..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "556042":

  1 2 3      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
534.0514ano, tady asi zapracovala absence záznamů z té doby a přeci jen čas setřel i z paměti správná čísla vlaků...samozřejmě 9678. O lepší edit se pokusím, leč materiál, s kterým pracuju, odpovídá mým možnostem tehdy a fotka už - bohužel navždy zůstane originálem. Snad sem ani nepatří, myšleno jako doplněk k http://www.zelpage.cz/fotogalerie/big/hist363.jpg25.08.11 - 20:43
534.0Nesmíte to zas brát až tak vážně, ono nejde ani tak o protěžování jako o srovnávání poměrů na železnici tehdy a dnes a navíc, jak známo - vzpomínky idealizují, to špatné se rádo zapomíná a na to pěkné vzpomíná. A protože pro nás "parní blázny" to pěkné už bylo, tak nám holt dnešní provoz už nevoní...co se týče tý "blechárny", ve vozech se teda moc nevyznám, ale asi platí ta varianta s přeznačenou jedničkou, z rychlíků v těch letech už mizely a v podstatě dosluhovaly v soupravách os vlaků.12.08.11 - 22:56
534.0Zdravím tě, Drahoši a s větou o žel. ráji a dnešku bezvýhradně souhlasím...jinak máš pravdu s rybákama přes Straškov, ale na větvi Roudnice - Zlonice, tady to byl kralupskej výkon a vozy, co se točily na soupravách Praha - Roudnice - Děčín a mašiny rovněž z Kralup, tebou zmíněná 534.0398 tedy opět spíš od Roudnice.Ale byly to hezký časy pod Řípem s plejádou čtyřkoláků, kremáků, hurvajzů...dneska 809vá nuda.12.08.11 - 22:37
534.0Milý NIcKone, nevím, jak vypadá železničniční ráj, možná by bylo potřeba se poohlédnout třeba ve Švýcarsku, ale tenhle rychlík měl pětimístné číslo, začínající na osmičku čili nákladní vlak s přepravou cestujících na "rychlíkové trati" Vraňany - Straškov...ještě v roce 1977 v této podobě, Os vlak Praha - Vraňany - tuším 9674 - přepřah v Kralupech T478.1 do 534.03, ve Vraňanech pak ze soupravy použit jeden osobní vůz a spojeno s nákladními vozy (zřídka) pokračováno do Straškova.Pracující odjeli prvním motorem, babičky k dochtorovi tím dalším, takže tohle dopolední kolečko využito opravdu minimálně...12.08.11 - 21:46
T 478.1... + 387.043Moc pěkné, Drahoši, zdravím Tě a díky za připomenutí časů, kdy bylo v ČB co obdivovat...zamráčo poveze dvořiště, nebo ses dočkal některý z posledních 475.1?11.10.10 - 13:44
556.0506bože, ono to padá doprava...já z toho padám naznak, protože to je perfektní záběr nejlepší mašiny, která tu kdy jezdila po kolejích ( subjektivní názor jednoho i druhého, takže mě nebijte) takže za 5,-, dík topiči za takové obrázky08.01.10 - 16:10
Ty 2-1177Drahoši, je to parádní, opravdu by si měl uvažovat, jak už tu někteří navrhovali, o nějaké knize...za sebe hlasuju pro český mašiny, tvoje parádní obrázky doplněné texty viz 475.1139 a myslím si, že nejen my, bohužel už pamětníci, bychom netrpělivě očekávali den vydání...těším se na pokračování dík30.11.09 - 20:54
464.001samozřejmě, os vlaky skrz, to bylo myšleno u závor od Sosnové, taková normální polední skupina v Lípě...snad jen "hlína" - bauxit DR - jezdil skrz bez manipulace, pominu-li přepřah z T679.1 na trojici štokru (:-))14.05.09 - 19:25
464.001Potrvrzuji, Tomáši, pamatuju, jak jsme po 30minutovém stání u závor na vjezdu, shlédnutí lokparády -odjezd 477.007 s Sp 917,osobák s 477.043 na Bakov, couvání nákladu s 556.0490,mezitím 464.017 směr Zahrádky popojeli na město a čekali u závor, až 0490 vyřeší posun...(:-))všichni v trabantu rodinném na mrtvici, jen já v jiříkově vidění...nic jiného si z výletu kamsi na Sloup nepamatuji, holt každej jsme nějak postiženej...14.05.09 - 19:02
464.001Je to tak, k tomu takřka neustálý posun, přestavování končících nákladních vlaku na dnes už neexistující nádraží Č.L.-město,a taky to šlo...oblak dýmu nad jižním zhlaví prakticky neustával...i když tehdy - 76 - už tomu přidávali místní sergeje (:-))14.05.09 - 12:13