..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "rundlik":

  1 2 3      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
498.022 + 486.007Opravdu hezký motiv,dobře vybrané místo,žádný rušivý element.15.01.11 - 16:41
121.011-1Hezká vzpomínka na nákladní mašiny E 469.1.Bohužel v provozu letmo je posledních 6 strojů u ČDC.A také ta zeleň okolo v péči SŽDC je přímo úchvatná.15.01.11 - 16:39
141.054-7Moc hezké.Kde se tam ta jedničková "bobina" vzala?Ale proč ne ,DKV Olomouc má ve stavu 5 ks.Musel jste mít určitě avízo.15.01.11 - 16:32
556.0445re topič:Srdečně zdravím,asi jsem měl smůlu.V mládí jsem bydlel na jižní Moravě a jako 15-ti letý kluk jsem byl posedlý parními mašinami 476.O LD Přerov,přezdívané "Rudý ďábel".Přerovské depo mělo 3 ks těchto pův.3-válcových strojů,později předělaných na 2-válcové,-prostřední vysokotlaký byl zaslepen z důvodu komplikací,špatného chodu ad.Ještě zač.70.let jsem je jezdil fotit k Moravskému Písku nebo Rohatci/trať 33,dnes 330/,kde tahaly R "Polonia" Varšava -Bělěhrad.Jednou jsem jel za nimi i do Přerova,přistoupili ke mě 2 členové SOOŽ /Sbor ozbrojené ochrany železnic/ a sebrali mi film.Naštěstí ne zrcadlovku Zenit E,který jsem měl půjčený od otce.Jindy jsem zase fotil na mostě přes Dyji v Břeclavi rakouské parní tendrovky /řadu si nepamatuji,hned za stanovištěm fíry bylo stanoviště pro vlakvedoucího/ a přijeli pro mě na drezíně,neboť hned za mostem byla "špačkárna" PS/rozdělení tratí na Kúty a Vídeň.Menší výslech a sebrání filmu.Dnes z těchto exponátů nemám nic.Problémy jsem měl i ve Veselí n.Mor.,Žďárci u Skutče/tendrovky 354.1,464.0/.Naposled v r.1989 v Brně na 2.nástupišti,když k 1.přijížděl mimoř.vlak z Prahy s ministrem Podlenou/150 let železnice Vídeň-Brno,slavnostní odhalení opravené budovy žst.Brno hl.n./Zní to neuvěřitelně,ale je to bohužel tak.Dnes je to k smíchu,ale tenkrát to bylo opravdu jinak.Proto také drtivá většina HV není zdokumentována a již se to nikdy nevrátí.15.01.11 - 16:25
556.0445Moc hezká historie.Kdo má tyhle fotografie,vyhrává na plné čáře.Fotit dnes a tenkrát / a zejm.na nádraží/,když vše bylo tajné,dost velký rozdíl.14.01.11 - 23:00
M 262.0209p.Honza: Díky za odpověď,ale to my víme..."že tam ČD ukončily provoz...Ale ono to i jinde,kde ČD nebo SŽDC hospodaří,nevypadá o mnoho lépe.Ale není to samozřejmě pravidlo.Trochu vedle,na trati 132 nějaký pán přece zkoušel soukromničit s Desirem.Tam je to lepší než mezi Obrnicemi a Čížkovicemi?09.01.11 - 0:42
M 262.0209Jééé,to je krásná zelená barva.Travička zelená,to je moje potěšení.ČD a SŽDC by měly zaměstnat babky kozařky jako za I.republiky,na spásání vegetace.08.01.11 - 0:02
Navždy mrtvíSmutný to pohled.Nevíte číslo toho "sergeje"?Dík.02.01.11 - 1:00
524.1109 + 477.047No,tak to je špičkové.Klobouk dolů před takovými snímky.02.01.11 - 0:51
350.004-8Moc hezké,technicky a kompozičně naprosto dokonalé.Na úvodní stranu železničního nástěnného kalendáře.18.12.10 - 16:36