..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Drahos Svestka":

  1 ... 3 4 5 6 7 ... 180      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
754.009-9Pěkné, pěkné. Kdepak je jí konec.06.04.15 - 11:26
751.056-3Pane Stejskal, nevím sice, jak je na tom Cargo...ale ujišťuji Vás, že např.ČD očividně TRPÍ nedostatkem hnacích vozidel...a nějaká taková rezavá baruna nebo bangle by občas přišla setsakra vhod. Ale nechci tady plevelit pěknou tématickou akci a krásné fotky. Klidně Vám to vysvětlím soukromě, budete-li mít zájem.05.04.15 - 20:28
753.071-0M 474 003: No jasně, jak jinak. Naproti tomu by se zcela určitě nestalo, že by ten vlak během pobytu ve stanici počmárala tlupa sprejerských zmrdů a po lidech hazeli kamení...To už nemluvím o tom, co to obnáší, pohybovat se v době "svobody" např. v noci po některých nádražích...05.04.15 - 12:34
Profíci stíhají vše!Kundál se syslem...to už je moc.01.04.15 - 22:23
Takhle je to ještě lepší, budu mít na fotce víc vody s kamením...Blondman: atraktivnější by to nepochybně bylo...jenže jaksi není kde brát. Chtělo by to nějaký nábor. Mohli bychom zřídit sekci, která by se tím zabývala.01.04.15 - 22:22
555.3008Sakra, to je pěkné...takové dynamické. Jako kdysi dávno podél Labe. Škoda, že to tam nejezdí turnusově...31.03.15 - 12:13
423.0141Od 1.2.1979 jako K 714, pak stopa mizí. Ale třeba někdo doplní.
V době pořízení snímku už byla řada 423.0 předválečného provedení poměrně vzácná. 70.léta byla ve znamení masívní motorizace (také) lokálek. Poslední zbytky této dříve velmi početné řady dosluhovaly právě na Kolínsku, Mladoboleslavsku a taky na trati Krupá-Kolešovice. Stroje nejnovější série (vypadaly stejně jako 433.0) byly ještě k vidění na Olomoucku a Ostravsku.
30.03.15 - 15:12
750.314-7Krásná zimní fotka i pěkná historka.26.03.15 - 14:59
T 478.1010Láďo (autore), sorry za OT, fotka jako tradičně překrásná.24.03.15 - 21:57
T 478.1010To je pravda, jenže uhlí začínal být nedostatek - průmysl a lokomotivy ho spotřebovaly strašně moc, bylo tedy nutno hledat úspory. A ke konci parního provozu skutečně docházelo k situacím, že do šrotu chodily mašiny, které byly po dílnách a měly najeto pár kilomterů. Ovšem v rámci serióznosti je potřeba říct, že na Západě to bylo podobné. A rovněž i USA měly v té době svoje "kolonie" jako zdroj ropy...a hájily si zde svoje zájmy. Jinak to ani nejde. Ale politiku nechme stranou.
Ještě k té elektrifikaci. Od konce 50.let na ni byl kladen velký důraz a tempo bylo úctyhodné...okolo 500 km tratí ročně. Jenže při tehdejším obrovském rozsahu provozu to zdaleka nestačilo.
24.03.15 - 16:27