..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Ondrej Sykora":

  1 2 3      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
240.108-1Tomáši Machu, Vaše fotka mě potěšila nejen svou estetickou, ale také historickou hodnotou, kterou pro mě jednou bude mít. Na této trati jezdím jako strojvedoucí právě s laminátkami. Na pozadí je navíc vidět Vlčí hora, na kterou koukám z okna. Přesto, že jsem tento vlak nevezl, rád bych od vás koupil fotografii v co nejlepším rozlišení, tak aby byla ostrá řekněme ve formátu 13x18. Souhlasíte? S pozdravem, Ondřej Sýkora, Plzeň04.10.16 - 12:48
751.125-6+751.171+751.057Nevidím důvod pro to, aby to předpis neumožňoval. Důležitá je součtová Ft. Např. řadu 363.5 lze spojovat až do osmerčete. Tyto lokomotivy poznají, kolik jich je a softwareově si omezí a taky rozdělí (první ve směru jízdy tahá míň kvůli skluzu) jednotlivou Ft. U el. lokomotiv je omezení jen v počtu zdvižených sběračů. Pokud jsou 2 zdvižené sběrače, třetí může být až po 200m. Elektrické trojče je tedy u nás neproveditelné z tohoto důvodu. Pokud máte bližší informace, sem s nima.15.08.14 - 14:19
749.182-2Já shledávám kompozici perfektní. Málokdy je příležitost udělat fotku vlaku v krajině nastojato, a tady autor našel příhodné místo, vydržel s nervama a cvakl ve správný okamžik. K tomu ten telegrafní sloup - dokonalé do detailů!06.01.14 - 16:24
ET42-039Lokomotivy PKP mají tyhlety "oči" už od předválečných dob. Nejvíc mi to vadilo na sergejích, kterým tak zmizely ty rohové červené světýlka. Naštěstí soukromníci v Polsku na tom nebazírují a tak zachovávají sergeje, které kupují z Maďarska i odjinud, v původním provedení.05.04.12 - 18:33
railjet 15555Úvahy vás tří nejsou úplně od věci. S trochou nadsázky by se dalo říct, že ČD opět převzaly z ciziny něco napůl (soupravy s řidičákem jako v cizině, ale přitom zůstává množství přejezdů). Ale uvědomte si 1 věc: pokud řídící vůz bude vybaven deformační a únikovou zónou jako standartní západní HV, je to pro strojvedoucího stále lepší než bourat s plecháčem nebo hrbatou. Další věc: při nárazu klasického vlaku do překážky často lehký 2. vůz vysokočí na 1. vůz zdeformovaný o těžkou lokomotivu nebo se 1.a 2. vůz poskládají za lokomotivou jak leporelo...A že je vlak "sunutý" přece vůbec nevadí. Řídící HV, ovládání brzdy a strojvedoucí je snad vepředu, takže k omezení rychlosti není důvod. Regionální jednotky s motorovým vozem uprostřed nebo i vzadu jsou bežné všude možně v Evropě.... Chce to přejezdech vysouvací bariéry, jaké jsou prý na Ukrajině.20.03.12 - 17:19
363.059-7 + 363Pro Petra Mlynáře: tak jsem se ptal kolegy, který jezdí v tomto turnuse, a říkal, že v těch vozech vzadu bývají plechy pro Hrádek do Rokycan. Takže postrky ze Zdic na Kařízek nejsou vyjímkou, protože vysoké stoupání je víceméně konstantní ze Zdic až do Zbiroha se zmírněním před Cerhovicemi.15.03.12 - 19:07
M 131.1549Jedná se o (tramvajové) dílny Dopravního podniku Ostrava, do kterých vede i vlečka z žst Ostrava-Třebovice.09.03.12 - 16:44
464.025Není provozována (mlýny), ale kolej tam je stále.24.06.11 - 10:02
M 298.0Existuje ještě to místo a ten úsek trati? Je to ta dnešní odbočka mezi Chomutovem a Jirkovem?25.03.11 - 16:09
753.764-0 + 753.765-7To jsou určitě wapky buď Nového Sedla u Lokte (s přepřahem v Kadani) nebo do Třebušic (s přepřahem v Chomutově), příp. do Března. Dvojče je plzeňské s plzeňským strojvedoucím (ten druhý je asi v zácviku, lokomotivy v Plzni nejezdí dlouho). Ve směru z Plzně se do Podbořan žádný vápanec nevozí, jestli chomutovské cargo nebo soukromník, nevím.13.03.11 - 8:42