..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "krupka":

  1 2 3 4 5      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
162.114-3Z výše uvedeného tedy vyplývá, že pokud nemá společnost RegioJet, a. s., s provozovatelem dráhy SŽDC, s. o., uzavřeno jiné ujednání, musí dodržovat i Vámi uvedené články předpisu SŽDC D2.
Drážní inspekce vykonala na vlacích dopravce RegioJet, a. s., již několik neoznámených státních dozorů, mj. i v souvislosti s Vaším podnětem, při kterých však nebylo zjištěno, že by HDV řazené na konci vlaku vyvíjelo tažnou sílu.
Viz ZS http://www.fscr.cz/zajmy_strojvudce/22_2011/zajmy22.htm článek Dopravce je povinen řídit se pokyny provozovatele dráhy.
03.12.11 - 8:06
ES 499.019 + ES 499.015Nejhorší na tom je, že slovenský stroje nevypadaly tahle jen zvenku. Když jsem se občas dostal na slovenskýho šestikoláka ve směnném obsazení, tak to bylo za trest. Takový binec na stanovišti se hned tak neviděl.Na podlaze suchý kusy bahna, za pultem naházený kosti z bůčku a za brzdiči papíry od svačin a nedopalky cigaret byly naprosto běžný.19.11.11 - 18:07
162.114-3Pěkné foto. Při pohledu na soupravu,ale nepochopím ,že nezasáhne drážní inspekce. Při činném postrku je u vlaků osobní dopravy povolená rychlost max. 100km/h. Nad tuto rychlost by zadní loko musela být vepředu, jako přípřež. Asi DI fandí Jančurovi. Na ČD by už určitě vystartovala.....13.11.11 - 16:23
EU07-364Šumperk zastávka neexistuje. Kdysi byla v úvaze a dokonce i jízdním řádu, jako prozatím neotevřená, ale není a výhledově ani nebude.10.11.11 - 18:02
Pendolino, strašák konkurence?Honza: Nene dvě stopy měla trať mezi Rudolticemi a Třebovicemi.Do Třebovic se jelo dlouhým tunelem a opačně trať vedla nad tunelem. Byla tu ještě jedna zajímavost. Tunel před Krasíkovem od Hoštejna byl sice dvojkolejný, ale úzký,proto pokud zde jely ruské vozy nebo PLM musela být jízda jednokolejná.Na návěstidle před tunelem byly potom buď 2pruhy-jízda dvokolejně nebo jeden- jednokolejně. Stalo se mi že jsem vezl ruské kotle a musel zastavit, neboť svítily dva pruhy a výpravčí to musel zhodit a znova stavět s jedním prihem, po projetí protivlaku.10.11.11 - 13:57
Pendolino, strašák konkurence?Nad tunelem je silnice do Hněvkova. V současném období dodělali do Hněvkova cyklostezku ,která jde po starém drážním tělese, kdy se trať vinula údolím řeky Moravské Sázavy a nešla ještě tímhle tunelem. Mají to udělaný pěkně.10.11.11 - 11:30
464.102Když jsem na to koukal poprvé v náhledu a neviděl datum ,myslel jsem, že je to historie. Bohužel pak jsem uviděl tu PETku v kolejišti a bylo mi jasno....31.10.11 - 18:25
162.120-0 + 162.114-3Mám takový malý dotaz.Nevíte náhodou někdo ,proč se neobjevují vlaky Regiojetu na Babitronu? Zajímala by mě totiž jejich dochvilnost ve srovnání s ČD.11.10.11 - 12:44
751.232-0Beránek: Tam se dělaly asi před 15lety úpravy na vstřiku,snad i hlavy a hlavně snižovaly základní otáčky, aby to tolik nebralo při stání(což bývá někdy dost dlouhá doba hlavně v nákl.dopravě).Tak to srazili, co říkali, asi na 6l za hodinu.04.10.11 - 12:32
751.232-0Každá lokomotiva má určenu tkzv.trvalou rychlost,při které je zaručena jízda na plný výkon ,bez časového omezení.Pokud by dlouhodobě poklesla rychlost při plném výkonu,není zaručeno hlavně chlazení trakčních motorů a může dojít k jejich poškození.No a Berta má tuhle rychlost 26km/h.Čmelák měl tuším kolem 16km/h.03.10.11 - 23:06