..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Borovička":

  1 ... 4 5 6 7 8 ... 27      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
754.070-1 + 754.034-7to je nádherné povídání, jak dnes udělat túru Malou Fatrou. Pokud výpravčího nepřesvědčíte, čeká vás 25 kilometrová túra do civilizace.07.11.13 - 20:02
ICE 2Koukám, že zase jeden admin neporozuměl pokloně kvalitě a hloupě komentář smazal.04.11.13 - 12:55
ICE 2Podařená fotomontáž.03.11.13 - 17:58
464.016HB: Máte ty představy o neopravách hodně popletené, včetně pojmu klasický komerční nájem. Ale tato debata je tu mimo téma.02.11.13 - 7:36
464.016No kluci, ono to není o srovnání ceny bůčku, piva a banánů. ani auta. Prvně musíte zaplatit nájem, energie... Kdo žije u rodičů, násobí nesmysly.

Ale nechme té politické debaty. Třeba mne šlo o to, že to co píše Drahoš, takovou fotogenickou rujnostavbu jde nafotit i dnes. A vagonky byly kupodivu na rozdíl od mašinky nové, tak nové jak jsme u nás už dlouho neviděli. Vždycky ukazuji synátorovi na hlavním nádraží, pokud se objeví vagónek na 200, a řeknu mu no není už nejmladší a další nebudou...
01.11.13 - 18:57
464.016O těch bytech 4. kategorie bez teplé vody bych raději mlčel. Ta sorta, co tam bydlela, žije dnes prostě pod mostem, nebo se krčí na mřížích od kanálu. Dveloper zkoupil nemovitosti a obehnal plotem a čeká až to spadne. Vysekání okolí trati se snad zlepšilo poslední rok, dva. Ve skutečnosti řada fotek z té doby nešlo a někde stále nejde ve stejných místech pro náletové dřeviny pořídit.31.10.13 - 13:00
Staré Město u Uherského Hradiště, léto 1967Astartoth - lepší svět?, nevím. Určitě více dřiny, a na té mašině to zvlášť vynikne. A i v zemědělství spousta ruční práce. Nikde žádné počítače, třeba i konstruktér kreslil vše zdlouhavě ručně perem a tuší.

Na druhé straně jiné tempo žití, spoustu věcí poctivě vyrobených na celoživotní použití.

A v tom roce k této trati mám asociaci na hlášení, že vlak jede do stanice Hulín. Tu jsem si představoval jako nádraží plné zatopených parních mašin, když se tak jmenuje .-) Ve skutečnoti jsem byl v tehdy "zahuleném" Přerově.
26.09.13 - 11:36
749.006-3 + 749.162-4stoupa: A kdo měl tou dobou čas, mohl z Davle místo vlakem pořádným parníkem, co pod mosty sklápěl komín a začoudil palubu a kde se pro změnu hrálo i na basu. V Bráníku pak basista nestíhal vystoupit a skočil s basou místo na molo do Vltavy :-)06.09.13 - 7:04
423.0941981 a pravidelný provoz? Myslím, že už to tam denně nebylo, alespoň z vlaku se už nemihla jako kdysi zatopená mašina. Jestli to ještě občas zatopili? Zná někdo nějaké přesnější údaje o postupném konci tohoto zajímavého výkonu.07.06.13 - 10:42
452.022-7Antony: Když to bylo nové byl to bez diskuze komfort. Proti posezu na dřevácích na Benešov. Dnes už to nejezdí tak zásadní trasy. Ale je pravda, že tam díky stěnám třeba na Benešov už není výhled a hlavně se nedá jezdit v létě při otevřených oknech. Ty PHS působí do vlaku naopak.21.05.13 - 20:21