..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Sandik":

  1 ... 4 5 6 7 8 ... 27      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
451.098-8Fotka je vskutku kompozičně dost nepodařená, přičemž problém zjevně začíná už v umístění soupravy v rámci formátu, respektive v místě, kde se nachází. Obávám se, že z tohohle místa asi více vymáčknout nelze. Krajina je vcelku plochá, trať přímá, spousta menších i větších objektů vcelku bez ladu a skladu...

Pokud jde o nátěr na 451, tak je to především OT, ale přesto, vskutku se mi zdá hodně nepodařený. Modré pruhy reagují na výšku oken čelních článků, ale už ne článků ostatních, kde dodržují výšku oken nízkopodlažní části, přechod mezi nimi je jaksi náhlý, možná by pomohl nějaký "fígl" s přesunem tmavě modrého proužku nahoru nad světlemodrý pruh nebo něco takového. Tak jak ten nátěr je je to holé zoufalství...
20.12.11 - 21:41
U 37.002Šepli: To je neštěstí digitální fotografie. Post-edit umožňuje neuvěřitelná kouzla včetně retuší všeho druhu, takže se skoro zdá, jako by to hlavní nebylo samotné focení, ale následná editace. Podle mého jde o trend značně neblahý. V dobách klasické fotografie bylo frajeřinkou největšího zrna zvětšovat snímky i s částí perforace, aby bylo jasné, že nejde o výřez. O něčem podobném si dneska můžeme nechat jenom zdát...

topič: Osobně bych uvažoval o zrcadlovém otočení snímku. Opticky těžké a uzavřené by to bylo vpravo, což by snímku rozhodně pomohlo. (vím, číslo lokomotivy by bylo obráceně a šotouši by řvali ;o)
17.12.11 - 12:49
534.0432 + 556.036 + 749.248-1 + T 478.1010NIcKON: "Černobílé filmy" především "nešuměly", ale měly "zrno". Navíc, pokud by tahle fotka vznikla analogově, byla by o poznání kontrastnější.13.12.11 - 15:35
971.030-2Osobně bych řezal zleva (těsně za svodidlem, tj. říznout včetně svodidla) připadá mi to pak daleko vyváženější. "Prázdno a mlžno" nevadí, naopak, oceňuju jej.12.12.11 - 19:34
556.0mr. hyde: Tak což o to, dovolil by si to kde kdo, pokud by přitom nebyl moc vidět. Fór je v tom, že komunistickým idejím po Pražském jaru až na malé výjimky stejně nikdo nevěřil, ale bylo třeba "držet hubu a krok", aby člověk neohrožoval postavení svoje a své rodiny. Na komunisty se nadávalo v soukromí, někteří možná i v hospodě, ale navenek si zkrátka všichni hleděli svého, nikdo moc neprovokoval a pokud to bylo nutné, sem tam poklonkoval komunistické straně.
Suma sumárum, hvězdami většina opovrhovala, nikdo je moc neleštil, nebylo-li to z nějakého důvodu nutné, ale ani by je z té lokomotivy nesundával. Prostě tam byly a jelo se...
10.12.11 - 0:40
Dukla-Čop a 2 hodiny bez wczirecek: To by mě taky zajímalo. Vrátit originální podvozky asi není technicky možné, nebo ano? Spíš by mě zajímalo, jak řeší různé typy podvozků? To by jich přece museli mít v záloze několik různých typů. A jak řeší při návratu třeba to, že některé podvozky jsou nové či rekonstruované a jiné třeba nějaký starý střep? Lze takhle měnit podvozky u každého evropského vozu, nebo musí jít o nějaký extra podvozek?09.12.11 - 13:23
460.080-5Honza: Sorry za OT, ale evidentně naprosto nemáte představu, co všechno se dá z papíru vytvořit...04.12.11 - 14:08
451.045-9 + 451.046-7Honza: Stačí si projít obrázky jednotek, vyráběných v padesátých a šedesátých letech v Evropě, USA či SSR, aby bylo jasné, že to s tou originálností zase tak žhavé nebude. Ano, design je to povedený, jednotky s podobně oblým čelem zpravidla nejsou nízkopodlažní a i ty vystupující světlomety v této podobně nenajdete, československý design byl tehdy opravdu na vysoké úrovni, ale tahle jednotka není solitér a "geneticky" souvisí s mnoha jinými designovými počiny své doby.24.11.11 - 19:48
475.179Zdeněk Štěpánek: Nezlobte se, ale mě teda ta suchá dost možná travexem prolitá tráva připadá dost ošklivá.21.11.11 - 18:16
749.264-8IR: Jasně, tady jde spíš o to, že se nálepka "3D" dneska lepí ke všemu, takže ta slova trochu ztrácí původní smysl, ostatně jako teď. Tvrdil byste, že 3D jsou obrazy od Fra Angelica, Masaccia nebo Mantegni jenom proto, že díky tehdejší revoluční novince v podobě perspektivního zobrazení působí plasticky?

Miškin: Ostré je to proto, že se lokomotiva pohybuje směrem k fotografovi, čili její posun v rámci plochy fotografie mezi počátkem a koncem fotografování je naprosto minimální. Pokud by byla focena z boku, mohla by být neostrost už patrná.
21.11.11 - 18:11