..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Flaizer":

  1 2 3 4 5 ... 17      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
Krauss-Linz 7485 (1920) – „Jednička“mat.mt: letos však byla změna, na historii v pohybu udělali vyjímku a jela souprava důlní mašiny a dva autobusy (vozy pro horníky, místa na tento vlak byly od rána zamluvený ... Takže už neplatí každoroční pravidlo náklad při akci Historie v pohybu...16.10.12 - 16:46
754.066-9Jugy: Tu přeci nejde o to že je teď dráha lepší, kvalita cestování je jiná, ano to souhlasím, tam se už trochu začíná něco dít, nové vozy, modernizace vozového parku, koridorizace... postupně se dráhy snaží s tím starým nešvarem bojovat, to vše je v pořádku, bohužel ale na druhou stranu ten dobrý pocit při cestování po železnici už prostě zmizel a to je to oč tu běží... je jedno čím jedete ale kdykoliv vám může náladu, klid a mír cestování rychle zkazit drobná maličkost, nepříjemný průvodčí, zpoždění, ujíždějící přípoj, obutý podvozek, no těch špatnostech se v poslední době stává poměrně hodně a to má negativní vliv na pohodu cestujících (bráno jako celkově)... Když se dívám na tento snímek, vzpomínám na doby takovýchto rychlíků, kdy si tu cestu prostě cestující užívali. Dnes když někam jedu, tak se o tu pohodu také snažím ale většinou to právě nějaká maličkost zkazí... nebo cestující raději zajimá film v počítači, mobilní krabička či se prostěen svezou protože musí :( ono je to také problém cestujících všeobecně, ty mají povětšinou negativní pohled na železnici a proto to také vypadá třeba i na přejezdech...22.04.12 - 13:34
754.066-9No ono se ani není moc čemu divit po té co dráha v posledních letech provádí cestujícím za šílenosti, takže těch, co by si jízdu prostě užívali je velmi pomálu, spíše se děsí zda dojedou, zda nasedli správně, zda se o sedadlo neušpiní, zda za jízdy neumrznou atd... nebo je to prostě nezajimá, jinak se většinou jedná o nějakou malou lokálku kde to příjemné ještě jakž takž převládá ale zkrátka se ty pohodové časy cestování po železnici vytratily stejně jako pára nad kotlem nejedného parního stroje...
Jak již bylo řečeno, pěkně zachycená souprava v takovém pohodovém prostředí, příjemné pokoukání na brejlovcovou leštěnku...
22.04.12 - 10:55
111.030-3Rambo: To jo, nějaké to desetiletí se tu jezdilo takto, jednoduché, praktické ikdyž máloprostorové ale bylo to dostačující, pak přišli polské kraksny, úroveň cestování prodce poklesla, najednou tu jezdí elefanti a cestující si musí zvykat na západní komfort, na 1. vozovou třídu na osobním vlaku (bez platné jízdenky tam nemůžete) či druhého poschodí všeobecně... potěch letech konečně změna, ale ty žehly mi zde budou chybět, to jo...
K fotce, díky za českotřebovskou chloubu, která už nemá tolik využití...
21.01.12 - 9:53
162.112-7Louis Armstrong: Jezdí, nebo je spíše někde strčená jako záloha (třeba v Zábřehu už asi prostála důlek :), zatím se jí problémy vyhýbají, do laku půjde jak to tak vypadá někdy záčátkém příštího roku, pokud se něco nezmění...10.12.11 - 20:43
387.043 + 498.022Nojo, no, a přitom to je Mikádo velde Albíka s velkýma ušima tehdá po znovuzprovoznění... a to se moc často nevidí, na tu dobu má fotografie prazvláštní atmosféru...21.11.11 - 18:01
162.114-3To je dobrý místo, ta žlutá souprava by se více hodila k barevnějšímu nádechu krajiny blíže podzimu (o pár týdnů později než bylo foto pořízeno)...
škoda, že se o výkendech do tohoto kraje brzo ráno nekoukne slunko, před 9 ranní se tu míjejí dva žluté vlaky, dostat na foto oba dva by bylo bezpochyb také super...
13.11.11 - 17:29
150.004-0wow... toje žrádlo, tak jsem si nedávno říkal (u jiné soupravy s červeno bílou loko), že někdo takovou celozelenožlutou soupravu na fotce snad musí mít a ejhle, jsem blíž, než jsem si myslel, takže opět za 5 (teda v rámci hodnocení)
Vkaz pro autora: Nepublikujete fotografie knižně, určitě by si zasloužili výstavu...
25.10.11 - 22:25
350.002-2Díky za zveřejnění další cenné historyfoto, navíc rekordmanka a vlak až kam oko dohlédne, tož to je fakticky supr :) Naleštěná loko v obnoveném laku skoro jak s výroby bez zbytečných okuvadících nápisů ČSD či ČD (jasný, tenkrát ještě nebylo) a ještě to tornádo v dáli... Mno jen ta tmavá kopřivová souprava mi k tomu nějak nejde, ikdyž to tak jezdilo, spíše mám tak nějak zažité k těmto soupravám modro-žlutou či polomáčenou krémově-modrou... Ale i tak, v tý době určitě netušili, že bude jezdit ještě za dvacet let bo se ešče nenašla náhrada :-D (svářečky nejsou schválený a taury nepočítám, jsou jen půjčený)...04.09.11 - 18:51
7485/1920 Krauss, LinzPěkná vzpomínka na dnes již 93 letou babičku... jedničku před léty poškodil nejspíš nějaký závistivec, protože šel určitě na jistotu, místní nadšenci se nenechali odradit a lokomotivu renovovali, jak už to bývá u takového spolku na vlastní náklady i ve volném čase. Takže jednička letos opět vyjela, sice už nevozí lupek ale stačí jí substrát ve formě turistů :) Na hřebči se to také za těch 20 let od ukončení provozu hodně změnilo, ale je to samozřejmě jasné, když už se z výrobny šamotu stalo muzeum...02.09.11 - 16:36