české straně - kdo tam byl, tak ví, kdo ne, může se podívat na na nedávno uveřejněný článek Michala Jaroše tady na ŽP...
Ten rozdíl je ostatně vidět i po příjezdu do Kurort Oberwiesenthalu, pokud přejdete most přes hraniční potok do Loučné pod Klínovcem.
Už delší dobu si říkám, že je tady něco špatně...
28.06.14 - 9:14
714.028-8Tu čest jet takovouhle krásnou soupravou jsem měl v životě bohužel jenom jednou - na trati 210.04.05.14 - 22:19
363.513-3+363.529-9Andrew33:
Nejezdil náhodou jednu dobu NEx Poštovní Expres s lokomotivou ř. 380 rychlostí 160 km/h?
23.04.14 - 17:53
749.130-1Bovlk:
Karlovy Vary dolní nádraží - Karlovy Vary - Ústí nad Labem hl.n. - Praha hl.n. - Kolín - Havlíčkův Brod - Brno hl. n., teda alespoň v JŘ 2002/2003.
Může se hodit: http://www.jizdni-rady.nanadrazi.cz/

BBvK:
Drzost některých zdejších autorů nezná meze, že?
23.04.14 - 17:38
750.118-2Zajímalo by mě, jestli jízda po téhle vlečce je větším zážitkem pro strojvedoucího, nebo pro řidiče. :)14.04.14 - 18:45
750.118-2Mě se tam líbí ten výstaržník, vypadá to, jako by ani nepatřil žádnému přejezdu. :D13.04.14 - 9:46